  • 1. Data: 2005-12-02 18:08:15
    Temat: pełnomocnik dla doręczeń - zagranica
    Od: "tomolek" <t...@o...pl>

    Witam
    Czy jest możliwość ustanowienia "pełnomocnictwa do doręczeń w kraju" ale
    zagranicą? konkretnie w Londynie.
    pozdrawiam
    t.

  • 2. Data: 2005-12-02 18:49:34
    Temat: Re: pełnomocnik dla doręczeń - zagranica
    Od: "Bartek:" <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    tomolek wyskrobał(a):
    > Witam
    > Czy jest możliwość ustanowienia "pełnomocnictwa do doręczeń w kraju" ale
    > zagranicą? konkretnie w Londynie.

    Rozumiem, że przebywasz w Londynie i chcesz kogoś w kraju upoważnić. Napisz
    na kartce pełnomocnictwo, podpisz i wyślij to tej osobie.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2005-12-03 14:30:28
    Od: "tomolek" <t...@o...pl>

    > Rozumiem, że przebywasz w Londynie i chcesz kogoś w kraju upoważnić.
    Napisz
    > na kartce pełnomocnictwo, podpisz i wyślij to tej osobie.
    nie ja przebywam, chodzi o odbior korespondencji z sadu. musi byc
    upowaznienie notarialne...