  • 51. Data: 2007-08-04 07:48:46
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 23:22:21 +0200, e<>n napisał(a):

    > ale najwyraźniej nie potrafisz zrozumieć tak prostej zasady współżycia
    > społecznego, że innych ludzi się nie obraża i nie wyzywa?

    Ale nikt nikogo nie obraża, Pani(e) e<>n ;-)

    > hipokryzją
    > jest nie zauwazanie tego i faworyzowanie psów względem innych nie mniej
    > inteligentnych i wrażliwych zwierząt

    Hipokryzją - albo głupotą - jest udawanie, że się nie rozumie z czego się
    to bierze. To raz. Dwa, że powinieneś przekonać do tego grinpis albo
    innych wegan. Trzy, że tak czy inaczej to jest NTG.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/2007/07/30/moje-allegro

  • 52. Data: 2007-08-04 08:29:32
    Od: "WM " <c...@W...gazeta.pl>

    e<>n <4...@0...com> napisał(a):
    > proszę bardzo, oto adekwatna odpowiedź: a świnia chowana, tuczona i
    ubijana na
    > kiełbasę to niby nie ma uczuć? psychologicznie rzecz biorąc ma ich więcej
    od
    > psa, bo ma lepiej rozwinięty układ nerwowy...

    Ciekawe dlaczego Wietnamczycy i Chińczycy lubią i mogą u siebie zjadać psy
    a w Polsce to jest zabronione?

    WM

  • 53. Data: 2007-08-04 08:47:23
    Od: "e<>n" <4...@0...com>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w wiadomości
    > Dnia Sat, 04 Aug 2007 08:53:39 +0200, Juzek Kocimientka napisał(a):
    > Mało tego, obrażony został e<>n - to by się sąd zdziwił, że dwie literki
    > przedzielone znakami przestankowymi poczuły się zniesławione i
    > znieważone. Tego nawet nasz ulubiony grupowy zjawiskowiec nie
    > przetrawiłby na akt oskarżenia ;-)

    pseudonim podlega ochronie prawnej tak samo jak imię i nazwisko, zatem twój
    komentarz wskazuje, że nie znasz lub nie rozumiesz art. 23 k.c. i związanej z
    nim literatury przedmiotu:
    "Dobra osobiste człowieka, jak w szczególności zdrowie, wolność, cześć, swoboda
    sumienia, nazwisko lub pseudonim (...) pozostają pod ochroną prawa cywilnego
    niezależnie od ochrony przewidzianej w innych przepisach."
    wystarczy więc, że wystąpię do policji o ustalenie i ujawnienie danych osoby
    obrażającej mnie na grupach dyskusyjnych (sprawcy), np. twoich. prokurator po
    zapoznaniu się z przedstawionym przeze mnie materiałem wyda decyzję (jesli
    będzie odmowna, to bedę mógł odwołać się od niej do sądu), następnie sporządzam
    pozew na podstawie art. 24 k.c. i delikwent nie stosujący się do zasad
    współżycia społecznego, naruszający cudzą godność będzie musiał przekonać sąd,
    że "nie obraził kiedy wyzwał i obraził"...

  • 54. Data: 2007-08-04 08:52:14
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Sowiecki Agent wrote:

    > masz chociaz odwage podpisac sie nazwiskiem, czy takie brednie
    > wypisujesz tylko pod psedonimem ?

    A ty masz na imię Agent czy Sowiecki???

  • 55. Data: 2007-08-04 09:01:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    chiroproktolog napisał(a):

    > A ty masz na imię Agent czy Sowiecki???

    jak ktos ma wiecej niz jeden zwoj na mozgu to zauwazy moj email
    przemyslaw.rokicki.malpa.gazeta.pl i wysunie odpowiedni wniosek.

    P.
    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 56. Data: 2007-08-04 09:04:43
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > pseudonim podlega ochronie prawnej tak samo jak imię i nazwisko, zatem
    > twój komentarz wskazuje, że nie znasz lub nie rozumiesz art. 23 k.c. i
    > związanej z nim literatury przedmiotu:

    jezeli w jakikolwiek sposob da rade go powiazac z dana osoba.

  • 57. Data: 2007-08-04 09:10:37
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    e<>n napisał(a):
    > Użytkownik "Animals" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > skoro tak się robi ze świnią, która jest inteligentniejsza i
    > prawdopodobnie wrażliwsza od psa,

    na czym opierasz te wiedze ?

  • 58. Data: 2007-08-04 09:28:36
    Od: "e<>n" <4...@0...com>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości
    > jezeli w jakikolwiek sposob da rade go powiazac z dana osoba.

    otóż nie - wcale nie jest tak trudno ustalić tożsamość autora postu (nie masz
    najwyraźniej większego pojęcia o możliwości technik operacyjnych policji), poza
    tym gdyby już nastąpił taki szczególny przypadek, to odpowie osoba na podstawie
    umowy telekomunikacyjnej i regulaminu operatora (to jest sprawa cywilna, a nie
    karna i do pozwu wystarczy osoba odpowiedzialna)...

  • 59. Data: 2007-08-04 09:49:40
    Od: "e<>n" <4...@0...com>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > I kto go pozwie? e<>n ?

    powiem tak... kiedy któregoś dnia zapuka do kogoś policja w związku z jego
    ewentualnymi czynami niedozwolonymi i zakazanymi po to, ażeby skonfiskowac jego
    komputer, to osoba ta może się zdziwić jak bardzo nieanonimowa jest dla wymiaru
    sprawiedliwości i swojego operatora telekomunikacyjnego kiedy np. wyzywa lub
    obraza w internecie...

  • 60. Data: 2007-08-04 10:28:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    e<>n napisał(a):
> [...]
    >
    > otóż nie - wcale nie jest tak trudno ustalić tożsamość autora postu (nie
    > masz najwyraźniej większego pojęcia o możliwości technik operacyjnych

    sluchaj no ja nie pisze o technicznej mozliwosci ustalenia osoby
    wysylajacej posta a ogolnie o kojarzeniu danego nicka Tu dwoch liter, z
    osoba X, wtedy mozna mowic o zniewazeniu tej osoby.

    P.