  • 11. Data: 2008-08-28 19:12:26
    Temat: Re: pedofilia a czat...
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 21:10:19 +0200, l...@a...pl napisał(a):

    > czyli co, sama rozmowa o seksie z 14 latka nie jest karalna?

    Nie, na szczęście nie jest. Ale tylko czekać aż jakiś oszołom wystąpi z
    takim projektem na fali radosnej anty-pedo mody.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2008-08-28 19:19:30
    Od: l...@a...pl

    > No niestety planowanie i przygotowanie nie jest karane.

    > Mimo wszystko warto zglosic. Policja prowadzi dzialania prewencyjne i
    > beda mieli delikwentow od tej pory na oku.
    > Zajrzyj na www.kidprotect.pl.
    > Mozna im kolo piora narobic. Spokojnie.

    dzięki za odpowiedzi, tak zrobię

  • 13. Data: 2008-08-28 19:27:40
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > czyli co, sama rozmowa o seksie z 14 latka nie jest karalna?

    Inaczej trzeba by zamknać wszystkich nauczycieli przyrody w klasach czwartych.
    Oni rozmawiają o seksie z 10-latkami!

  • 14. Data: 2008-08-28 19:39:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 28 Aug 2008 21:10:37 +0200, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > No niestety planowanie i przygotowanie nie jest karane.

    Niestety? Raczej na szczęście.

    > Mimo wszystko warto zglosic. Policja prowadzi dzialania prewencyjne i
    > beda mieli delikwentow od tej pory na oku.

    Napewno. Pewnie monitorują działalność po IP? Za duzo filmów s-f.

    > Zajrzyj na www.kidprotect.pl.
    > Mozna im kolo piora narobic. Spokojnie.

    Mozesz mi wytlumaczyc w ogole co zlego sie stalo? Myslisz, ze 14-latce w
    glowie tylko ksiazki i nauka? Gdyby nie chciala o tym gadac, to by
    przerwala rozmowe! To juz prawie legalny wiek (wg prawa), a z cala
    pewnoscia jest to wiek, kiedy hormony szaleją (lub zaczynają).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2008-08-28 19:43:58
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 21:10:19 +0200, l...@a...pl napisał(a):

    > czyli co, sama rozmowa o seksie z 14 latka nie jest karalna?

    A stanie się jej od tego jakaś krzywda że trzeba ją przed tym bronić?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 16. Data: 2008-08-28 19:45:01
    Od: l...@a...pl

    > A stanie się jej od tego jakaś krzywda że trzeba ją przed tym bronić?

    Mi chodziło o nakłanianie do seksu, przez net, nie łap mnie za słowo

  • 17. Data: 2008-08-28 19:48:35
    Od: l...@a...pl

    > Staram się zmusić ciebie do myślenia i logicznej analizy czytanych zdań.
    >
    > Podpowiedź: spróbuj znaleźć różnicę pomiędzy słowami "doprowadzić" a
    > "namawiać". Trudne zadanie? Dodatkowa pomoc - pomyśl, co zmieni taka
    > konstrukcja: "próbować doprowadzić".

    Doprowadzać a nakłaniać to jedno i to samo, a doprowadzić to już czyn dokonany,
    próbować doprowadzić to jeszcze nie czyn dokonany, ale pytanie czy to jest
    karalne, napisali, ze nie, dzwoniłem na policję, jedni mówią że tak inni że nie,
    w necie wyczytałem że nie, ale zgłoszę to.

  • 18. Data: 2008-08-28 19:50:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 21:48:35 +0200, l...@a...pl napisał(a):

    > karalne, napisali, ze nie, dzwoniłem na policję, jedni mówią że tak inni że nie,
    > w necie wyczytałem że nie, ale zgłoszę to.

    Ale co chcesz zgłosić? Że anonimowa osoba rozmawiała z drugą anonimową
    osobą o seksie? To ma byc niby karalne? A może Twoja córka powiedziała, że
    ma 18 lat? Skąd wiesz? Jej rozmówca mógł nawet nie być świadom tego, że
    rozmawia z 14-latką.

    Co za paranoja. Lecz sie facet.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2008-08-28 19:52:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 21:45:01 +0200, l...@a...pl napisał(a):

    > Mi chodziło o nakłanianie do seksu, przez net, nie łap mnie za słowo

    Jak można kogoś nakłaniać do wykonania jakiejs czynnosci za pomoca czatu?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2008-08-28 19:53:52
    Od: l...@a...pl

> [...]
    > ma 18 lat? Skąd wiesz? Jej rozmówca mógł nawet nie być świadom tego, że

    Nie, powiedziała ze ma 14 lat, a facet bez ogródek zaproponował jej spotkanie i
    pisał zbereźne rzeczy które będzie z nią robił, uważasz ze to normalne?Może nie
    masz dzieci, ale ja chce je chronic od takich idiotów.