  • 41. Data: 2008-08-05 19:07:07
    Temat: Re: parking przed galeria handlowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrng9h83l.5ai.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl Jacek
    Krzyzanowski <j...@p...pl> pisze:

    > Po parkingowym? Ciekawe...
    Ciekawa teoria, ciekawa...

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2008-08-05 19:09:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2008.08.05.19.03.43@rudak.org Olgierd
    <n...@r...org> pisze:

    > No to ja jestem ciekaw jak jest z fakturami w kinie. Albo u kierowcy w
    > MPK.
    W kinie normalnie.
    U kierowcy w MPK sprawdź, bo ja też nie wiem.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2008-08-05 19:18:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > I zażądać faktury.

    oczywiscie. Nie sadze zeby był z tym jakis klopot.

    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
    Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.

  • 44. Data: 2008-08-05 19:25:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:05082008.025C4354@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > oczywiscie. Nie sadze zeby był z tym jakis klopot.
    Może i nie sądzisz.
    Ale jednak nie do końca.
    Wbrew temu co ci się wydaje, żądanie faktury i jej dokładne sprawdzenie robi
    dość fajne wrażenie.
    Sprawdź sobie.

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2008-08-05 19:40:18
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:
    > Jak galeria handlowa? W sensie, że sprzedają tam dzieła sztuki?

    Jeuziscku, Tristan, a ja cię za rozsądnego faceta brałem.

    Przepraszam :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 46. Data: 2008-08-05 20:18:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Może i nie sądzisz.
    > Ale jednak nie do końca.
    > Wbrew temu co ci się wydaje, żądanie faktury i jej dokładne

    cóz, mnie faktura do niczego nie jest potrzebna. Czesto natomiast biore
    kwitki z kasy fiskalnej na wszelkiego rodzaju parkingach - nigdy nie miałem
    problemu. A majac paragon, o fakture czy rachunek, jezeli firma jest
    nievatovcem to juz nietrudno. Oczywiscie musisz sie spodziewac tego, ze na
    takim np parkingu marketowym faktury nie bedzie ci wypisywał parkingowy, a
    raczej wysle cie do punktu informacyjnego z paragonem.

    A tak wogole to IMO ciekawsze byłoby poproszenie o fakture w niektórych
    knajpach, gdzie kibelek jest platny... :)

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz

  • 47. Data: 2008-08-05 20:24:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 21:40
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7aaau$blb$3@inews.gazeta.pl>):

    > Jeuziscku, Tristan, a ja cię za rozsądnego faceta brałem.

    No widzisz, jak się ludzie mylą?

    Inna sprawa, że nadal nie rozumiem, że chop jeździ po dzieła sztuki i mu 4zł
    szkoda.... No i czemu tam jeździ na całe łykendy?

    --
    Tristan

  • 48. Data: 2008-08-05 21:11:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisal:
    > Nie przesadzaj. Paragon to moja własność. Tak samo nie może sprawdzić mi
    > torby cieć pod kasą.

    Alez oczywiscie, ze nie moze cie zmusic. On tylko moze udzielic
    ci rabatu 100% w przypadku okazania tego paragonu.
    Wybor nalezy do ciebie :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 49. Data: 2008-08-06 03:27:50
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Alez oczywiscie, ze nie moze cie zmusic. On tylko moze udzielic
    > ci rabatu 100% w przypadku okazania tego paragonu.
    > Wybor nalezy do ciebie :)

    Oj, nie wiem, czy do rabatu 100% to się akurat nie dowali fiskus...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 50. Data: 2008-08-06 04:23:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:05082008.0837B59A@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

> [...]
    > tego, ze na takim np parkingu marketowym faktury nie bedzie ci
    > wypisywał parkingowy, a raczej wysle cie do punktu informacyjnego z
    Zaś aby udać sie do tego punktu najwygodniej będzie zaparkować auto ponownie
    na tym samym parkingu. Wyjeżdżając z faktura za poprzedni postój znów żądamy
    faktury, jesteśmy wiec odsyłani do punktu informacyjnego, parkujemy... ;)))
    W ten sposób mamy małą szansę na powrót do domu. ;)

    > A tak wogole to IMO ciekawsze byłoby poproszenie o fakture w
    > niektórych knajpach, gdzie kibelek jest platny... :)
    Dobry pomysł.
    Zastanawiam czasem się co by było, gdybym wpuścił kiedyś dla jaj księdza po
    tzw. "kolędzie" i poprosił o fakturę na "co łaska"... ;)))

    --
    Jotte