  • 51. Data: 2020-11-03 01:06:37
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam zaplanowane, ze pojade do sklepu i kupie :-)
    > A tu niespodzianka.

    Zpewne nie stanie się katastrofa jeśli przy wieczonej kolacji zabraknie
    świeżego paprykarza? :)

    > Niby tak, ale zycie nie zawsze jest latwe. Zaplanowales dwa dni
    > wczesniej, a tu wypadlo jedno, drugie, trzecie i na koniec
    > nieplanowana demonstracja.

    > Teraz to "od tygodnia wiadomo" , a tydzien temu ?
    > No i kiedy te protesty sa ?

    Pisałeś o grubych milionach i przymierających głodem dzieciach. Takie
    rzeczy się chyba jednak nieco lepiej planuje w tym ma się plan B jakby
    coś tam nam z przyczyn niezaleznych wypadło. A jesli to sprawy błache,
    zwykła niedogodność to da się przeżyć.

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2020-11-03 06:14:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale te wszystkie radiowozy, takie ładne i ustawione też ładnie...

    To efekt tego, że wcześniej blokowały skrzyżowania i zostały dzięki temu
    zauważone i poważnie potraktowane.

    > No i
    > marsze to nie blokowanie pasów. Marsze po 100k są jak najbardziej
    > słuszne.

    Marsze to blokowanie całych miast a nie pasów:P

    > Nie mam wystarczającej próbki aby ocenić. Trzebab by się z nimi gdzies
    > upić na gruncie neutralnym czy coś.

    Albo popracować, albo mieć w rodzinie. Odbiedy rzecznika posłuchać - a
    pomyśl, że wybrali najbardziej wyszczekanego. Albo po prostu mieć do
    czynienia z takimi - choć w sumie wystarczy prasę poczytać. Albo
    poczytać grupowego kulsona i jego powalone wypowiedzi, w których na
    zmianę zaprzecza sam sobie i zdrowemu rozsądkowi - a pomyśl, że to
    poniekąd ich elita:(

    > Teraz tylko jest taki problem, że od 2ch dni jest tylko po te 15-17tys
    > zachorowań, więc jakby spadło.

    Spadło bo weekend. Żeby można mówić o fizycznej możliwości związku to
    należy poczekać do piątku. Będzie rosło - z marszami czy bez - po prostu
    gówno wpadło w wentylator.

    > Koniec roku nadciąga, na
    > premie się zasłuży.

    Rząd się wyleczy...

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2020-11-03 11:51:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02-11-2020 o 12:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup

    > niewielu otwarcie ?

    > Opresyjne w stosunku do kontrmanifestantow ?

    Do manifestantów również. A wręcz zdarza się łamanie prawa, czyli
    zatrzymania bez podstawy prawnej, bo zatrzymując nie chca podać ani
    przyczyny zatrzymania ani podstawy prawnej.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 54. Data: 2020-11-03 15:17:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2020 o 01:06, Marcin Debowski pisze:
    > Zpewne nie stanie się katastrofa jeśli przy wieczonej kolacji
    > zabraknie świeżego paprykarza? :)

    Tak, czy siak to, że ktoś jest z czego niezadowolony i chce to
    zamanifestować, to nie powód do tego, by utrudniać innym ludziom życie.
    Bo 10 "położy uszy po sobie", a 11 uzna, że nie i tyle. Po to te
    demonstracje stara się właśnie ochraniać Policja, by organizować
    objazdy, pilnować, by ludzie sobie do gardeł nie skakali.

    --
    Robert Tomasik

  • 55. Data: 2020-11-03 16:47:36
    Od: Kviat

    > Tak, czy siak to, że ktoś jest z czego niezadowolony i chce to
    > zamanifestować, to nie powód do tego, by utrudniać innym ludziom życie.
    > Bo 10 "położy uszy po sobie", a 11 uzna, że nie i tyle.

    To niech ma pretensje do prezesa i jego wasali, a nie do demonstrantów.

    > Po to te
    > demonstracje stara się właśnie ochraniać Policja, by organizować
    > objazdy, pilnować, by ludzie sobie do gardeł nie skakali.

    Gdyby zajęli się ochroną demonstrantów, a nie marnowali czas na
    bezpodstawne zatrzymania, spisywania i bierne przyglądanie się, gdy
    naziole na ich oczach atakują normalnych ludzi, to może i daliby radę
    zorganizować objazdy i może do tego "incydentu" by nie doszło.

    Są relacje ludzi, którzy widzieli jak grupki nazioli "organizowały się"
    w bramach i na podwórkach, ale oczywiście kulsony były zaskoczone, że
    jakaś grupka nazioli wyskakuje z bramy i atakuje ludzi.
    Profesjonalizm i taktyka level master.
    Potrafią tajniaków wypuścić na miasto do łażenia za normalnymi ludźmi, a
    nie potrafią przewidzieć (pewnie nic nie wiedzieli, biedactwa...), że
    naziole będą się organizować do ataków.
    Co to za policja, która nawet nie potrafi zinfiltrować przygłupawych
    nazioli i odpowiednio wcześnie ich spacyfikować?

    Nie odpowiadaj. To są pytania retoryczne. Wszyscy doskonale wiedzą, że
    policja zna środowisko naziolskie, ale jest na to przyzwolenie, a część
    kulsonów jest nawet zadowolona i im kibicuje.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 56. Data: 2020-11-03 17:10:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2020 o 16:47, Kviat pisze:

    > To niech ma pretensje do prezesa i jego wasali, a nie do demonstrantów.

    Najlepiej, żeby nie musiał mieć do nikogo tych pretensji.

    --
    Robert Tomasik

  • 57. Data: 2020-11-03 17:25:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ten co zabił (na Krakowskim Przedm.)?

    -----

  • 58. Data: 2020-11-03 17:59:41
    Od: Kviat

    > Najlepiej, żeby nie musiał mieć do nikogo tych pretensji.

    Najlepiej żeby wszyscy byli piękni, zdrowi i bogaci.
    Jak Pawłowicz, Szumowski i Morawiecki.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 59. Data: 2020-11-03 18:27:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2020 o 17:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ten co zabił (na Krakowskim Przedm.)?

    Coś ci się pomyliło - tamten od noża nie był policjantem.

    --
    Shrek

  • 60. Data: 2020-11-03 21:39:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2020 o 17:59, Kviat pisze:
    > Najlepiej żeby wszyscy byli piękni, zdrowi i bogaci.

    No i doszedłeś do sedna. Chwila była wyjątkowa i trzeba brać pod uwagę
    wyjątkowe środki. Tego nie da się z za monitora rozkminić. Trzeba by
    było być tam na miejscu. No i do oceny trzeba naprawdę rozważyć racje
    obydwu stron.

    --
    Robert Tomasik