  • 31. Data: 2009-09-18 16:38:29
    Temat: Re: paranoja, czy to norma w RP?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "SDD" napisał:
    > To juz Ty powiedziales.

    a co ty powiesz?
    że wystarczy być telepatą i wiedzieć co inni mają na myśli?:O)

    > Aha - czyli nie prawnicy nie musza. Fajnie ze nie jestem prawnikiem, moge
    > sobie ukatrupic trolla i nie dostane dozywocia ani cwiary! No zajebiscie
    > jest.

    żeby wymagać od kogoś umiejętności czytania to trzeba tego kogoś najpierw
    czytać nauczyć, skoro ktoś wymaga od obywatela znajomości prawa to musi go z
    tym prawem zapoznać!!!!!
    a z tego co wiem to prawa nauczają tylko prawnikuf, a i oni znają tylko to w
    czym się specjalizują i tylko na wyryfki!:O)

    poza tym jeśli ktoś chce żeby ktoś inny się zgodził na twoje jakieś tam
    reguły to musi go po pierwsze z tymi regułami zapoznać a po drugie to musi
    tą zgodę uzyskać!:O)
    JA był bym idjotą gdybym twierdził że TY odpowiadając na mój post zgodziłeś
    sie na postanowienia mojego regulaminu, ktury mam w kieszeni!!!
    ale widać idiotuf u nas nie brakuje i to podobno jest normalne!:O(

  • 32. Data: 2009-09-18 16:40:23
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Olgierd" napisał:
    > Żeby jeździć autem też trzeba jakieś przepisy znać, ale prawnikiem być
    > nie trzeba.

    nie wiem czy wiesz, ale żeby jeździć autem to trzeba jakiś kursik skończyc i
    jakiś certyfikacik uzyskać ze znajomości pewnych przepisuf?:O)
    czy coś teraz się pozmieniało?:O)

  • 33. Data: 2009-09-18 16:47:46
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
    > Tu nawet jest w lepszej pozycji. O ile kodeksów mozesz nie znać, ale
    > musisz przestrzegać.

    na jakiej podstawie tak twierdzisz?:O)

    > To tu nie ma obowiązku zakupu usługi, ba operator nawet uprzedza, że jest
    > ten regulamin, jak się nie podoba to nie trzeba korzystać z usługi.

    wybacz, ale jak kupujesz jabłka a sprzedaja ci gruszki to jest w porządku?
    ja zaplaciłęm za jabłka a wciska mi się gruszki!!!:O(

    > Choć może taki komunikat powinien być ecześniej, na tej zdrapce, aby
    > klient wiedział, gdzie jest regulamin i że jak usługę uruchomi to będzie
    > ona się toczyć zgodnie z nim.

    nie kupując zdrapki nie mogę się dowiedzieć o tym że jest jakiś regulamin,
    poza tym uważasz że na przykład instrukcja obsługi pralki, oraz jej opis
    powinien byc na stronie www producenta czy sprzedawany razem z pralką?:O)
    poza tym nawet jak bym sie z tym regulaminem zapoznał, to nie znaczy że ten
    tegulamin nie ulega zmianom!!!!

  • 34. Data: 2009-09-18 16:57:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h908au$cmc$3@atlantis.news.neostrada.pl...

    > jesteś w wielkim błędzie, bo akurat słowa: drugi, dwoje, dwóch, dwoje,
    > itp. to są wszystko odmianty słowa dwa, a nie jakieś odmienne słowa!:O)

    To *sa* *zupelnie* odmienne slowa.
    Moze jeszcze mi powiesz, ze "pierwszy" jest odmiana slowa "jeden"? Albo
    "nikotynowy" jest odmiana slowa "papieros"?
    Jesli tak uwazasz, to dalsza dyskusja z Toba nie ma sensu, gdyz jestes po
    prostu idiota.

    Nie jestem w bledzie.
    Pisalem z glowy, ale potem sprawdzilem, czy intulacja jezykowa
    podpowiedziala mi wlasciwie - sprawdz i Ty:

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?kat=18&szukaj=docie
    kliwo%B6%E6
    http://www.eioba.pl/a87644/etymologia_liczebnikow

    Pozdrawiam
    SDD

  • 35. Data: 2009-09-18 16:58:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h908au$cmc$3@atlantis.news.neostrada.pl...

    > jesteś w wielkim błędzie, bo akurat słowa: dwoje, dwóch, dwoje, itp.

    Oczywiscie te slowa tak, sa to odmiany slowa "dwa"

    Ale *nigdy* *przenigdy* to: drugi

    Pozdrawiam
    SDD

  • 36. Data: 2009-09-18 17:00:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h90dkk$nvf$10@atlantis.news.neostrada.pl Papa Smerf
    <P...@z...zalasami.trala.la> pisze:

    > tumanuf to sobie szukaj w swojej rodzienie ŻYDZIE!!!!!:O)
    Ładna wizytówka.
    Teraz to już tylko najgorszy huj z tobą pogada, śmieciu.

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2009-09-18 17:16:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h90dkl$nvf$12@atlantis.news.neostrada.pl...
    > nie wiem czy wiesz, ale żeby jeździć autem to trzeba jakiś kursik skończyc
    > i jakiś certyfikacik uzyskać ze znajomości pewnych przepisuf?:O)
    > czy coś teraz się pozmieniało?:O)

    Co chwile sie zmienia.
    Uwazasz, ze jak ktos 30 lat temu robil prawko, to nie musi pasow zapinac,
    swiatel w dzien wlaczac i moze jezdzic 60 km/h w dzien w zabudowanym?
    A przeciez tak go uczono i takie odpowiedzi na tescie 30 lat temu zakreslal.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 38. Data: 2009-09-18 21:33:11
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Jotte" napisał:
    > Teraz to już tylko najgorszy huj z tobą pogada, śmieciu.

    huj to sam jesteś i se gadaj sam ze sobą!:O)

  • 39. Data: 2009-09-18 21:36:39
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "SDD" napisał:
> [...]
    > swiatel w dzien wlaczac i moze jezdzic 60 km/h w dzien w zabudowanym?
    > A przeciez tak go uczono i takie odpowiedzi na tescie 30 lat temu

    tak czy siak, certyfikacik musi mieć!!!

    a to ze to prawo sie od tak sobie zmienia to już inna paranoja i teman na
    nowy wątek:O)

  • 40. Data: 2009-09-19 09:36:19
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "SDD" napisał:

    p.s.
    > To *sa* *zupelnie* odmienne slowa.

    to ty tak twierdzisz i wielu głupawych polonistów kturych ty uważasz za
    autorytety i kiwasz im głową zamiast ruszyć swoją:O(
    taki na przykład Miodek, radziecki czpion!!!:O(
    niestety większość polskiej inteligencji została wymordowana przez ruskich i
    niemcuf, i została zastąpiona przez ich szpiegów, w celu zniszczenia naszego
    narodu i jego rusyfikacji i germanizacji!:O(

    > Moze jeszcze mi powiesz, ze "pierwszy" jest odmiana slowa "jeden"? Albo
    > "nikotynowy" jest odmiana slowa "papieros"?

    tak jak czwarty pochodzi od cztery, tak trzeci pochodzi od trzy, tak samo
    drugi pochodzi od dwa, a pierwszy od jeden, różnica jest tylko taka że jedne
    brzmią bardziej, a ine mniej podobnie i inne wręcz różnie:O)
    są to słowa odnoszące się do tego samego, do liczb:O)

    > Nie jestem w bledzie.
    > Pisalem z glowy, ale potem sprawdzilem, czy intulacja jezykowa
    > podpowiedziala mi wlasciwie - sprawdz i Ty:
> [...]

    ok, wielkie dzięki za linki, poczytałem, ale zobaczyłem tam zupełnie coś
    innego niż się po tobie spodziewałem:O(

    w pierwszym linku jest tłumaczenie jakobyy drugi pochodził od radzieckiego
    słowa drug, czyli zdaje się przyjaciel po rusku!!!!
    wybacz, ale to efekt rusyfikacji, bo przyjaciel nic wspulnego do liczby nie
    ma, dodam że podobną rusyfikację i germanizację dostrzegamy w tak zwanych
    wyjątkach ortograficznych, kture tak naprawdę żadnymi wyjątkami nie są, ale
    są dokładnie częściową rusyfikacją i germanizacją naszego języka!:O(

    w drugim linku natomiast widać na czym polega ta etymologia, czyli na
    gdybaniu, raz gdybają że drugi może pochodzić od innego słowa a innym razem
    że pochodzi właśnie od rdzenia dwa!:O)

    "Gr. deúteros 'drugi, najbliższy, drugorzędny' posądzany jest o związek z
    deúomai 'jestem gorszy, słabszy'. Nie można chyba jednak do końca wykluczyć
    dalszych związków z *de-wo-, tym samym rdzeniem, który zawarty jest w PIE
    *duwo(u) '2', może to właśnie czasownik dorobiono wtórnie. Od tego samego
    rdzenia *deu-, tylko na innym stopniu apofonii, wywodzi się pol. dawno"