  • 21. Data: 2008-08-05 15:10:27
    Temat: Re: parking przed galeria handlowa
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    To zabezpieczenie przed tymi, którzy chcieliby bezpłatnie zostawić auto np. na 2
    dni wyjeżdżając na delegację. Albo przed tymi, którzy chcieliby potraktować ten
    parking jako fajne bezpłatne miejsce do zaparkowania przy wycieczce na stare
    miasto. Generalnie wszystkie miejsca parkingowe w Krakowie, w okręgu drugiej
    obwodnicy są płatne i nie mam nic przeciwko temu.

    --
    Lukasz

  • 22. Data: 2008-08-05 17:07:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisal:
    > No wiesz, ile im dasz zarobić? Ile kosztuje bilet do takiej galerii?
    > Pewnie z 10zł,

    Jaki bilet do galerii?! O czym ty piszesz?

    To nie jest galeria obrazow, ale galeria handlowa :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 23. Data: 2008-08-05 17:20:37
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Egzekwować? Czyżby?
    > A jakie ma ma do dyspozycji prawne metody tego "egzekwowania"?

    Bardzo proste - nie zostaniesz wypuszczony z parkingu, dopoki nie
    zaplacisz.

  • 24. Data: 2008-08-05 17:37:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrng9h2pg.5ai.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl Jacek
    Krzyzanowski <j...@p...pl> pisze:

    > Bardzo proste - nie zostaniesz wypuszczony z parkingu, dopoki nie
    > zaplacisz.
    Tak tak, oczywiście, oczywiście... ;)

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-08-05 17:44:29
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Tak tak, oczywiście, oczywiście... ;)

    A co? Wyfruniesz, czy sie teleportujesz?

    P.S.
    Z hotelu tez uciekasz bez placenia?

  • 26. Data: 2008-08-05 17:57:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 19:07
    (autor Jacek_P
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7a1db$lu2$1@srv.cyf-kr.edu.pl>):

    > Jaki bilet do galerii?! O czym ty piszesz?
    > To nie jest galeria obrazow, ale galeria handlowa :)

    Jak galeria handlowa? W sensie, że sprzedają tam dzieła sztuki?

    --
    Tristan

  • 27. Data: 2008-08-05 18:04:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 19:44
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@m...pkpik.pl>):

    > P.S.
    > Z hotelu tez uciekasz bez placenia?

    No. A rażące lekceważenie obowiązków zawodowych, mogące skutkować
    zagrożeniem życia lub zdrowia, tłumaczy brakiem referenta d/s długopisów,
    który nie przyniósł służbowego długopisu. ZNP tak ma.

    --
    Tristan

  • 28. Data: 2008-08-05 18:07:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrng9h465.5ai.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl Jacek
    Krzyzanowski <j...@p...pl> pisze:

    > A co? Wyfruniesz, czy sie teleportujesz?
    Po prostu wyjadę.
    Pytałerm o konkretne metody prawne, nie o twoje wyobrażenia.

    > Z hotelu tez uciekasz bez placenia?
    Codziennie.
    Nawet jak nie nocowałem - dla czystej przyjemności.

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2008-08-05 18:26:14
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 05 Aug 2008 16:21:34 +0200, Jotte napisał(a):

    > Może i można, skoro pobierają.
    > Niemniej kiedyś zlikwidowano tzw. opłatę rejestracyjną (popularnie:
    > podatek drogowy) twierdząc, że zostanie wliczony w cenę paliwa. Zatem
    > korzystając z drogi (parkowanie _jest_ korzystaniem z drogi) właściciel
    > pojazdu parkowanie już opłacił.

    Ale to jest prywatny parking, żadne podatki nie mają z nim nic wspólnego.

    > Półdzika? Skąd taka opinia?

    Miasto chce ją wypchnąć na plac przy Karmelkowej.

    > Zresztą - niech sobie zrobi. Ale gdzie? Pod wałami?

    A co powiesz na to, że kierownictwo tejże giełdy płaci parę złotych
    okolicznym działkowcom, żeby ci właśnie działkowcy przeciągnęli prawem
    kaduka sznury przez publiczne drogi i nie wpuszczali tam samochodów?
    Chodzi niby o zakaz parkowania, żeby nie rozjeżdżali ogródków.

    > Nie o to chodzi. Parkingowy chłopek nie ma prawa żądać okazania paragonu
    > zakupów.

    Dlaczego nie ma prawa? Jeśli taki jest regulamin parkingu -- to ma prawo.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 30. Data: 2008-08-05 18:27:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 05 Aug 2008 19:37:17 +0200, Jotte napisał(a):

    > Tak tak, oczywiście, oczywiście...

    Rozpędzisz się i przełamiesz blokadę?