  • 41. Data: 2008-08-29 13:02:46
    Temat: Re: pedofilia a czat...
    Od: r...@o...pl

    Skoro juz zeszlo z tematow prawnych, to wyjasnij prosze nieukom takim
    jak ja postepowe pojecie:"rzetelna edukacja seksualna"

  • 42. Data: 2008-08-29 14:29:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PlaMa pisze:

    > Jak nie?! Szkoda że nie mam linka do artykułu gdzie opisywali, że
    > 16latek został oskarżony o seks z nieletnią(czy jakoś tak), która miała
    > 14 lat :)

    Brednie jakieś wypisywali. Kodeks karny wyraźnie odcina się od osób
    przed 17-tymi urodzinami (pomijając drastyczne wyjątki).

    > Zastanawiam się czy 2ch 13 latków uprawiających seks popełnia podwójne
    > przestępstwo? :D

    Oj, po co kombinować - wystarczy masturbacja nieletniej osoby i już jest
    "zbrodnia" ;)

  • 43. Data: 2008-08-29 14:30:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

    > Laiho nie napisał co odpowiedziała, więc skąd wiesz że jest źle
    > wyedukowana?

    Bo uważa, że on musi ją chronić.

    Gdyby była, to by nie musiał - sama by się ochroniła.

  • 44. Data: 2008-08-29 14:32:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    r...@o...pl pisze:
    > Skoro juz zeszlo z tematow prawnych, to wyjasnij prosze nieukom takim
    > jak ja postepowe pojecie:"rzetelna edukacja seksualna"

    Nie podszyta zdewoceniem.

    Czyli: co do czego służy, na co uważać, jak i przed czym się chronić...

  • 45. Data: 2008-08-29 15:16:22
    Od: l...@a...pl

    Dostałem maila, odpowiedź na pytanie, czy nakłanianie przez internet do seksu
    jest karalne, od rzecznika policji który wypowiadał się w tym artykule:
    http://piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl/wydarzenia
    /795218.html
    o treści:

    Trudno mi się wypowiadać nie znając szczegółów prolemu jaki dotyczy Pana córki.
    Domyślam się, że jest Pan mieszkańcem powiatu piotrkowskiego. Jeśli są to
    problemy wychowawcze to może warto zwrócić się do poradni psychologicznej.
    Przepis brzmi: Kto obcuje płciowo z małoletnim poniżej lat 15 lub dopuszcza się
    wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do poddania sie
    takim czynnościom albo do ich wykonania podlega karze pozbawienia wolności od 2
    lat do 12.
    Tej samej karze podlega, kto w celu zaspokojenia seksualnego prezentuje
    małoletniemu poniżej lat 15 wykonywanie czynności seksualnej.
    Jeśli ma Pan nadal wątpliwości proszę skontaktować się z dzielnicowym lub
    policjanctami z sekcji nieletnich komendy w Pana miejscu zamieszkania.W takich
    sprawach nie ma znaczenia czy osoba poniżej 15 roku życia godzi się na to czy
    nie.Dorosły, który sie dopuszcza takiego postepowania popełnia przestępstwo
    jeśli zdaje sobie sprawę z wieku pokrzywdzonego.

    Dzwoniłem do innego rzecznika, on twierdzi że nakłanianie przez internet nie
    jest karalne. Dzwoniłem na policję, oni twierdzą, że tak, że trzeba to zgłosić z
    kolei w artykule:

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/pedofilia_w_inter
    necie_w_konwencji_fpp_67063.html

    twierdzą że nie jest to karalne, tak jak Wy i bądź tu mądry.

    Zostawię to po prostu w spokoju a córce zablokuję czat.

  • 46. Data: 2008-08-29 15:45:14
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(wytnij)@gazeta.com.p>

    wiadomości
    > Brednie jakieś wypisywali. Kodeks karny wyraźnie odcina się od osób przed
    > 17-tymi urodzinami (pomijając drastyczne wyjątki).

    A wiesz,ze jeszcze jest taka ustawa o postępowaniu w sprawach nieletnich
    która odnosi się do:
    Art. 1. § 1. Przepisy ustawy stosuje się w zakresie:
    1) zapobiegania i zwalczania demoralizacji - w stosunku do osób, które
    nie ukończyły lat 18,
    2) postępowania w sprawach o czyny karalne - w stosunku do osób, które
    dopuściły się takiego czynu po ukończeniu lat 13, ale nie ukończyły lat 17,
    3) wykonywania środków wychowawczych lub poprawczych - w stosunku do
    osób, względem których środki te zostały orzeczone, nie dłużej jednak niż do
    ukończenia przez te osoby lat 21.
    § 2. Ilekroć w ustawie jest mowa o:
    1) "nieletnich" - rozumie się przez to osoby, o których mowa w § 1,
    2) "czynie karalnym" - rozumie się przez to czyn zabroniony przez ustawę
    jako:
    a) przestępstwo lub przestępstwo skarbowe albo
    b) wykroczenie określone w art. 51, 62 (1), 69, 74, 76, 85, 87, 119, 122,
    124, 133 lub 143 Kodeksu wykroczeń.
    ZiPi

  • 47. Data: 2008-08-29 16:21:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <l...@a...pl> napisał

    > Dzwoniłem do innego rzecznika, on twierdzi że nakłanianie przez
    > internet nie jest karalne. Dzwoniłem na policję, oni twierdzą,
    > że tak, że trzeba to zgłosić

    Karalne nie jest ale zgłosić można. Mogą to zgłoszenie wykorzystać
    w pracy prewencyjnej itp.

    > Zostawię to po prostu w spokoju a córce zablokuję czat.

    Zablokujesz ten to skorzysta z innego. A kiedy indziej spotka się
    z natrentem w realu. Nie jesteś w stanie odciąć jej od wszelkich
    zagrożeń, raczej powinieneś ją uczyć jak się w takiej sytuacji
    znaleźć.

  • 48. Data: 2008-08-29 16:48:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbyszek ZiPi pisze:

    > A wiesz,ze jeszcze jest taka ustawa o postępowaniu w sprawach nieletnich
    > która odnosi się do:

    [ciach]

    Jasne, jasne... Tylko jakby tak dosłownie to potraktować, to dwoje
    czternastolatków bawiących się w petting powinno trafić przed sąd, bo
    jakaś stara dewota ich podglądała.

  • 49. Data: 2008-08-29 18:12:14
    Od: r...@o...pl

    On 29 Sie, 16:32, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Nie podszyta zdewoceniem.

    Widze ze jestes dewotofobem?
    A wiesz ze nie wolno dyskryminowac takze ze wzgledu na poglady?
    No chyba ze to dziala tak, ze to dewoci nie moga dyskryminowac,
    a dewotow juz mozna? Chyba nigdy nie zrozumiem nazibolszewii,
    polecisz jakies dobre obozy reedukacyjne dla opornych konserwatystow?

    > Czyli: co do czego służy, na co uważać, jak i przed czym się
    chronić...

    A jak nie pojade po tej Twojej podstawie programowej to zabierzecie mi
    dziecko
    i poslecie na meetingi reedukacyjne czy to dopiero za kilka lat
    wprowadzicie
    jak juz uporacie sie z zawartoscia tluszczu w smalcu i iloscia dziurek
    w solniczce?

  • 50. Data: 2008-08-29 18:17:42
    Od: r...@o...pl

    On 29 Sie, 16:30, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Bo uważa, że on musi ją chronić.
    >
    > Gdyby była, to by nie musiał - sama by się ochroniła.

    Widzisz, trawe w liceum probowalem, amfy itd jeszcze nie bylo, gdyby
    byla to pewnie tez bym sprobowal
    bo przeciez w liceum to bylem kozakiem. I gdyby sie okazalo ze mam
    slaby organizm to bym sie mogl uzaleznic
    I to wszystko mimo tego ze z perspektywy czasu widze ze bylem "dobrze
    wyedukowany".

    Czlowiek jest taka maszyna ktora probuje teog i owego. Dziewczyna moze
    miec szacunek do siebie
    ale ciekawosc przewazy i co wtedy?
    Nie wiem czemu zakladasz ze ten paparuch po drugiej stornie kabla
    wycofa swoje instrumentarium gdy dziewczyna
    powie "nie".

    Aczkolwiek blokowanie czata i zostawianie tak sprawy to bardzo glupi
    pomysl.
    U kolezanki, w kafejce czy gdzie indziej tez sa komputery i internet.