  • 21. Data: 2006-04-11 12:31:59
    Temat: Re: parkowanie na osiedlu
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > jeżeli droga jest niepubliczna to zarządcą ruchu na tej drodze jest
    > zarządca terenu...
    > to on ustala tzw. organizację ruchu... to jest jego obowiązek.

    Chyba nie do końca jest to skuteczne. Zarządca ustali zasady, ale tego nie
    wyegzekwujesz. U nas jest tak, że parkingi są terenem prywatnym wspólnoty.
    Wszędzie wiszą tabliczki "zakaza parkowania - nie dotyczy mieszkańców
    bloku". Czyli zarządca ustalił zasady. Dodam, że jest to nowe budownictwo i
    miejsc parkingowych nie starcza nawet dla mieszkańców naszego bloku. Na
    naszym parkingu parkują czesto samochody z bloku obok, który nie ma wogóle
    własnego parkingu. Jak poprosisz Straż Miejską o interwencję, to ci się
    wypinają i mówią, że tutaj ich jurysdykcja nie sięga i żebyśmy sobie to
    załatwiali we własnym zakresie.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 22. Data: 2006-04-11 17:53:06
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Radoslaw Korzeniewski napisał:
    > Dobre, a ja myślałem że kierowca siedzi po lewej stronie :)

    To pierwsze D w ostatnim wyrazie było nieprzypadkowe :)

    -------------------+
    -------------------+

  • 23. Data: 2006-04-11 17:54:54
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Andrzej Lawa napisał:
    > Osiedle to IMHO jakby nie patrzeć strefa
    > zamieszkania (nawet jeśli administracja nie zdążyła wymienić tabliczek
    > "droga wewnętrzna" na te niebieskie z krajobrazem).

    Jeśli nie zdążyła, to zgodnie z definicją (tym razem prosto z pord) nie
    jest to strefa zamieszkania.