  • 21. Data: 2008-05-13 15:26:30
    Temat: Re: parkowanie na trawniku
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Paweł Olaszek napisał:
> [...]
    e_buraki_sa_na_placu_dabrowskiego

    > Straż Miejska - 986
    >
    > Największy problem jest niestety z baranami, które parkują tylko na czas
    > zakupów ~15 minut. Straż ich nie pogoni, a co rozjadą trawnika to już ich.

    Postawic słupki, ew. 20cm kraweznik

  • 22. Data: 2008-05-13 15:28:55
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ale to też bedzie niszczenie mienia, co prawda o małej wartości.
    JaC

    -----

  • 23. Data: 2008-05-13 15:35:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mikaichi pisze:

    > Postawic słupki, ew. 20cm kraweznik

    Prawidłowe rozwiązanie to zrobić tyle parkingów by ludzie mieli gdzie
    parkować. Ale u nas lepiej kasować kasę za parkowanie na byle ulicy, niż
    budować nawet płatne parkingi.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 24. Data: 2008-05-13 16:24:39
    Od: kdk <k...@p...onet.pl>

    Andrzej J. Makarczuk pisze:
    > Witam
    >
    > Czy i co można zrobić na takich parkujących:
> [...]

    zapewnić im miejsce do parkowania

  • 25. Data: 2008-05-13 17:00:13
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Andrzej J. Makarczuk pisze:
    > Witam
    >
    > Czy i co można zrobić na takich parkujących:
    > http://makarczuk.wrzuta.pl/obraz/9nFd1yX7m0/najlepsz
    e_buraki_sa_na_placu_dabrowskiego

    współczuć im trzeba
    zawsze tam były kłopoty z miejscem do parkowania, a teraz, podczas
    remontu naprawdę ma gdzie zaparkować w okolicy sądu. po prostu po
    skończeniu remontu Narutowicza, trzeba będzie wszystkie trawniczki
    odtworzyć przy tych zniszczeniach trawników jakie z okazji remontu sie
    dzieją, obsianie na koniec tych kilku m2 nie będzie problemem
    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman

  • 26. Data: 2008-05-13 18:29:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Roman Rumpel wrote:
> [...]
    > odtworzyć przy tych zniszczeniach trawników jakie z okazji remontu sie
    > dzieją, obsianie na koniec tych kilku m2 nie będzie problemem

    założe się, że będzie strasznym problemem, bo nikomu nie będzie się
    chciało i każdy będzie zwalał na innego.

  • 27. Data: 2008-05-13 18:34:01
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    witek pisze:

    > założe się, że będzie strasznym problemem, bo nikomu nie będzie się
    > chciało i każdy będzie zwalał na innego.

    a to już inna historia...

    przypomina mi sie zdanie prof. Łętowskiej: "Prawo nie mówi jak jest,
    prawo mówi, jak powinno być" :)

  • 28. Data: 2008-05-13 19:31:29
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 13-05-2008 o 16:29:10 Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    napisał(a):

    7m0/najlepsze_buraki_sa_na_pl...
    > a) przestawienie wycieraczek
    > b) przestawienie lusterek
    > c) naskarżenie do szeryfów miejskich
    > d) sprawdzić czy powietrze z opony schodzi, gdy się naciska wentylek
    > e) fotka to www.nieparkuj.pl
    >
    > co kto lubi... :-)

    w przypadku naprawde zle parkujacych i blokujacych innych warto uzyc
    grubego markera
    do plytek cd i napisac prosbe na przedniej szybie o prawidlowe parkowanie.

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 29. Data: 2008-05-13 20:22:28
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 13 maj 2008 15:03
    (autor krzysiek82
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g0c41n$3vg$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Ja ostatnio polewałem przednią szybę klejem kropelka, bardzo utrudnia
    > życie i ciężko schodzi, ale wychodzę z założenia że każdemu burakowi
    > taka kara się należy :)

    No myśmy mieli takiego debila co olejem lał, ale chyba już nie żyje, bo
    przestał. Burak był prawie taki jak ty.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 30. Data: 2008-05-13 20:26:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 13 maj 2008 14:56
    (autor Andrzej J. Makarczuk
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <r...@4...com>):

    > Czy i co można zrobić na takich parkujących:

    http://makarczuk.wrzuta.pl/obraz/9nFd1yX7m0/najlepsz
    e_buraki_sa_na_placu_dabrowskiego

    Weź pod uwagę, że w naszym wspaniałym kraju nie ma parkingów. Najbliższy
    parking od mojej pracy jest 20 minut piechotą. Pozostaje więc parkować tam,
    gdzie za niemca były porządne trawniki. Niestety, takie życie...

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu