  • 51. Data: 2008-08-06 04:39:40
    Temat: Re: parking przed galeria handlowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g7afmj$91a$2@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> pisze:

    > Alez oczywiscie, ze nie moze cie zmusic. On tylko moze udzielic
    > ci rabatu 100% w przypadku okazania tego paragonu.
    > Wybor nalezy do ciebie :)
    Kilkakrotnie wybrałem zignorowanie obywatela parkingowego (a wcale nie
    korzystałem z parkingu na krzywy ryj).
    I co?
    I nic.
    Zresztą tej bzdury już chyba nie usiłują robić, nie wiem na pewno bo od
    jakiegoś czasu tam nie bywam.

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2008-08-06 05:51:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 05:27
    (autor Patryk Włos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7b5nm$2ijv$1@opal.icpnet.pl>):

    > Oj, nie wiem, czy do rabatu 100% to się akurat nie dowali fiskus...

    Przecież to normalne, że że np. WC dla klientów jest wliczone w cenę, a
    uliczni łaziciele płacą. Podobnie tutaj. Parking dla klientów jest wliczony
    w cenę i tyle.

    --
    Tristan

  • 53. Data: 2008-08-06 06:50:01
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 06:23:01 +0200, Jotte napisał(a):

    > Zastanawiam czasem się co by było, gdybym wpuścił kiedyś dla jaj księdza
    > po tzw. "kolędzie" i poprosił o fakturę na "co łaska"..

    Działalność duszpasterska nie jest działalnością gospodarczą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 54. Data: 2008-08-06 07:42:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2008.08.06.06.48.18@rudak.org Olgierd
    <n...@r...org> pisze:

    > Działalność duszpasterska nie jest działalnością gospodarczą.
    Wygrana w lotto też nie jest, a podatek się płaci.
    Ale - nie szkodzi, wezmę pokwitowanie.
    Ustawa o podatku od spadków i darowizn będzie w sam raz.

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2008-08-06 08:04:16
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 09:42:01 +0200, Jotte napisał(a):

    > Wygrana w lotto też nie jest, a podatek się płaci. Ale - nie szkodzi,

    No cóż, bo jest inny podatek.

  • 56. Data: 2008-08-06 10:32:32
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Kocureq pisze:

    > Jeuziscku, Tristan, a ja cię za rozsądnego faceta brałem.

    On ma swój świat i swoje nazewnictwo... gdybyś go widział jak upiera się
    przy ratach wszędzie w około! :D

  • 57. Data: 2008-08-06 10:49:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2008.08.06.08.02.33@rudak.org Olgierd
    <n...@r...org> pisze:

    > No cóż, bo jest inny podatek.
    Nic jednak nie zmienia faktu, że czyniąc darowiznę mam prawo żądać
    pokwitowania.
    Raz jeszcze wspomnę o ustawie od spadków i darowizn.
    http://42.pl/u/PG0

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2008-08-06 11:00:20
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 12:49:51 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nic jednak nie zmienia faktu, że czyniąc darowiznę mam prawo żądać
    > pokwitowania.

    Nie mówi o tym ani przywoływana przez Ciebie ustawa, ani kodeks cywilny.

  • 59. Data: 2008-08-06 11:05:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2008.08.06.10.58.38@rudak.org Olgierd
    <n...@r...org> pisze:

    > Nie mówi o tym ani przywoływana przez Ciebie ustawa
    Zauważyłem, wyobraź sobie. ;)_
    Za to mówi ona o obowiązku podatkowym.

    --
    Jotte

  • 60. Data: 2008-08-06 11:36:31
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 13:05:08 +0200, Jotte napisał(a):

    > Zauważyłem, wyobraź sobie. _
    > Za to mówi ona o obowiązku podatkowym.

    Art. 13 ust. 2 ustawy o gwarancjach wolności sumienia i wyznania.