  • 31. Data: 2012-10-07 20:21:17
    Temat: Re: pedofil (?) sie powiesił
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    news:k4segj$qsv$1@news.task.gda.pl...

    > ale juz w przypadku 40 latka zajmującego sie 18 latką to bym to
    > kwalifikował jako zboczenie ale ze strony tej 18 latki ;-)

    Jakie zboczenie, to najbardziej prawidłowe proporcje!

  • 32. Data: 2012-10-07 21:31:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SQLwiel" <"[nick] wrote:

    > ... poczekamy, aż będziesz miał 40... ;)

    już przekroczyłem nawet...

  • 33. Data: 2012-10-10 02:55:12
    Temat: Re: pedofil (?) sie powiesi?
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2012-10-07 20:21, Przemek Lipski pisze:
    > U?ytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Jakie zboczenie, to najbardziej prawid?owe proporcje!

    Jak mnie uczyli w Indiach, wg ajurvedy optymalny wiek partnerki to
    połowa wieku mężczyzny + 7 lat.
    Całkowicie popieram!!

    Protestując przeciwko warunkowi nr 3 jakoby potrzebnego, aby uznać kogoś
    za pedofila, tj. cyt." 3. Sprawca ma co najmniej 16 lat i jest co
    najmniej 5 lat starszy od ofiary." miałem na myśli to, że ja mam juz
    niestety lat...no, dużo ponad 16! i po skończeniu ca. 40-stki
    zdecydowanie podobają mi się kobiety od których jestem starszy znacznie
    więcej niż 5 lat, a te , od których jestem starszy mniej niz te
    graniczne 5 lat to już nie za bardzo;-)
    Zdarzało się, że taką damę młodszą ode mnie o więcej niż te 5 lat
    udawało mi się nakłonić, żeby została moją ofiarą (że nie wspomnę, że
    bywały tez przypadki, że to ona nakłaniała mnie, abym został oprawcą;-),
    a jako żywo nikt nie uważa mnie za pedofila;-)) i to do tego
    popełniającego tę zbrodnie w sposób ciągły, jako że i moja żona jest ode
    mnie młodsza o sporo więcej niż te 5 lat;-))