  • 71. Data: 2020-11-04 14:56:30
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2020 o 09:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > Rowerowe też?

    Akurat raczej nie.

    --
    Shrek

  • 72. Data: 2020-11-04 16:40:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.11.2020 o 08:23, J.F. pisze:

    >Nie władze miasta a sponsor.

    No ... cos w tym jest.

    >Jak słusznie zauważyłeś - chcą mieć igrzyska - czyli być zauważonymi.

    Ale gdzies jeszcze te wladze miasta uwazaja, ze lepiej jest miec
    maraton, niz brak utrudnien dla mieszkancow.
    Raz na rok ... moze i lepiej ..

    >Dlatego zarówno maratony jak i protesty nie odbywają się po lasach i
    >polach.

    Ciekawe co na to biegacze - lepiej biec po lesie czy miejskim bruku.
    Asfalt chyba zaletą, szerokie ulice tez zaleta ale swieze powietrze
    jest w lesie :-)

    Ale maraton Nowego Jorku w lesie ?

    >Daje, daje. Już ty dobrze wiesz, że w co najmniej dwóch punktach. Ja

    A nie kojarze ...

    >nawet na egzaminie na prawku po ciągłej pojechałem. A idiotka
    >pozostanie idiotką.

    J.

  • 73. Data: 2020-11-04 17:44:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2020 o 16:40, J.F. pisze:

    > Ale gdzies jeszcze te wladze miasta uwazaja, ze lepiej jest miec
    > maraton, niz brak utrudnien dla mieszkancow.

    To tak samo jak z aktualnymi protestami:P

    > Ciekawe co na to biegacze - lepiej biec po lesie czy miejskim bruku.

    Nie mają wyboru? Nie wiem, nie biegam. Rowerowe za to rzeczywiście są za
    miastem. Ale masy krytyczne już nie (a przynajmniej dopóki były).

    > A nie kojarze ...

    NIe popełnia ten, (...) co nie da się przypisać szkodliwości społecznej
    czy jakoś tak, wyższa konieczność (z pewnością dobro polegające na
    przejezdności skrzyżowania jest więcej warte niż ewentualne uszkodzenie
    przez zużycie wynikające ze starcia oznakowania poziomego). O zdrowym
    rozsądku nie wpominam, gdyż rozmawiamy o milicjantce co ją kulsonia
    czapka za mocno w głowę uciskała, zanim to było modne.

    --
    Shrek

  • 74. Data: 2020-11-04 19:41:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A w czym one gorsze?
    A może lepsze?

    -----

  • 75. Data: 2020-11-04 19:46:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2020 o 19:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > A w czym one gorsze?
    > A może lepsze?

    Lepsze są te co odpisują pod cytatą.

    --
    Shrek

  • 76. Data: 2020-11-04 21:36:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I wtedy myślisz, ze to suweren?

    -----

  • 77. Data: 2020-11-05 04:07:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Myślisz, że jakby się 100 tysi zebrało w lesie kabackim to też policja
    > by po gaciach srała i obstawała kurnik kaczelnika> A czemu wszelaki
    > maratony odbywają się w miastach a nie w puszczy kampinoskiej? Dlaczego
    > górnicy ustawiają się zawsze w warszawie a nie na polu pod sosnowcem?
    > Dlaczego procesje nie odbywają się na łąkach?

    Bo oczywiście jak już nie protest na przejściu dla pieszych to jedyną
    alternatywą są pola pod Sosnowcem :)

    > Da się - można się zebrać na przykład na błoniach wilanowskich. Dojazd
    > prawie metrem. Albo w lesie kabackim - to to już w ogóle nad stacją
    > metra praktycznie.

    Nie, bo to ma być wyraziste i w odpowiednim miejscu. To ma przeszkadzać,
    ale nie na zasadzie indywidualnych upierdliwości. Chodzenei po pasach
    jest polewanie indywidualnych przechodniów ze strzykawki. Wielu się
    wk.rwi bo odpiorą to jak osobisty atak osób chodzacych. A jak ustawisz w
    centrum 10 wozów strażackich i stopniowo zaczniesz akcję polewania wodą
    tak, że owszem wszystkich trochę pokropi to wk..wi się dużo mnie.

    > A tvpis widział?

    Nie :) Fajnie mam, co?

> [...]
    > idiotka? Więc dalej twierdzę, że albo z jakiegoś powodu preferują
    > kretynów przy naborze, albo służba uszkadza ich psychicznie i zamiast na

    Czytałeś wypowiedzi Hoffmana jak już wyleciał z polityki? Mógłbys się
    zdziwić jak wyważone i w ogóle.
    Popełniasz błąd przyjmując, że to Ty jesteś adresatem wypowiedzi.

    > Będzie rosło - zresztą te dane już dawno przestały być reprezentatywne.

    No niestety.

    --
    Marcin

  • 78. Data: 2020-11-05 06:50:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo oczywiście jak już nie protest na przejściu dla pieszych to jedyną
    > alternatywą są pola pod Sosnowcem :)

    Protest chciał być maksymalnie zauważony - blokowanie ruchów to jedno z
    "lepszych" posunięć w takim przypadku.

    > Nie, bo to ma być wyraziste i w odpowiednim miejscu.

    I tu masz to samo. Od początku było mówione - w poniedziałek blokujemy
    miasta.

    > To ma przeszkadzać,
    > ale nie na zasadzie indywidualnych upierdliwości.

    Tu też - nie chodziło o indywidulane wkuerwienie pana leszka a o
    zablokowanie miast w całej polsce. Może powodować indywidualny wkurw,
    ale logiki nie da się w tym odmówić.

    > Nie :) Fajnie mam, co?

    Ja w sumie też nie mam telewizora;) Ale paski w necie oglądam;)

    > Czytałeś wypowiedzi Hoffmana jak już wyleciał z polityki? Mógłbys się
    > zdziwić jak wyważone i w ogóle.

    Nie.

    > Popełniasz błąd przyjmując, że to Ty jesteś adresatem wypowiedzi.

    No dobra - to do kogo była skierowana kretyńska wypowiedź, tej idiotki?
    Jakaś ukryta kamera? Performens? Kabaret?

    --
    Shrek

  • 79. Data: 2020-11-05 09:57:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A po co komu bomba z samowaru w lesie?

    -----

  • 80. Data: 2020-11-05 11:25:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Zależy od skali. Jak jest naprawdę duża to żadne objazdy nie pomogą. Mi
    > się do końca nie podobałoby jakby jakaś mała grupka łaziła w kółko po
    > pasach, ale jeśli to by było bardziej masowe to jest MZ ok. Bo to też
    > nie jest przecież tak, że da się nie utrudniać, a do manifestacji też
    > się ma prawo. Mam nie bronić tego co uważam za ważne z powodu narażenia
    > JF na niedogodność nieposiadania paprykarza? Nie należy strzelać do
    > bandytów w nocy, bo hałas budzi śpiących?

    Żeby nie wiem, jak duża była manifestacja, to da się wyznaczyć objazdy.
    Najwyżej będą długie. Po za tym, manifestanci też muszą brać pod uwagę
    pozostałych. Jest cała masa ludzi niezaangażowanych i jak jeden z drugim
    będzie bezsensownie godzinami stał, bo jakiś idiota sobie spaceruje, to
    poparcie dla spacerujących spadnie.

    --
    Robert Tomasik