  • 1. Data: 2002-08-22 10:14:34
    Temat: pełnomocnictwo we wpisie do EDG
    Od: "cnu" <!c...@g...pl!>

    witam grupę
    i przechodzę do sprawy

    We wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w pkt. 3 ustanowiony
    został pełnomocnik
    przez kilka lat nie było z nim problemu ale w pewnym momencie nawywijał i
    .... zniknął
    działalność zakończona jest ponad rok temu
    pełnomocnik jak można się domyślić wymeldował się nie wiadomo dokąd
    sprawa o zapłatę (zaległa faktura)jest w sądzie cywilnym
    nie za bardzo poczuwam się do odpowiedzialności za jego czyny
    ale w sprawie jestem oczywiście jako pozwany
    czy poniosę pełną odpowiedzialność za pełnomocnika i będę musiał oddać
    pieniądze ?
    czy sprawa cywilna nie powinna toczyć się przeciwko niemu?
    dodam że poza niefotrtunnym obecnie dla mnie wpisie do EDG nie było na
    piśmie żadnych innych upoważnień.

    dziękuję i pozdrawiam
    CNU

  • 2. Data: 2002-08-22 10:21:41
    Temat: Re: pełnomocnictwo we wpisie do EDG
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    cnu wrote:

> [...]
    > ale w sprawie jestem oczywiście jako pozwany

    > czy poniosę pełną odpowiedzialność za pełnomocnika i będę musiał oddać

    tak, bo on działał w Twoim imieniu,
    chyba, że wykażesz, że przekroczył zakres pełnomonictwa

    > czy sprawa cywilna nie powinna toczyć się przeciwko niemu?

    nie

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 3. Data: 2002-08-22 12:46:03
    Od: "cnu" <!c...@g...pl!>

    > tak, bo on działał w Twoim imieniu,
    > chyba, że wykażesz, że przekroczył zakres pełnomonictwa

    a gdzie mogę sprawdzić jaki jest zakres pełnomocnictwa zapisanego we wpisie
    DG?

    > nie
    :(