  • 11. Data: 2008-12-18 23:03:35
    Temat: Re: parking a wyjazd bez karty
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Robert Tomasik pisze:
    > To, że mają takie prawo - a przynajmniej chcieli by mieć - wcale nie
    > oznacza, że usuwają.

    Czyli mam rozumieć, że nie mogą usunąć mojego samochodu ze swojego parkingu?

  • 12. Data: 2008-12-18 23:31:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.12.2008 Kamikazee <n...@n...pl.invalid> napisał/a:
    > Czyli mam rozumieć, że nie mogą usunąć mojego samochodu ze swojego parkingu?

    Mogą nie usunąć i naliczać opłaty.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2008-12-19 07:54:27
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2008 20:49:27 +0100, BartekE320 napisał(a):

    > Czy w takiej
    > sytuacji maja prawo bytu jakiekolwiek roszczenia ze strony galerii? Przy
    > wjezdzie i wyjezdzie sa kamery - nie wiem jak dlugo jest przechowywany
    > material.

    Nic Ci nie grozi, chyba że stwierdzą że wyjechałeś nie po 0,5h ale po
    np. dwóch dniach bo mają nagranie jak dwa dni wcześniej wjeżdżasz
    a potem danego dnia wyjeżdżasz bez kwitka - lepiej miej alibi że nie
    parkowałeś tam kilka dni ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 14. Data: 2008-12-19 14:36:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Henry(k) wrote:

> [...]
    > np. dwóch dniach bo mają nagranie jak dwa dni wcześniej wjeżdżasz
    > a potem danego dnia wyjeżdżasz bez kwitka - lepiej miej alibi że nie

    z zapisów na karcie parkingowej bedzie wynikało coś innego

  • 15. Data: 2008-12-19 15:21:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    Robert Tomasik pisze:

    > Czyli mam rozumieć, że nie mogą usunąć mojego samochodu ze swojego
    > parkingu?

    Generalnie mogą, z tym, że trzeba dopełnić procedury,a samego usunięcia
    dokonuje komornik. Chwilę to mimo wszystko trwa.

  • 16. Data: 2008-12-19 18:07:36
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 19 Dec 2008 08:36:52 -0600, witek napisał(a):

    > z zapisów na karcie parkingowej bedzie wynikało coś innego

    Ale jak udowodni że ta karta dotyczyła akurat tego samochodu? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2008-12-19 20:49:17
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Mam nadzieje, ze nie trzeba jakos specjalnie udowadniac tego wyjazdu. Dzis
    > postanowilem wlozyc ta karte, ktora zostala po tym parkowaniu do automatu
    > i pokazal kwote do zaplaty 4900zl.

    Zapłać ile pokazuje i będziecie kwita :)