  • 21. Data: 2010-10-10 20:16:55
    Temat: Re: państwo policyjne - c.d.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4cb21aec$1@news.home.net.pl Kenny <kenny333[nasz
    przodek]o2.pl> pisze:

    > wreszcie ktos to przeczytal ze zrozumieniem...
    Nie zrozumiał. Tobie też nie poszło.
    Tam jest napisane "W pojeździe". Wg twojego rozumowania NA pojeździe można?
    Albo w ręce wystawionej za okno pojazdu?

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2010-10-10 20:58:25
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

> [...]
    > Tam jest napisane "W pojeździe". Wg twojego rozumowania NA pojeździe
    > można? Albo w ręce wystawionej za okno pojazdu?

    Nie, nie mozna. Ani w, ani na, mieć urządzeń wysylających sygnały świetlne w
    postaci niebieskich lub czerwonych świateł błyskowych. Cale szczescie te
    zapakowane w kartonach, nie wysylaja.

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 23. Data: 2010-10-10 21:09:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4cb228f5$1@news.home.net.pl Kenny <kenny333[nasz
    przodek]o2.pl> pisze:

    > Nie, nie mozna. Ani w, ani na, mieć urządzeń wysylających sygnały
    > świetlne w postaci niebieskich lub czerwonych świateł błyskowych.
    Dlaczego niby w ręce nie można? Bo tak ci się wydaje?
    W ustawie jest napisane tylko _W_ pojeździe.

    > Cale szczescie te zapakowane w kartonach, nie wysylaja.
    Łatwo zrobić, aby jednak wysyłały.
    A jak z twoją interpretacją dotyczacą napisów, mistrzu i znafco?

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2010-10-10 21:35:18
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    >W wiadomości news:4cb228f5$1@news.home.net.pl Kenny <kenny333[nasz

    > Dlaczego niby w ręce nie można? Bo tak ci się wydaje?
    > W ustawie jest napisane tylko _W_ pojeździe.

    > Łatwo zrobić, aby jednak wysyłały.

    Yep, i za gwalt tez mnie wsadzcie.

    > A jak z twoją interpretacją dotyczacą napisów, mistrzu i znafco?

    Bo Ci zylka peknie :)

    Normalnie, jak bedziesz miec w pojezdzie napis POLICJA łudząco podobny do
    oznakowania radiowozu, to bedziesz sie tlumaczyl do czego Ci to; a zwazywszy
    ze do scenografii szkolnych jaselek ;) nie potrzebujessz napisu LUDZACO
    podobnego do oryginalu, dostaniesz grzywne.

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 25. Data: 2010-10-10 21:50:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4cb23199$1@news.home.net.pl Kenny <kenny333[nasz
    przodek]o2.pl> pisze:

    > Yep, i za gwalt tez mnie wsadzcie.
    Wykażesz impotencję i będzie najwyżej inna czynność o charakterze
    seksualnym.

    > Bo Ci zylka peknie :)
    Nie martw się o mnie, lecz o siebie.

    > Normalnie, jak bedziesz miec w pojezdzie napis POLICJA łudząco podobny do
    > oznakowania radiowozu, to bedziesz sie tlumaczyl do czego Ci to
    W pojeździe? Znaczy na wewnętrznej stronie maski albo zwiniętą folię pod
    siedzeniem też, znafco?

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2010-10-10 23:22:51
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/10/2010 03:03 PM), witek wrote:

    > Tu nie chodzi o pisadania
    > Chodzi o znaczenie symbolu wyrobionego w społeczeństwie.
    > Migający niebieski sygnał z syreną.
    > Rozmycie tego znaczenia może być bardzo niebezpieczne.

    Witek, no Ciebie to nie podejrzewałem o pisanie takich rzeczy.

    Poza tym - gdyby ustawodawca chciał żeby zrównać posiadanie niebieskiego
    koguta z posiadaniem broni, to by niebieskie koguty reglamentował,
    zakazywał wyrobu itd....

    A on tylko zakazuje posiadania w samochodzie, przy czym wydaje mi się że
    jego intencją był zakaz posiadania "w stanie gotowym do użycia".

    p. m.

  • 27. Data: 2010-10-11 00:59:59
    Od: Kozdra <j...@g...pl>

    SQLwiel wrote:
    > Kozdra pisze:

    > Granicą wolności jest dopiero cudza krzywda.

    Jak najbardziej sie zgadzam i zeby zapobiec cudzej krzywdzie pewnych
    rzeczy robic/posiadac nie wolno. Waznym jest ze zanim dojdzie do krzywdy
    przewidziec i zapobiec jej przyczynom. W tym przypadku znaczy to tyle,
    ze "koguty" naleza do pojazdow uprzywilejowanych, a nie do jakiejs bandy
    lobuzow ktorzy zatrzymaja cie wnocy gdzies na pustej drodze i bedziesz
    szczesliwy jak pozwola ci ujsc goly i bosy ale z zyciem w towarzystwie
    zgwalconej dziewczyny/corki/zony.

    Nawet nie szkoda, bo szkody
    > są naprawialne.

    Tak szczegolnie jak ci mozg bejsbolem gdzies w nocy na pustej szosie
    rozpryskaja.

    Obywatel, który czyni szkodę, musi za nią
    > zapłacić/wyrównać.
    Zdradz mi tajemnice: wczoraj to z jakiej planety przybyles na ziemie?

  • 28. Data: 2010-10-11 04:59:21
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

> [...]
    > seksualnym.

    > Nie martw się o mnie, lecz o siebie.

    > W pojeździe? Znaczy na wewnętrznej stronie maski albo zwiniętą folię pod

    Jesli nie rozumiesz, zapraszam do podstawowki; wroc gdy zrozumiesz slowo
    pisane. eot

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 29. Data: 2010-10-11 07:29:00
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Kozdra" <j...@g...pl>

> [...]
    > lobuzow ktorzy zatrzymaja cie wnocy gdzies na pustej drodze i bedziesz
    > szczesliwy jak pozwola ci ujsc goly i bosy ale z zyciem w towarzystwie

    To przecież od zakazu przewożenia łobuzi nie znikną. Na dodatek do tego nie
    trzeba koguta, wystarczy zablokować twój samochód.

  • 30. Data: 2010-10-11 09:25:51
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 10.10.2010 09:29, SQLwiel pisze:
    > Kodeks Drogowy:
    >
    > Art. 96a. § 1. Kto, nie będąc do tego uprawnionym, posiada w pojeździe
    > urządzenia stanowiące obowiązkowe wyposażenie pojazdu uprzywilejowanego
    > w ruchu, wysyłające sygnały świetlne w postaci niebieskich lub
    > czerwonych świateł błyskowych albo sygnał dźwiękowy o zmiennym tonie, a
    > także elementy oznakowania w postaci napisów,
    > podlega karze grzywny.

    Kiedyś stojąc w korku przysłuchiwałem się rozmowie na CB jak to
    wypytywali jakiegoś kolesia co na tylnej półce, na poskładanej kamizelce
    odblaskowej miał położonego "koguta" niebieskiego.
    Pytania były typu czy jest karetką strażą pożarną czy policją..? i do
    czego mu to potrzebne?
    Odpowiedź była że to cywil, a kogut skutecznie* odstrasza amatorów od:
    rysowania samochodu, pożyczania radia, pytajników o drobne na parkingu,
    "indywidualnej ochrony" na parkingu myjni ręcznych na światłach, oraz
    czasem za darmo idzie wjechać na jakieś parkingi.

    Smaczku dodawał fakt że to chyba vectra była, więc przed atakiem na
    samochód rzeczywiście ktoś się mógł dwa razy zastanowić...

    *skuteczność subiektywna, czasem może wręcz przyciągać..