  • 31. Data: 2008-08-28 21:26:59
    Temat: Re: pedofilia a czat...
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 23:06:55 +0200, scream napisał(a):

    > Płód to jeszcze ujdzie, natomiast gdybys mial zdjecie rocznego noworodka to
    > wg kodeksu juz mozna Cie zamknac, a gazety beda mogly pisac o Tobie
    > "pedofil". Czy to nie chore?

    Zdecydowanie chore. A jak to jest z posiadaniem wlasnych zdjec
    "rozbieranych"? Tzn. z wlasna osoba na nich w wieku lat kilku. Takie typowe
    zdjecia w wanience, przy przewijaniu i bieganiu po mieszkaniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 32. Data: 2008-08-28 21:27:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 23:26:59 +0200, Jan Bartnik napisał(a):

    > Zdecydowanie chore. A jak to jest z posiadaniem wlasnych zdjec
    > "rozbieranych"? Tzn. z wlasna osoba na nich w wieku lat kilku. Takie typowe
    > zdjecia w wanience, przy przewijaniu i bieganiu po mieszkaniu.

    Nie wiem. Ale chyba nie jest to karalne :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 33. Data: 2008-08-28 21:51:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream pisze:

    > Płód to jeszcze ujdzie, natomiast gdybys mial zdjecie rocznego noworodka to
    > wg kodeksu juz mozna Cie zamknac, a gazety beda mogly pisac o Tobie
    > "pedofil". Czy to nie chore?

    Ciekawe, kiedy zamkną ekipę Seksmisji (końcówka toż to straszliwa
    pornografia!) ;->

    No i kiedy oddział dewotów ruszy z dłutami do barokowych kościołów
    cenzurować amorki i inne takie.

  • 34. Data: 2008-08-28 23:11:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Bartnik pisze:

    > Zdecydowanie chore. A jak to jest z posiadaniem wlasnych zdjec
    > "rozbieranych"? Tzn. z wlasna osoba na nich w wieku lat kilku. Takie typowe
    > zdjecia w wanience, przy przewijaniu i bieganiu po mieszkaniu.

    Osoba poniżej 15 lat? Poniżej.

    "Pornografia" bo gołe? Jak najbardziej.

    I idziesz siedzieć za zdjęcia własnej osoby ;)

  • 35. Data: 2008-08-29 06:55:39
    Od: Olgierd <n...@r...org>

> [...]

    > "rozbieranych"? Tzn. z wlasna osoba na nich w wieku lat kilku. Takie
    > typowe zdjecia w wanience, przy przewijaniu i bieganiu po mieszkaniu.

    Jeszcze gorzej. Toć to autoerotyzm...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 36. Data: 2008-08-29 07:29:11
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Albo zapewnisz jej rzetelną edukację i ona sama zadecyduje, albo możesz
    > ją skrzywdzić gorzej niż całe stado podrywaczy dowolnym wieku (zauważ,
    > że jak bzyknie się z 16-latkiem, to żadnego przestępstwa nie będzie).

    Jak nie?! Szkoda że nie mam linka do artykułu gdzie opisywali, że
    16latek został oskarżony o seks z nieletnią(czy jakoś tak), która miała
    14 lat :)

    Zastanawiam się czy 2ch 13 latków uprawiających seks popełnia podwójne
    przestępstwo? :D

  • 37. Data: 2008-08-29 07:45:51
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 21:45:01 +0200, l...@a...pl napisał(a):

    > Mi chodziło o nakłanianie do seksu, przez net, nie łap mnie za słowo

    Kodeks Karny: Art 199 § 3 - samo nakłanianie to jeszcze nic, ale jak się
    uda to można się na tym zaczepić.
    Samo myślenie nie może być podstawą do karania (chyba że prawo wyraźnie
    wskazuje że zamiar jest karalny - w tym przypadku nie jest).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 38. Data: 2008-08-29 07:50:24
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 22:39:09 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Rzetelna edukacja seksualna to jedyna rozsądna odpowiedź. Wtedy sama
    > świadomie zadecyduje.

    Laiho nie napisał co odpowiedziała, więc skąd wiesz że jest źle
    wyedukowana?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 39. Data: 2008-08-29 11:00:13
    Od: "lukeg" <n...@n...com>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > został oskarżony o seks z nieletnią(czy jakoś tak), która miała 14 lat :)
    >
    > Zastanawiam się czy 2ch 13 latków uprawiających seks popełnia podwójne

    "Istotny problem powstaje w sytuacji, gdy mamy do czynienia z dobrowolnym
    obowaniem płciowym podjętym przez dwie osoby, z których żadne nie ukończyło
    15 lat. (...) Jeżeli zasadne jest (...) twierdzenie, że wczesne kontakty
    seksualne stanowią zagrożenie dla rozwoju psychofizycznego dzieci, to wydaje
    się, iż owa szkodliwość ma miejsce zarówno w przypadku kontaktu małoletniego
    z dorosłym, jak i (...) z małoletnim. Oczywiście ewentualna odpowiedzialność
    owych małoletnich będzie miała miejsce na gruncie ustawy o postępowaniu w
    sprawach nieletnich (...)"

    "Kodeks karny. Praktyczny komentarz", red. M. Mozgawa, Zakamycze 2006, s.387

  • 40. Data: 2008-08-29 12:58:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    l...@a...pl pisze:

    > Nie, powiedziała ze ma 14 lat, a facet bez ogródek zaproponował jej spotkanie i
    > pisał zbereźne rzeczy które będzie z nią robił, uważasz ze to normalne?Może nie
    > masz dzieci, ale ja chce je chronic od takich idiotów.

    A ona czytaaaała, czytaaaała, czytaaaała ...

    6008