  • 101. Data: 2011-08-03 06:15:14
    Temat: Re: pies
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Czy wersja "dotąd nikomu się nie udało tak, aby później nie dało się
    > obejść, zaskarżyć bądź w inny sposób ośmieszyć" Ci pasuje?
    > Bo to jest zdaje się jedyna istniejąca.

    To proste stwierdzenie faktu, pewnie prawdziwe, ale może świadczyć wyłącznie
    o jakości stanowionego w tym kraju prawa.
    Ale ok - z zamian zaakceptuję eliminację lub odbieranie agresywnych
    osobników osobom które nie powinny ich mieć, już przy pierwszym przypadku
    ujawnienia tej agresji.

  • 102. Data: 2011-08-03 06:31:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Nie pretenduję do roli ustalacza prawidłowego zapisu.
    > Wyrażam oczekiwania, specjaliści są od tego, że przekuć oczekiwania w

    Czyli Ty ustalasz "Polska to kraj dobrobytu", a specjaliści niech ustalą
    by tak było.... Nawet czarodziejowi Rostowskiemu to marnie wychodzi..

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 103. Data: 2011-08-03 06:40:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Czyli Ty ustalasz "Polska to kraj dobrobytu", a specjaliści niech ustalą
    > by tak było....

    A co, Ty nie masz takich oczekiwań?
    Płacisz podatki po to, aby biorący z nich pensje wpędzali kraj w ślepą
    uliczkę?

  • 104. Data: 2011-08-03 06:41:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Stokrotka wrote:

    > Większość nie znaczy wszystkie, mi znana większość nie ma
    > regulaminu. I to jest "krótka piłka".
    > Tak więc wracam do istoty sprawy:
    > pies ma prawo do życia i ludzie muszą uważać na psy i inne istoty,
    > i nie jest to niczym dziwnym, to ma być normalne.
    > Uczenia łażenia uczy się dzieci 3-6 letnie, nie umiesz -> do

    Dobrze żarło,

    > pszedszkola.

    ale zdechło...

    Jednak potrafisz, tylko Ci sie nie chce.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 105. Data: 2011-08-03 06:49:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:

    > A co, Ty nie masz takich oczekiwań?
    > Płacisz podatki po to, aby biorący z nich pensje wpędzali kraj w ślepą
    > uliczkę?

    Oczekiwań, żeby samo zapisanie czegos w prawie było skuteczne i działało
    prawidłowo, niezależnie od tego co się ustali. Po prostu, to co Ci juz
    inni pisali - pomysł jest niewykonalny.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 106. Data: 2011-08-03 06:52:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j1ar2h$b9d$1@news.onet.pl...

    > Oczekiwań, żeby samo zapisanie czegos w prawie było skuteczne i działało
    > prawidłowo

    No to się różnimy.
    Ja mam takowe oczekiwania.
    Nie musi Ci to się podobać.
    Koniec, kropka.

  • 107. Data: 2011-08-03 06:54:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:

    > No to się różnimy.
    > Ja mam takowe oczekiwania.
    > Nie musi Ci to się podobać.
    > Koniec, kropka.

    To powinieneś również żądać o zapis w prawie "Od 4 sierpnia 2011 w
    Polsce będzie dobrobyt".
    I tupnij nóżka - tak ma być!

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 108. Data: 2011-08-03 07:03:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > To powinieneś

    O tym co powinienem to ja będę decydował.
    Tobie nic do tego.

  • 109. Data: 2011-08-03 10:18:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Aug 2011, Cavallino wrote:

    > To proste stwierdzenie faktu, pewnie prawdziwe, ale może świadczyć wyłącznie
    > o jakości stanowionego w tym kraju prawa.

    Niekoniecznie - to pewna wada "prawa literalnego".
    Próba dopasowania "życiowego" skutkuje metodą anglosaską - myriadami
    precedensów, z niekiedy humorystycznymi powiązaniami.

    > Ale ok - z zamian zaakceptuję eliminację lub odbieranie agresywnych osobników
    > osobom które nie powinny ich mieć, już przy pierwszym przypadku ujawnienia
    > tej agresji.

    A to bardzo konkretna treść, i wprost prowadzi do kolejnego pytania:
    jaką burzę spowoduje eliminacja i dla odmiany skąd wziąć pieniądze
    na "odebranie", bo byle schronisko nie będzie mogło wziąć psa
    który będzie wymagał stosownych "uprawnień".
    Niemniej ta wersja jest mniej kontrowersyjna :)

    pzdr, Gotfryd

  • 110. Data: 2011-08-03 10:42:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Niekoniecznie - to pewna wada "prawa literalnego".

    Nie zrozumiałeś - chodziło o to, że bez sensu wprowadzili to o wprowadzili.
    To próba zapudrowania problemu, zamiast jego usunięcia.

    > A to bardzo konkretna treść, i wprost prowadzi do kolejnego pytania:
    > jaką burzę spowoduje eliminacja

    Nie interesuje mnie ta kwestia.

    > i dla odmiany skąd wziąć pieniądze
    > na "odebranie", bo byle schronisko nie będzie mogło wziąć psa
    > który będzie wymagał stosownych "uprawnień".

    Niech bulą ci, którym odstrzał nie pasi.