  • 51. Data: 2006-08-25 20:06:01
    Temat: Re: pasażerowie pijanych kierowców do pierdla !!??
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

> [...]
    > przyczyniem się do wypadku. Można uznać że takie zachowanie jest
    > społecznie niebezpieczne dlatego że w przypadku spowodowania wypadku
    > przez pijanjnego kierowce wzrasta prawdopodobieństwo ofiar w danym
    > wypadku (znaczy pasażer jest potencjalną ofiarą tego wypadku i wr razie
    > czego trzeba go leczyć, dawać mu rentę w razie niezdolności do pracy,
    > itd.). Pewnie dałoby się jeszcze wymysleć jakieś uzasadnienie.
    > I żeby było jasne ja nie jestem zwolennikiem tego pomysłu, ale on
    > przynajmniej ma w sobie trochę logiki i nie jest głupi, w
    > przeciwieństwie do niektórych innych pomysłów.

    HA!
    a to jest dobre, trzeba ukarac pasazera bo mzoe stac sie ofiara, to tak
    jak z motocyklista, dobroduszny policjant zabil go strzelajac mu w
    plecy bo przeciez dalej jadac motocyklem mogl sobie zrobic krzywde.

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 52. Data: 2006-08-25 22:38:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a jak zamierzasz umyslnosc udowodnic?

    A czemu miałbym to robić? Ma to zrobić oskarżyciel. To jego problem, ale
    nie duży.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 53. Data: 2006-08-25 22:41:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a to jest dobre, trzeba ukarac pasazera bo mzoe stac sie ofiara,

    A czemu nie?

  • 54. Data: 2006-08-26 10:00:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Rozumiem że nie rozumiesz co to jest przestępstwo umyślne. Za dużo
    > oglądasz TV, a oni zrobili ci wodę z mózgu.

    wiem co to jest przestspwtwo umyslne, wiem tez ze jest co stakiego jak
    zamiar ewentulany.
    Jestem strasznie ciekawy kto oceni i i jak czy pasazer powinien
    przypuszczacz e gosc jest pijany?

    POwiedz mi mistrzu jaki jest w tym cel? Jaka jest szkodliwosc spoleczna
    w przypadku gdy osoba taka dobroowolnie wvchodzi do tego samochodu?

    P.

  • 55. Data: 2006-08-26 10:01:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

> [...]
    >
    > POwiedz mi mistrzu jaki jest w tym cel? Jaka jest szkodliwosc spoleczna
    > w przypadku gdy osoba taka dobroowolnie wvchodzi do tego samochodu?

    bo chyba nie sadzisz ze pijany kierowca tylko dlatego jezdzi bo ma pasazera?

  • 56. Data: 2006-08-26 10:14:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > Jestem strasznie ciekawy kto oceni i i jak czy pasazer powinien
    > przypuszczacz e gosc jest pijany?

    To chyba dość oczywiste. Najpierw oskarżyciel, ale ostatecznie sąd.

    > POwiedz mi mistrzu jaki jest w tym cel? Jaka jest szkodliwosc spoleczna
    > w przypadku gdy osoba taka dobroowolnie wvchodzi do tego samochodu?

    Pomyśl, poczytaj może coś wymyślisz.

  • 57. Data: 2006-08-26 10:42:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > To chyba dość oczywiste. Najpierw oskarżyciel, ale ostatecznie sąd.

    mi chodzi o udowodnienie faktu ze dana osoba powinna wiedziec ze
    kierowca jest pijany. Powolany zostanei biegly i jak on stwierdzi ze
    pasazer powinien wieziec ze kierowca jest nietrzezwy? Zalozenie ze sie
    nie zatacza, a i jakas gume zuje, a pasazer jest po drinku wiec nie
    wyczuwa alkoholu.

    nie, ja chce to od Ciebie 'uslyszec'

    P.

  • 58. Data: 2006-08-26 10:44:35
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 26 Aug 2006 12:00:55 +0200, Przemek R. napisał(a):

    > POwiedz mi mistrzu jaki jest w tym cel? Jaka jest szkodliwosc spoleczna
    > w przypadku gdy osoba taka dobroowolnie wvchodzi do tego samochodu?

    "Każdy obywatel policjantem" ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 59. Data: 2006-08-26 10:50:21
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 25 Aug 2006 18:03:45 +0200, s...@o...pl napisał(a):

    > a jeśli zadzwoni to dostanie etykietkę "podpierdalacza" i "konfidenta" w całej
    > okolicy :)

    Tja.. i w ten sposób mój szwagier siedzi w domu z połamaną szczęką,
    a goście którzy go pobili kilka dni później pobili też jakiegoś
    dziadka i odgrażają się paru następnym...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 60. Data: 2006-08-26 10:57:31
    Od: m...@g...com

    Przemek R. wrote:

> [...]
    > pasazer powinien wieziec ze kierowca jest nietrzezwy? Zalozenie ze sie
    > nie zatacza, a i jakas gume zuje, a pasazer jest po drinku wiec nie

    Na przykład razem pili. To chyba najczęstszy przypadek jazdy z pijanym
    kierowcą....

    p. m.