  • 61. Data: 2006-08-26 11:09:52
    Temat: Re: pasażerowie pijanych kierowców do pierdla !!??
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > A czemu nie?

    Może dlatego, że chcącemu nie dzieje się krzywda?
    Dla porządku trzeba by odebrać pijanemu prawo do leczenia i renty na koszt
    państwa.

    A może by jeszcze karać nieskromnie ubrane kobiety za usiłowanie
    spowodowania gwałtu na nich?

  • 62. Data: 2006-08-26 11:14:11
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 25.08.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    \
    pl> napisal/a:

    [...]

    > tesknisz za dawnymi czasami?

    Tęsknisz za swoim chłopakiem?

    --
    Piotrek
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]

  • 63. Data: 2006-08-26 11:16:06
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 25.08.2006 Przemek R. <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijkochanietnij.\
    gazeta.pl> napisal/a:

    [...]

    > a to jest dobre, trzeba ukarac pasazera bo mzoe stac sie ofiara, to tak
    > jak z motocyklista, dobroduszny policjant zabil go strzelajac mu w
    > plecy bo przeciez dalej jadac motocyklem mogl sobie zrobic krzywde.

    Przemku, jak głupi byłeś tak cały czas jesteś. :)
    Miło wiedzieć że jest tych kilka rzeczy na świecie stałych.

  • 64. Data: 2006-08-26 11:17:51
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 26.08.2006 Johnson <j...@n...pl> napisal/a:

    > To chyba dość oczywiste. Najpierw oskarżyciel, ale ostatecznie sąd.

    > Pomyśl, poczytaj może coś wymyślisz.

    Przemek to rasowy trol. On nie myśli. ON ZAWSZE MA RACJĘ.
    Z takimi jak on się nie dyskutuje. Ich się karmi i tarza po glebie ze śmiechu.

  • 65. Data: 2006-08-26 12:37:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > mi chodzi o udowodnienie faktu ze dana osoba powinna wiedziec ze
    > kierowca jest pijany. Powolany zostanei biegly i jak on stwierdzi ze
    > pasazer powinien wieziec ze kierowca jest nietrzezwy? Zalozenie ze sie
    > nie zatacza, a i jakas gume zuje, a pasazer jest po drinku wiec nie
    > wyczuwa alkoholu.

    Czym się martwisz? Jesteś prokuratorem? Bo to będzie problem prokuratora.

    > nie, ja chce to od Ciebie 'uslyszec'

    Jakbyś czytał to juz byś wyczytał. Już pisałem. Nie będę się powtarzał.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 66. Data: 2006-08-26 12:38:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > Może dlatego, że chcącemu nie dzieje się krzywda?

    Nie mieszkasz w starożytnym Rzymie.

    > A może by jeszcze karać nieskromnie ubrane kobiety za usiłowanie
    > spowodowania gwałtu na nich?

    Zgłoś się do swojego posła, podsuń mu pomysł, to kto wie.

  • 67. Data: 2006-08-26 16:44:15
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    > akala napisał(a):

    Można uznać że takie zachowanie jest
    > społecznie niebezpieczne dlatego że w przypadku spowodowania wypadku przez
    > pijanjnego kierowce wzrasta prawdopodobieństwo ofiar w danym wypadku
    > (znaczy pasażer jest potencjalną ofiarą tego wypadku i wr razie czego
    > trzeba go leczyć, dawać mu rentę w razie niezdolności do pracy, itd.).

    To moze od razu Oświecim dla połowy narodu?
    Nie trzeba bedzie leczyc juz jakie oszczednosci
    Przy okazji zagazujemy lekarzy bo po co nam lekarze skoro nie trzeba leczyc
    Po to jest system ubezpieczeń zeby uwzglednic ze statystyk koszty leczenia
    itp.
    Naprawde trzeba zaczac myslec o zmywaniu sie z tego kraju bo coraz wiecej
    ciekawych pomyslow sie rodzi
    w coraz prymitywniejszych glowach.

  • 68. Data: 2006-08-26 16:51:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    F.T. napisał(a):

    > To moze od razu Oświecim dla połowy narodu?

    Nie ma to jak z grubej rury. Może przedstaw swój tok rozumowania który
    na podstawie mojej wypowiedzi doprowadził cię do takich wniosków?

  • 69. Data: 2006-08-27 08:10:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Piotrek Roczniak napisał(a):
    > Dnia 25.08.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    \
    > pl> napisal/a:
    >
    > [...]
    >
    > Tęsknisz za swoim chłopakiem?

    dobrze ze przedluzasz bieg przedawnienia, narazie nie mam czasu zajmowac
    sie .....

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 70. Data: 2006-08-27 08:11:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Piotrek Roczniak napisał(a):
> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Przemku, jak głupi byłeś tak cały czas jesteś. :)
    > Miło wiedzieć że jest tych kilka rzeczy na świecie stałych.

    wyborca pisu!