  • 81. Data: 2008-08-06 18:05:15
    Temat: Re: parking przed galeria handlowa
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 19:50
    (autor Patryk Włos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7co9f$nqe$1@opal.icpnet.pl>):

    > Tak, ale jest wliczone w cenę od samego początku. A tutaj mówimy o
    > warunkowym rabacie 100% - to całkiem inna sprawa.

    Czemu? też jest wliczony w cenę od początku. Pokazujesz paragon, znaczy
    zapłaciłeś w cenie towaru. Nie pokazujesz, znaczy nie zapłaciłeś.

    --
    Tristan

  • 82. Data: 2008-08-07 04:34:04
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 06-08-2008 o 20:01:38 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Spróbuj się dokształcić i nie pisać jak byle młot-analfabeta.
    > Jestem ciekaw ile zapłacisz za korepetycje i czy w ogóle ktoś się tej
    > beznadziejnej pracy podejmie.

    acha skonczyly sie argumenty to zaczely inwektywy.

    leon

  • 83. Data: 2008-08-07 08:22:13
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Czemu? też jest wliczony w cenę od początku. Pokazujesz paragon, znaczy
    > zapłaciłeś w cenie towaru. Nie pokazujesz, znaczy nie zapłaciłeś.

    To musi być na paragonie jako dodatkowa pozycja za np. 1 grosz - inaczej
    wytłumacz to jeszcze US.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 84. Data: 2008-08-07 08:32:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.ufh1m2tc895wyf@jiriki.telgam.pl leon
    <l...@n...interia.pl> pisze:

    > acha skonczyly sie argumenty to zaczely inwektywy.
    Ależ skąd.
    Przede wszystkim nie każdy zasługuje żeby mu przedstawiać argumenty.
    Zaś wytknięcie młotostwa nie jest przecież inwektywą tylko stwierdzeniem
    faktu.
    Moja wina żeś młot i analfabeta?

    --
    Jotte

  • 85. Data: 2008-08-07 11:40:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 07 sierpień 2008 10:22
    (autor Patryk Włos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7ebbl$1v1i$1@opal.icpnet.pl>):

    > To musi być na paragonie jako dodatkowa pozycja za np. 1 grosz - inaczej
    > wytłumacz to jeszcze US.

    No ale WC też nie ma na paragonie. Albo wynajem stolika pod konsumpcję...
    Też nie ma. Gość zajął parking tak samo jak stolik w restauracji. Albo
    żere u nich, albo płaci za wynajem sali.

    --
    Tristan

  • 86. Data: 2008-08-07 14:00:30
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 07-08-2008 o 10:32:39 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

> [...]
    > Przede wszystkim nie każdy zasługuje żeby mu przedstawiać argumenty.
    > Zaś wytknięcie młotostwa nie jest przecież inwektywą tylko stwierdzeniem

    wykorzystam slowa ministra Sikorskiego choc troszke zmodyfikowane

    "Mozna byc czlonkiem grup dyskusyjnych, ale i chamem"

    przywitaj reszte w KF

    leon

  • 87. Data: 2008-08-07 14:26:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.ufiru4iz895wyf@jiriki.telgam.pl leon
    <l...@n...interia.pl> pisze:

    > wykorzystam slowa ministra Sikorskiego choc troszke zmodyfikowane
    > "Mozna byc czlonkiem grup dyskusyjnych, ale i chamem"
    No i co?

    > przywitaj reszte w KF
    Wstrząsające.
    A co kogokolwiek obchodzi jak sobie jakiś głupek czytnik poustawia?

    --
    Jotte

  • 88. Data: 2008-08-07 15:13:06
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > No ale WC też nie ma na paragonie. Albo wynajem stolika pod konsumpcję...
    > Też nie ma. Gość zajął parking tak samo jak stolik w restauracji. Albo
    > żere u nich, albo płaci za wynajem sali.

    Ale zrozum: na kibel nie ma warunkowego rabatu, tylko jest darmowy
    bezwarunkowo. Podobnie ten stolik - nikt nie każe płacić za wynajem
    stolika, nawet jeśli gość akurat nic nie je.

    A w przypadku dowolnej usługi, gdzie płatność jest hipotetycznie
    warunkowa (czyli ten rabat 100%), możemy mówić o *darowiźnie*. I do tego
    już US się przypieprzy.

  • 89. Data: 2008-08-07 16:52:43
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ja zapodal(a):

    > cale weekendy to niezle musza bulic za parking ...przeciez darmowy parking
    > powinien byc obowiazkowy przy takich galeriach.

    powinien? ja uważam że powinni jeszcze za darmo towary rozdawać ;) Czy tam
    nad pekapem nie było kiedyś rozległego parkingu? Zresztą, w 1h można zakupy
    zrobić, a jeśli chcesz więcej czasu spędzić to musisz policzyć: czy bardziej
    Ci się opłaca zapłacić 2 zł (lub 4) czy przed upływem godziny wyjechać i od
    razu wjechać.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 90. Data: 2008-08-07 18:10:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 07 sierpień 2008 17:13
    (autor Patryk Włos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7f3e2$2geg$1@opal.icpnet.pl>):

    > Ale zrozum: na kibel nie ma warunkowego rabatu, tylko jest darmowy
    > bezwarunkowo.

    No właśnie nie jest. Dla klientów jest darmowy (wliczony w cenę konsumpcji),
    ale jak ktoś wchodzi z ulicy to wołają kasę.

    > Podobnie ten stolik - nikt nie każe płacić za wynajem
    > stolika, nawet jeśli gość akurat nic nie je.

    No tak, tu się rzadziej zapewne zdarza opcja wynajmu dla niespożywających,
    za to wiadomo, że stolik jest dla spożywających. Czasami wręcz takie napisy
    są.

    Jak chcesz z kumplami pogadać, to bierzesz wałówkę i idziesz posiedzieć do
    najbliższej knajpy?

    --
    Tristan