  • 11. Data: 2007-07-05 08:54:04
    Temat: Re: parkowanie w strefie - tyt. wykonawczy (szczególnie do A. Golanskiego)
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 05 Jul 2007 08:13:33 +0000, Hania napisał(a):

    > nie, nic z sądu, było tylko zawiadomienie o niezapłaceniu za postój z
    > UM. Skoro nie wiesz, w czym rzecz, to po co ciągniesz temat? Może to
    > zabrzmi niegrzecznie, ale nie piszę, by wyjaśniać, tylko by mi
    > wyjasniono.

    Fakt, zabrzmiało to troche niegrzecznie.

    Żeby tobie wyjaśniono, najpierw trzeba mieć troche informacji od ciebie,
    które jak widać trzeba wyciągać jak na mękach, a na podstawie których
    może ktoś udzieli jakiejś rady, nawet ja nie był w takiej samej jak ty
    sytuacji.

    Ale skoro nie chcesz, to EOT.

    p. m.

  • 12. Data: 2007-07-05 09:25:51
    Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > które jak widać trzeba wyciągać jak na mękach, a na podstawie których
    > może ktoś udzieli jakiejś rady, nawet ja nie był w takiej samej jak ty

    wiesz, jak czegoś nie wiem, to nie staram się pomagać, bo po co? Jeśli nie
    znasz sytuacji, to mi nie pomożesz, tak mi się wydaje. Wydaje mi się też że
    dość jasno opisałam w pierwotnym poście omawiane zdarzenie. W każdym razie
    dziekuje za poświęcony czas.

    pozdr.H.

  • 13. Data: 2007-07-05 18:55:07
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    że
    > dość jasno opisałam w pierwotnym poście omawiane zdarzenie. W każdym razie

    wg mnie nic nie wyjasnilas. Nie dziwie sie, ze kolega sie dopytuje bo nigdy
    nie widzialem tytulu z takiego powodu i chyba nie da sie tego zrobic. Albo
    wyrok albo sprawy skarbowe

    Icek

  • 14. Data: 2007-07-05 21:05:33
    Od: "Hania" <v...@g...pl>

> [...]
    > nie widzialem tytulu z takiego powodu i chyba nie da sie tego zrobic. Albo

    jesli piszesz "chyba", to po co sie tym zajmujesz? ;-)) Nie wiesz, to jakim
    cudem chcesz wyjasniac? Może to brzmi niemile, ale sama nie zajmuję czasu
    doradzaniem w sprawie baletu, gdy "nie widziałam" tej czy innej figury. Szanujmy
    swój czas. Zadałam pytanie a nie dywaguję, to to nie forum.

    BTW, znalazłam odpowiedz gdzie indziej. Miłego.

    h.

  • 15. Data: 2007-07-05 22:35:18
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    "Hania" <v...@g...pl> w <f6jmf1$j5s$1@inews.gazeta.pl>:

    >BTW, znalazłam odpowiedz gdzie indziej. Miłego.

    To podziel się tą wiedzą z grupą i coś wnieś do niej, poza
    narzekaniami.

    pozdrawiam
    makar

    --
    makaraj Law is doing what is written, no matter what is right.
    na Religion is doing what you are told no matter what is right.

  • 16. Data: 2007-07-05 22:44:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 06 Jul 2007 00:35:18 +0200, Andrzej J. Makarczuk napisał(a):

    > To podziel się tą wiedzą z grupą i coś wnieś do niej, poza narzekaniami.

    Cicho siedź, bo i tobie jeszcze się oberwie za to że nie wiesz to po co
    się odzywasz (bo skoro się pytasz - to nie wiesz) :)

    p. m.

  • 17. Data: 2007-07-06 00:56:22
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    mvoicem <m...@g...com> w <p...@g...com>:

    >Cicho siedź, bo i tobie jeszcze się oberwie...

    :-)
    regards
    patalashka Mc R
    --
    makaraj(at)tlen.pl.gov (the best .gov is no .gov)

    The only valid test is battle.
    The only valid outcome is victory.

  • 18. Data: 2007-07-06 06:40:47
    Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>

    Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.> napisał(a):

    > To podziel się tą wiedzą z grupą i coś wnieś do niej, poza
    > narzekaniami.

    odwołanie do Prez. Miasta, potem do SKO.

    h.