  • 111. Data: 2011-08-04 06:18:23
    Temat: Re: pies
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "grzeda" <g...@t...pl> napisał

    > Juz na miejscu Pani od amstafa zbierala numery telefonow do gapiow w
    > celu poswiadczenia mojej brutalnosci wobec zwierzat "bo on przeciez
    > nic by nie zrobil, a ja go z taka sila".

    "Rosjanin wsiadł do pociągu relacji Paryż-Bruksela. Wszystkie miejsca
    zajęte przez pasażerów, a jedno z podwójnych siedzeń zajmuje francuska
    gospodyni z małym pieskiem, który rozwalił się jak car na tronie.
    Rosjanin prosi:
    - Madame, nie mogłaby pani wziąć swojego pieska na ręce
    Kobieta ostro odpowiada:
    - Wy Rosjanie jesteście jak zwykle bezceremonialni. Moja Fifi jest
    zmęczona.
    Niech sobie pan poszuka wolnego miejsca w innym wagonie.
    Rosjanin poszedł więc szukać nowego miejsca. Nie znalazł.. Wraca,
    mówi:
    - Lady, jestem bardzo zmęczony, chciałbym usiąść. Niech pani weźmie
    swojego psa na ręce.
    Francuzka rozeźlona krzyczy:
    - Wy, Ruscy, jesteście gruboskórni i nieokrzesani W Europie ludzie się
    tak nie zachowują. To jest nie do pomyślenia
    Wtedy Rosjanin nie wytrzymał i wywalił suczkę przez okno, a sam usiadł
    sobie wygodnie. Kobieta w szoku, przeklina, miota się, wrzeszczy. Do
    rozmowy nagle dołącza się siedzący obok Anglik - dżentelmen w każdym
    calu:
    - Wy, Rosjanie, wszystko robicie nie tak jak trzeba, jakby nie od tej
    strony. Podczas obiadu trzymacie nóż w lewej ręce, samochody jeżdżą u
    was po prawej stronie, a teraz pan wyrzucił przez okno nie ta sukę co
    trzeba."

    NMSP :)

  • 112. Data: 2011-08-04 07:04:37
    Od: TheBest <c...@i...pl>

    W dniu 2011-08-02 23:16, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości news:
    >

    > Nie wiem, nie mam styku.
    > Ale berneńczyk z okolicy poza swoją posesją zachowuje się porządnie.
    a propo lagodnych psow
    http://www.krosno24.pl/informacje.php3?id=5019

  • 113. Data: 2011-08-04 07:17:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "TheBest" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a propo lagodnych psow
    > http://www.krosno24.pl/informacje.php3?id=5019

    Bernardyny z którymi miałem do czynienia nijak nie były łagodne.
    BTW: Przy takich ocenach nie powinno mieć znaczenia jak dany pies zachowuje
    się w obecności swojego właściciela, bo to zupełnie inna bajka jest.

  • 114. Data: 2011-08-04 09:48:33
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

    > Dlaczego? Bo ci odpowiedź nie pasuje?

    Od tego jest grupa, żeby dyskutować jak nie pasuje odpowiedź. Twoich wypocin
    nie da się czytać bo niestety są nieczytelne.
    W formie zrozumiałej dla Ciebie:
    Saimi siem czyms innym na litosici Pozgą!

  • 115. Data: 2011-08-04 21:55:39
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > Odpowiadasz animce - naczelnej trollicy usenetu.

    Nareszcie ktos madry napisal wprost i bez ogrodek. Popieram w calej
    rozciaglosci.

  • 116. Data: 2011-08-05 05:53:26
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.08.2011 22:45, niusy.pl pisze:

    > I jak ten pies na to zareagował ? Pytam bo nie wiem czy to bezpieczne
    > dla psa

    Gaz pieprzowy to wyciąg z czerwonej papryczki.

  • 117. Data: 2011-08-05 05:56:17
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.08.2011 22:27, Marek Dyjor pisze:

    > zawsze mnie dziwi że ludzie hodują takie bydlęta...
    >
    > ale wystarczy popatrzeć kto to tałatajstwo hoduje i już wszystko jasne
    > takie samo bydło jak te psy.

    No, to dość krzywdzące uogólnienie.

    Sąsiedzi mają bulterierkę - czyli jednego z tych "niebezpiecznych" psów.

    A charakter ma ciapowatej przylepy.

  • 118. Data: 2011-08-05 08:10:31
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01.08.2011 16:15, grzeda wrote:

    > Jest w Polsce lista psow, ktore wymagaja pozwolenia. Nie obejmuje jednak
    > amstafow.

    Moze lepiej byloby stworzyc liste psow, ktore NIE wymagaja pozwolenia?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 119. Data: 2011-08-05 08:30:38
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 02.08.2011 22:27, Marek Dyjor wrote:

    > zawsze mnie dziwi że ludzie hodują takie bydlęta...
    >
    > ale wystarczy popatrzeć kto to tałatajstwo hoduje i już wszystko jasne
    > takie samo bydło jak te psy.

    I wedlug zasady - czym mniejsze mieszkanie w bloku, tym sprawie sobie
    bardziej agresywnego psa, pasuje wszak do dresu...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 120. Data: 2011-08-05 16:18:28
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-08-05 07:53, Andrzej Ława wrote:
    > Gaz pieprzowy to wyciąg z czerwonej papryczki.

    Jeśli używa się jakiegoś "badziewia", to całkiem konkretnym zagrożeniem
    dla zdrowia są (przemysłowe) rozpuszczalniki używane do wykonania tegoż
    wyciągu.

    Tak więc pytanie IMHO było jak najbardziej zasadne.

    Piotrek