  • 1. Data: 2008-11-15 09:46:12
    Temat: paszport
    Od: krzysiek <k...@g...com>

    Witam,

    Ostatnio zgubiłem gdzieś paszport i nie wiem gdzie to zgłosić.
    Proszę o porady.
    I jeszcze chciałbym się dowiedzieć czy muszę wyrabiać nowy?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2008-11-15 15:04:30
    Temat: Re: paszport
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 15 Nov 2008 01:46:12 -0800, krzysiek napisał(a):

    > Ostatnio zgubiłem gdzieś paszport i nie wiem gdzie to zgłosić. Proszę o
    > porady.

    W biurze paszportowym odpowiedniego UW.

    > I jeszcze chciałbym się dowiedzieć czy muszę wyrabiać nowy?

    Nie, oczywiście, że nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-11-15 20:15:35
    Od: krzysiek <k...@g...com>

    On 15 Lis, 16:04, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > W biurze paszportowym odpowiedniego UW.

    > Nie, oczywiście, że nie.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artishttp://olgierd.bblog.pl

    A czy jest jakaś kara za zgubienie paszportu?

    Pozdrawiam serdecznie

    Krzysiek

  • 4. Data: 2008-11-15 20:18:39
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    patrz tu: ustawa o dokumentach paszportowych / chyba z dnia 13 lipca 2006 r.
    (Dz.U. nr 143 z dnia 10 sierpnia 2006 r.),

  • 5. Data: 2008-11-17 09:01:29
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Niestety "jest".
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-11-17 12:55:29
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Dnia 17-11-2008 o 10:01:29 666 <u...@w...eu> napisał(a):

    > Niestety "jest".
    > JaC

    jaka kara ?
    chyba tylko tyle, ze drozej sie płaci za nowy

    --
    Tomasz Renik jestem