  • 21. Data: 2008-04-25 16:53:07
    Temat: Re: picie nie-alkoholu w alkoholowym opakowaniu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał

    > Wiesz, że rzeczy oczywiste nie wymagają dowodu?
    > A oczywistym jest, że w puszce z napisem "Piwo" którą sobie chłop
    > wychyla na ulicy, jest piwo. I to właśnie sąd przyjmie za pewnik

    A te metalowe gule w chlebaku to na pewno nie są granaty,
    bo skoro chlebak to chleb w nim musi być, ostatecznie bułki.

  • 22. Data: 2008-04-25 17:02:11
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Tak samo jak za trzymanie podczas prowadzenia samochodu paczki papierosów
    > przy uchu i mówienie do niej. ;)

    Ja kiedyś jechałem (toczyłem się w mieście) samochodem i oparłem głowę na
    prawej rękce i mi policjant
    pogroził w radiowozie, dobrze że jechał w inną stronę bo bym mandat dostał
    :)

    zbyszek

  • 23. Data: 2008-04-25 17:32:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:fut29u$er$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał

    > świadku.

    > Skąd wie co było w puszce?

    Uznał, ze w puszce piwa jest piwo a obwiniony nie protestował.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 24. Data: 2008-04-25 17:37:16
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 25 Apr 2008 19:32:32 +0200,
    Nostradamus <l...@p...fm> screamed:

    Protestował. Nie przyjął mandatu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 19:36:57 user up 11688 days, 7:31, 1 user, load average: 0.94, 0.71, 0.95 ]

    __________/oo\__________ What? No Taglines? TOO BAD!

  • 25. Data: 2008-04-25 17:45:47
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrng145mc.gh2.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

    > Protestował. Nie przyjął mandatu.

    Z uwagi na jego wysokość;)

  • 26. Data: 2008-04-25 20:44:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Jeśli jest to "opakowanie alkocholowe" to *domniemywanie* że jest w nim
    > alkohol *jest całkowicie uzasadnione*, szczególnie przy braku *jasnego*
    > twierdzenia "karanego mandatem" *w momencie karania* że jest inaczej.

    No ale on twierdzi, że jest inaczej.

    > W Polsce to raczej nie, ale to nie na karanym spoczywa obowiązek
    > obalenia z należytą starannością takiej linii obrony :-)

    Hmm?

    > Swastyka ma problemy z byciem zakazanym symbolem *w UK* bo jest to
    > wiekowy symbol który naziści *zawłaszczyli* a UK ma sporą mniejszość z
    > Indii używającą tego symbolu w starszym jego znaczeniu.

    Nie musisz mi tego tłumaczyć.

  • 27. Data: 2008-04-25 20:54:05
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > No ale on twierdzi, że jest inaczej.

    Post rozpoczynający wątek zawierał bardzo ogólnikowe pytanie.
    Jakoś nie zauważyłem podawania szczegółów zaistniałej sytuacji.

    > Hmm?

    > Nie musisz mi tego tłumaczyć.

    Ten wątek preczyta paru ludzi którym trzeba nawet to tłumaczyć.
    Cieszę się że nie jesteś jednym z nich :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Wyrwa po człowieku może być maleńka, np. kalibru 7 mm.

  • 28. Data: 2008-04-25 21:43:58
    Od: "|<onrad" <b...@g...com>

    zbyszek pisze:

    > Ja kiedyś jechałem (toczyłem się w mieście) samochodem i oparłem głowę na
    > prawej rękce

    probuje to sobie wyobrazic :) chyba ze jezdzisz w uk :)

    > i mi policjant
    > pogroził w radiowozie, dobrze że jechał w inną stronę bo bym mandat dostał
    > :)

    ja mialem przygode odwrotną :) policjant ktory mnie zatrzymal do
    kontroli chwile wczesniej rozmawial prowadzac samochod przez kome. Jak
    mu to wypomnialem upieral sie, ze tylko sie podpieral :) Zaproponowalem
    zebysmy sprawdzili w jego telefonie wykaz ostatnich polaczen, to
    zrezygnowal ze swojej linii obrony :)

    Ty mogles to zastosowac w druga strone: pokazac wykaz aby udowodnic ze
    nie rozmawiales

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 29. Data: 2008-04-27 07:57:04
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Artur M. Piwko pisze:

    > Masz na to jakiś konkretny artykuł? Chodząc z zestawem noży kuchennych
    > propaguję morderstwo... ;)

    Raczej sztukę kulinarną, bo dopóki noże kuchenne nie przypominają
    miecza, nie są przeznaczone do mordowania ludzi. Tak jak ktoś słusznie
    zauważył, nie chodzi o zawartość. Przede wszystkim chodzi o samą
    czynność i jej odbiór przez osoby trzecie. Czy widząc na ulicy faceta
    żłopiącego coś z puszki po piwie, dziecko powie "Oo, pan pije oranżadę"
    ? Nie. Widać że gość chleje browara i właśnie tak zostanie to odebrane.
    Co naprawdę jest w puszce z napisem "Mocny Full" jest tu nieistotne.

    We wspomnianym przepisie tak naprawdę chodzi nie o to, by zabronić
    komukolwiek picia piwa w miejscu publicznym. Chodzi o to, by nie
    promować tego zachowania - to jest właśnie wychowawcze działanie jakie
    chce uzyskać ustawodawca i taka też będzie linia oskarżenia jak i orzekania.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 30. Data: 2008-04-27 08:48:26
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> pisze:

    > In the darkest hour on Fri, 25 Apr 2008 16:08:15 +0200,
    > leon <l...@n...interia.pl> screamed:

    > Masz na to jakiś konkretny artykuł? Chodząc z zestawem noży kuchennych
    > propaguję morderstwo... ;)

    A czy chodząc z "przyrodzeniem" propagujesz gwałt?! ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Cierp i panuj nad sobą.