  • 41. Data: 2021-06-06 03:28:03
    Temat: Re: pedofile w natarciu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Statystcznie 9 na 10:P Co najmiej 5 z tego co kojarzę nie jest, więc
    > powinno być co najmniej 45 praktykujących kato:P Dziwna sprawa bo chyba
    > nie ma tylu aktywnych uczestników:P

    Musi być reszta praktykuje.

    > A czemu musi być katolik? Może jeszcze obowiązkowo pedofil? :P

    Nie musi, ale szansa większa jakby, gdy jest służbo wyeksponowany na
    księdza.

    > Do tego dążę:P W zależności od tego co sobie ktoś dopowiedział może się
    > okazać że żadnego oskarżenia nie było tylko jedna baba drugiej babie
    > albo że wcale nie było bezpodstawne:P Jest też trzecia opcja, że akurat
    > było tak jak robert mówi... tylko że jak głębiej pogrzebać to on akurat
    > zawsze od rzeczy gada i nawet jak mu się w prostych słowach popartych
    > źródłami wyłoży to zdania nie zmieni... Więc doświadczenie mówi, że jak
    > robert mówi to mówi. Zwykle bez sensu.

    Zarzuciłem google: księża niesłusznie oskarżeni o pedofilie, trochę
    wychodzi, domeny katolickie, ale to zrozumiałe.

    Tu może być coś z grubsza rzetelnego, ale nie mam już prenymeraty :)
    https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,26686399,ksi
    adz-opiera-sie-o-krzyz-na-grobie-rodzicow-zjada-trut
    ke.html

    > Ale nawet winnych małych żuczków nie poświęcają. Zresztą jak to dobrze
    > wygląda? Że ksiądz gwałcił ministrantów? To po prostu atak na kościół:P

    Szambo wylało już dawno. Poświęcenie żuczka wygląda dużo lepiej niż
    patalogiczna i bezrozumna obrona, która przez lata była ich jedynym
    modus operandi.

    > Poważnie z ambony dyskutują z kim ksiądz śpi? Coraz dziwniejsze te
    > wstępy do pornosów;)

    No nie z ambony, ale jak jesteś w jakimś środowisku to pewnie poruszane
    są różne tematy. Kółka różańcowe, te sprawy czy poniższa klasyka.

    Z ogłoszeń parafialnych: w każdą środę spotykają się młode mamy, na
    panie które chcą do nich dołączyć czekamy w zakrystii w czwartki
    wieczorem.

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2021-06-06 06:09:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie musi, ale szansa większa jakby, gdy jest służbo wyeksponowany na
    > księdza.

    A - niby że osobiście...

> [...]
    > https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,26686399,ksi
    adz-opiera-sie-o-krzyz-na-grobie-rodzicow-zjada-trut

    Ale ani we wstępniaku ani w komentach nie wychodzi, że chodzi o
    niesłuszne oskarżenie o molestowanie.

    > Szambo wylało już dawno.

    E tam. Ciemny lud kupi co w telewizorze powiedzą. Jak tam nasza szanowna
    komisja do spraw pedofili? Dobrze się układa współpraca z kościołem?

    > Poświęcenie żuczka wygląda dużo lepiej niż
    > patalogiczna i bezrozumna obrona, która przez lata była ich jedynym
    > modus operandi.

    Po pierwsze to dalej jest ich modus operandi. Po drugie robert pisał o
    sprawie z przeszłości. A w zasadzie o kilku sprawach.

    > Z ogłoszeń parafialnych: w każdą środę spotykają się młode mamy, na
    > panie które chcą do nich dołączyć czekamy w zakrystii w czwartki
    > wieczorem.

    No coraz dziwniejsze te wstępy;)

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2021-06-07 11:02:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Jun 2021 10:08:27 +0200, Shrek wrote:

    > Statystcznie 9 na 10:P

    Praktykujacych chyba mniej.

    > Co najmiej 5 z tego co kojarzę nie jest, więc
    > powinno być co najmniej 45 praktykujących kato:P Dziwna sprawa bo chyba
    > nie ma tylu aktywnych uczestników:P

    Bo to jest grupa niereprezentatywna.
    Jak zreszta prawie caly usenet od lat :-(

    Chcesz reprezentatywna - idz pod stadion :-)

    J.

  • 44. Data: 2021-06-07 13:10:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 6 Jun 2021 06:09:34 +0200, Shrek napisał(a):

    adz-opiera-sie-o-krzyz-na-grobie-rodzicow-zjada-trut
    ke.html

    > Ale ani we wstępniaku ani w komentach nie wychodzi, że chodzi o
    > niesłuszne oskarżenie o molestowanie.

    Opisanych jest kilka przypadków, na przykład:

    "Ksiądz z diecezji siedleckiej: - Piotrek leczył się na depresję i nie było
    to żadną tajemnicą. Poprosił o przeniesienie, bo nie mógł wytrzymać z
    proboszczem. Kuria zgodziła się i już mieli mu dać inną parafię, ale
    zmienił zdanie i poprosił o urlop zdrowotny. Na urlop się nie zgodzili. No
    i Piotrek się powiesił.

    Ksiądz mówi, że przyczyną konfliktu wikarego z proboszczem były pieniądze.
    Chodząc po kolędzie, nie brał kopert, jeśli widział, że w domu bieda, więc
    proboszcz odebrał mu kolędę i sam chodził. Jeździł po Kotuniu rowerem i
    rozmawiał z każdym, co proboszcza denerwowało, bo ludzie chwalili wikarego,
    a o proboszczu mówili źle. Proboszcz odsuwał go od ważnych mszy. Potrafił
    zaprosić księży z dekanatu na odpust, po mszy zabrać ich na obiad, a
    wikaremu kazać iść do siebie. W dniu, w którym wikary popełnił samobójstwo,
    zabronił mu jechać na wycieczkę z młodzieżą z oazy. Choć wszystko było
    przygotowane."

    Tylko jeden dotyczy molestowania, ale prawdopodobnie oskarżenie miało
    podstawy:

    "Ksiądz Bogusław w latach 2004-2005 pracował jako wikary w Niemczech, w
    Pocking w Dolnej Bawarii. Często zapraszał do siebie jedenastoletniego
    ministranta, by pomagał mu tłumaczyć na niemiecki kazania. W 2010 roku -
    kiedy był już wikarym w Puławach - niemieccy prokuratorzy przysłali do
    Polski akt oskarżenia. Pełnoletni ministrant Michael H. zgłosił do
    prokuratury, że podczas tłumaczenia kazań ksiądz go rozbierał, dotykał w
    miejsca intymne i siebie również kazał dotykać. Ksiądz przestaje pracować w
    duszpasterstwie, przeprowadza się do domu po rodzicach w Łopienniku.
    Przestaje również rozmawiać z sąsiadami, a kiedyś wołał do nich z daleka.

    Kiedy w Sądzie Rejonowym w Krasnymstawie toczy się sprawa przeciwko
    księdzu, zgłaszają się kolejne ofiary - dwóch dorosłych już mężczyzn,
    których miał molestować w latach 2002-2003 jako proboszcz w podlubelskiej
    Turce. Pierwszy był molestowany na plebanii, kiedy miał 13 lat. Drugi
    podczas wyjazdu młodzieży do Poronina.

    Kilka dni po nowych zarzutach ksiądz opiera się o krzyż na grobie rodziców,
    zjada trutkę na gryzonie, oblewa terpentyną i podpala. Palące się ciało
    zauważają ludzie idący ulicą. Policja nie może zidentyfikować ani określić
    płci zwęglonych zwłok. Badania DNA potwierdzają przypuszczenia, że to
    ksiądz Bogusław.

    Jedna z mieszkanek Łopiennika mówiła, że często gościł w swoim domu
    chłopców. Zaczął ich zapraszać, gdy umarła jego matka. Mówił, że jest czuły
    na niedolę ludzką i chce tych chłopców wziąć do siebie, aby zapomnieli o
    biedzie w domu. Jeszcze inna mówiła, że to wyjątkowy kapłan i szkoda, że
    nie wszyscy widzieli, w jakim skupieniu odprawia mszę."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 45. Data: 2021-06-07 13:14:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 3 Jun 2021 17:36:43 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Znam kilka przypadków, gdy na fali ścigania
    > pedofilii w kościele podniesiono absolutnie bezpodstawne zarzuty.

    Czyli prawidłowo. Należy profilaktycznie oskarżyć i niech sąd rozstrzyga
    wątpliwości.
    Mam nadzieję, że ci duchowni zostali przy okazji wylegitymowani.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 46. Data: 2021-06-07 15:15:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2021 18:30:20 +0200, Shrek wrote:

    > Gwałt, doprowadzenie do innych czynności...

    Jesli wkrotce wypuscil porwanego ... to czemu nie.
    W miare dobra kwalifikacja.

    Ale ja o tych nieznanych - dziecko zaginelo, zglasza sie zaginiecie.
    A potem ... ciala nie ma, wiec los nieznany, albo cialo jest i wtedy
    sekcja wskazuje - morderstwo czy wypadek.

    > Ale wydaje mi się, że się specjalnie nie ogłaszali.

    Cos tam pamietam "poszukiwane dziecko". Wiele tego nie bylo, wiec co -
    jednych publikowali, a innych nie? Czy publikowali po dluzszym czasie,
    a do tego wiekszosc sie znalazla ...

    J.

  • 47. Data: 2021-06-07 15:26:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Jun 2021 17:36:43 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie robiono z tego nagonki. Znam kilka przypadków, gdy na fali ścigania
    > pedofilii w kościele podniesiono absolutnie bezpodstawne zarzuty.

    Robercie, ale ja nie o ksiezach.
    Sprawca porywa dziecko, czy tylko dziecko znika, to jest sprawa. A na
    koncu sie sprawa wyjasnia lub pozostaje zaginiona.

    I co? Dawniej:
    -takich porwan zakonczonych morderstwem bylo malo czy podobnie jak
    dzis ?

    -znikniec niewyjasnionych bylo duzo czy malo ?

    > jednym wypadku duchowny popełnił samobójstwo. Chłop nie miał się jak
    > bronić, bo przełożeni w imię poprawności zaczęli go ścigać pomimo tego,
    > że jakiegokolwiek niestosownego zachowania nie potwierdzała ani sama
    > rzekomo molestowana (a miała 17 lat, więc to nie dziecko), ani żadne z
    > pozostałych jej rówieśników biorących udział w tej samej wycieczce.
    >
    > Ale matka dziewczynki wiedziała lepiej, choć jej tam w ogóle nie było.
    [...]
    > Po samobójstwie duchownego nikt tego nie chciał do końca wyjaśnić, bo w
    > sumie zarzuty pomówienia powinna ta matka dostać - moim zdaniem - a
    > przełożony duchownego zarzut doprowadzenia go do samobójstwa.

    Robercie, ale kto mialby oskarzyc i na jakiej podstawie?
    Przeciez prokuratora tez nie bylo potem przy ksiedzu, wiec nie wie co
    sie dzieje :-)

    A jak nadgorliwy, to masz sprawe Tylman.

    > Postępowanie o molestowanie umorzono, wobec śmierci potencjalnego
    > sprawcy. Z duchownego zrobiono "wariata", który odebrał sobie życie z
    > powodu załamania psychicznego.

    No, cos w tym jest - jako ksiadz powinien byc odporniejszy :-)

    A kiedykolwiek byla?

    J.

  • 48. Data: 2021-06-07 17:19:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.06.2021 o 15:15, J.F pisze:

    > Jesli wkrotce wypuscil porwanego ... to czemu nie.
    > W miare dobra kwalifikacja.

    W sumie nie trzeba "porywać".

    > Ale ja o tych nieznanych - dziecko zaginelo, zglasza sie zaginiecie.
    > A potem ... ciala nie ma, wiec los nieznany, albo cialo jest i wtedy
    > sekcja wskazuje - morderstwo czy wypadek.

    Jest duża tendencja do zamykania spraw w sposób najprostszy. Widać na
    przykład dysproporcję w statystykach winnych wypadków niechronionych
    uczestników ruchu. Częściej winny jest kierowca kiedy ofiara przeżyła
    niż gdy jest martwa. Jak jest martwa i nie ma świadków to "prościej"
    klepnać, że "wtargnęła":(

    > Cos tam pamietam "poszukiwane dziecko".

    Ja nie pamiętam specjalnie takich przypadków.

    > Wiele tego nie bylo, wiec co -
    > jednych publikowali, a innych nie? Czy publikowali po dluzszym czasie,
    > a do tego wiekszosc sie znalazla ...

    Myślę, że na ogół po prostu w mediach nie szukali.

    --
    Shrek

  • 49. Data: 2021-06-07 17:22:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.06.2021 o 11:02, J.F pisze:

    > Praktykujacych chyba mniej.

    Na sto procent mniej:P Ale w statystykach jakoś się tego nie sprawdza
    specjalnie.

    > Bo to jest grupa niereprezentatywna.
    > Jak zreszta prawie caly usenet od lat :-(
    >
    > Chcesz reprezentatywna - idz pod stadion :-)

    Który i dlaczego akurat pod stadion;)

    --
    Shrek

  • 50. Data: 2021-06-07 18:06:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Jun 2021 17:22:10 +0200, Shrek wrote:

    > Na sto procent mniej:P Ale w statystykach jakoś się tego nie sprawdza
    > specjalnie.

    Sprawdza - koscioly licza wiernych (niedokladnie), wydane hostie
    (dokladniej).

    Bo przyjdzie 20 tys ludzi :-)

    J.