  • 31. Data: 2012-04-03 11:19:25
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    Dnia 02.04.2012 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > Co to są strażnicy WC? Bo Google słabo coś znajdują.

    Strażnicy Wartości Chrześcijańskich.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)

  • 32. Data: 2012-04-03 11:33:34
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    Dnia 03.04.2012 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > No i?

    No i to, że ateista by takich słów nie użył, tylko kreacjonista.
    Zapewne jahwochwalca, być może chrześcijanin- ale nie ateista.

    > Właśnie o tym mówię, po odrzuceniu prawdziwego Boga i prawdziwych
    > wartości, człowiek potem w takie dziwne się rzeczy pakuje, jak godność
    > stworzenia roślin.

    Skoro zwolennicy godności roślin odrzucają "prawdziwego boga"
    (a przy okazji: dlaczego Wisznu, Siwa, Zeus, Wotan, Aton, Światowid,
    Ozyrys, Mitra, Amaterasu, Posejdon, Morfeusz,Tor, Loki, Baal,
    Quetzalcoatl, Gekka, Bumba, Imhotep, Isztar, Brahma to bogowie nieprawdziwi,
    a akurat Jahwe tudzież pozostali, co jest ich trzech, ale jeden- prawdziwi?),
    to kto wg nich _stworzył_ te roślinki, co to mają "godność stworzenia"?

    > Więc proszę mi nie wmawiać, że te zapisy do konstytucji wprowadzili
    > chrześcijanie, bo na pewno nie byli to chrześcijanie.

    Na pewno byli to kreacjoniści, więc na 99,9% nie ateiści,
    jak insynuujesz.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)

  • 33. Data: 2012-04-03 12:02:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > To, że masz zerowe pojęcie o chrześcijaństwie, to już dawno wiadomo.

    Mam znacznie większe, od przeciętnego "wiernego", takiego jak np. ty -
    co dość wyraźnie widać.

  • 34. Data: 2012-04-03 12:03:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.04.2012 11:33, Dominik & Co pisze:

> [...]
    > to kto wg nich _stworzył_ te roślinki, co to mają "godność stworzenia"?

    Prawdziwy jest tylko Latający Potwór Spaghetti! ;->

  • 35. Data: 2012-04-03 13:43:19
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    >Właśnie o tym mówię, po odrzuceniu prawdziwego Boga i prawdziwych wartości,
    Który z kilkunastotysięcznego panteonu jest prawdziwy i które wartości są
    prawdziwe?

    pzdr
    olo

  • 36. Data: 2012-04-03 14:01:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > No i to, że ateista by takich słów nie użył, tylko kreacjonista.
    > Zapewne jahwochwalca, być może chrześcijanin- ale nie ateista.

    No ateista z brakiem Boga. Albo inny niuejdzowiec. Na pewno nie Żyd ani
    chrześcijanin.

> [...]
    > a akurat Jahwe tudzież pozostali, co jest ich trzech, ale jeden- prawdziwi?),

    A dlaczego złoto to prawdziwe złoto, a tombak nie?

    > to kto wg nich _stworzył_ te roślinki, co to mają "godność stworzenia"?

    Po pierwsze: Najprawdopodobniej manipulujesz moją słabą znajomością
    angielskiego
    Po drugie: nie wiem, nie mnie pytaj. Ja tylko pokazałem, że tam gdzie
    się odrzuca Boga, ludzie idą w takie dziwne różne wariacje na temat.

    > Na pewno byli to kreacjoniści, więc na 99,9% nie ateiści,
    > jak insynuujesz.

    Akurat niekreacjonistyczni chrześcijanie też mówią o stworzeniu, tylko
    idą na kompromis twierdząc, że stworzenie opisane w Piśmie nie
    przebiegało dokładnie tak, że to tylko uproszczony obraz.

    Poza tym, nie mówię, że ateiści. Mówię, że ludzie, którzy porzucili Boga
    i zagalopowali się w różne dziwne wypełniacze tego braku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 37. Data: 2012-04-03 14:03:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.04.2012 12:02, Andrzej Lawa pisze:

    > Mam znacznie większe, od przeciętnego "wiernego", takiego jak np. ty -
    > co dość wyraźnie widać.

    Po pierwsze primo: po czym wnioskujesz, że jestem ,,przeciętny wiernym''?
    I jak w ogóle definiujesz przeciętnego wiernego?

    Po drugie primo: że masz nadmuchane ego, to też wiadomo było od dawna

    W każdym razie, ,,godność roślin'' nie jest nijak chrześcijańska, a
    wręcz przeciwnie, całkowicie antychrześcijańska.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 38. Data: 2012-04-03 14:05:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.04.2012 13:43, olo pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    > Który z kilkunastotysięcznego panteonu jest prawdziwy i które wartości
    > są prawdziwe?

    Nie wiem o jakim panteonie piszesz, ale prawdziwy jest Bóg Jahwe,
    wyznawany przez Żydów i chrześcijan. Ja jestem skłonny dopuścić również
    Allaha, jako wykrzywione przez Mahometa postrzeganie prawdziwego Boga
    Jahwe.

    A prawdziwe wartości, to wartości zapisane w Piśmie Świetym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 39. Data: 2012-04-03 14:07:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.04.2012 11:19, Dominik & Co pisze:

    > Strażnicy Wartości Chrześcijańskich.

    jeżeli to pisane bez ironii, to bynajmniej. To nie ma nic wspólnego z
    chrześcijaństwem, a wręcz przeciwnie. Chyba że piszesz ironicznie, coś
    jak Moherowe Berety albo Chrześcijański Zbór Świadków Jehowy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2012-04-03 14:26:43
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    Dnia 03.04.2012 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > A prawdziwe wartości, to wartości zapisane w Piśmie Świetym.

    A pamiętasz, by nie jeść krewetek ani kaszanki, bo są obrzydliwością
    i nie nosić ubrania z dwóch rodzajów tkaniny?

    Pamiętaj, że Słowo Boże jest wieczne i niezmienne!

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)