  • 31. Data: 2010-10-11 13:15:38
    Temat: Re: państwo policyjne - c.d.
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-10 22:16, Jotte pisze:
    > ,wysyłające sygnały świetlne w postaci niebieskich lub
    > czerwonych świateł błyskowych

    ",wysyłające sygnały świetlne w postaci niebieskich lub
    czerwonych świateł błyskowych"

    czyli taki kogut obracalny nie mrygajacy fleshem mozna ? :-)
    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 32. Data: 2010-10-11 23:16:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4cb299b1$1@news.home.net.pl Kenny <kenny333[nasz
    przodek]o2.pl> pisze:

    > Jesli nie rozumiesz, zapraszam do podstawowki; wroc gdy zrozumiesz slowo
    > pisane.
    Ty nie wracaj, jesteś bezwartościowy.
    Nawet nie widzisz, jak cię za durnia ktoś ma i się z ciebie nabija.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2010-10-12 10:22:06
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 10.10.2010 09:29, SQLwiel wrote:
    > świętych atrybutów waaadzy.

    Jak w ogóle masz czelność pytać o dogmaty? O dogmatach się nie dyskutuje!

    mi

  • 34. Data: 2010-10-13 00:09:17
    Od: Norbert <n...@M...com>

    > munduru też nie możesz sobie w szafie powiesić.
    > sprowadzaj sobie inne niż niebieskie i czerwone i wszyscy będą zadowoleni.

    Wykroczeniem jest przewozenie "koguta" gotowego do uzycie.
    Zapakowane fabrycznie przewaznie w blistry tego przepisu nie łamią.

  • 35. Data: 2010-10-13 18:44:26
    Temat: Odp: państwo policyjne - c.d.
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup
    > munduru też nie możesz sobie w szafie powiesić.

    ztcp moze, jest zakaz uzywania a nie posiadania

  • 36. Data: 2010-10-24 10:53:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > munduru też nie możesz sobie w szafie powiesić.
    > sprowadzaj sobie inne niż niebieskie i czerwone i wszyscy będą
    > zadowoleni.

    biada tym, co beda sprzet grajacy przewozic - toz to moze wydawac dzwieki o
    zmiennym tonie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę