  • 41. Data: 2020-11-02 10:28:18
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f9e639d$0$31100$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 01.11.2020 o 02:13, Marcin Debowski pisze:

    >Skoro udało się im ściągnąć na protesty tyle ludzi, że naczelny
    >kulson skamlał w tv że protestyujących jest ponad cztery razy więcej
    >niż on ma kulsonów i w związku z tym utracił możliwość skutecznego
    >działania to znaczy że... forma dobra. Bądźmy realistami - mogli
    >sobie pójść protestować do lasu, tylko po co?

    Mogli tez pojsc pod palac prezydenta, czy pod wille Prezesa.

    A tu wersja taka, ze albo "wszyscy" ich popieraja i chetnie w korku
    postoja, albo jednak nie tak wszyscy, i przypomna sobie przy urnie i
    jednych i drugich.

    Willa prezesa lepsza, bo jak policja zablokuje ulice, to okoliczni
    mieszkancy beda winic policje i rzad :-)

    J.

  • 42. Data: 2020-11-02 10:32:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-10-30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Co racja to racja, tesciowa to kiepski przyklad, musi ma straszna
    > i dobra, skoro tak na niej zalezy.
    > Ale przeciez sa inne przyklady:

    >To tylko oznacza, że masz do d. planowanie wielu podstawowych rzeczy.

    Mam zaplanowane, ze pojade do sklepu i kupie :-)
    A tu niespodzianka.

    >jeśli masz szanse zawalenie takiego 100M przetargu, przepadające
    >zadatki
    >i pogłodzenia dzieci, to już w ogóle jest to katastrofalne
    >planowanie,

    Niby tak, ale zycie nie zawsze jest latwe. Zaplanowales dwa dni
    wczesniej, a tu wypadlo jedno, drugie, trzecie i na koniec
    nieplanowana demonstracja.

    >które nasuwa automatycznie pytanie, jak sobie radzisz żeby cokolwiek
    >ogarnąć. Kaman, możesz złapać panę, może być korek bo wypadek i kilka
    >tuzinów innych zdarzeń, a tu od tygodnia wiadomo, że są protesty. Nie
    >trzeba naukowaca z NASA aby przewidzieć.

    Teraz to "od tygodnia wiadomo" , a tydzien temu ?
    No i kiedy te protesty sa ?

    J.

  • 43. Data: 2020-11-02 10:38:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Cyrankiewicz o odrąbaniu przez władzę podniesionej na partię ręki.
    Masz za sobą ruskich, to co się będziesz szczypał.

  • 44. Data: 2020-11-02 11:12:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 30 Oct 2020 17:56:26 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po za tym, to był przykład. Nie ważne, czemu chce przejechać.
    > Do ubikacji mu się spieszyło może.

    To była limuzyna Banasia, więc bezsprzecznie spieszyła się do hotelu na
    godziny.
    Panienki i ziomale ze złotymi łańcuchami nie mogli przecież czekać.

    > Zauważ, ze gość to tak
    > rozwiązał, że przejechał i w nikogo nie wjechał. Po prostu rozmótł
    > oszołomów. Szacun dla taktyki i tyle.

    No faktycznie każdy żul musi wyrazić szacun. Oto jest relacja z pierwszej
    ręki, jak to rozwiązanie wyglądało:

    <<Gdy tylko światło dla pieszych zmieniło się na czerwone, a samochody
    dostały zielone światło, kierowcy aut stojących na przodzie wpadli w furię,
    jednak nie usprawiedliwia to ich działań. Mężczyzna z jednego auta wysiadł
    i zaczął grozić chłopakom pięścią. Inne auto zaczęło się toczyć w stronę
    moich koleżanek siedzących na ziemi. One w pewnym momencie zaczęły się
    tylko odsuwać do tyłu, krzycząc >>Nie!<<, chociaż pojazd prawie w nie
    uderzał, jednak nie wstały. W pewnym momencie drzwi kierowcy się otworzyły,
    wyskoczył facet w marynarce i okularach i rzucił się na koleżankę siedzącą
    przed jego maską. Chwycił ją oburącz wokół jej tułowia, podniósł, rzucił na
    ziemię, po czym chwycił jeszcze raz i zaczął ją wlec w kierunku tylnych
    drzwi swojego auta. W tym momencie wszyscy chłopcy rzucili się na niego i
    próbowali go od niej oderwać. Zanim to się udało, facet zdążył jeszcze raz
    rzucić koleżanką o ziemię. Następnie wyrwał się chłopakom i wsiadł za
    kierownicę. Jeden z chłopaków stanął mu przed maską, żeby nie pozwolić mu
    odjechać, i zaczął nagrywać rejestrację kierowcy. Równolegle krzyczał, że
    go nagrywa, i informował, że zostanie zgłoszony na policję. Facet ruszył
    prosto w chłopaka, uderzając i wioząc go przez chwilę na masce, ten
    następnie odskoczył na bok i zdążył nagrać uciekające auto od tyłu". >>

    https://wyborcza.pl/7,75398,26460075,ujawniamy-to-ki
    erowca-mariana-banasia-probowal-staranowac-protestuj
    acych.html#S.koronawirus-K.C-B.1-L.1.duze

    Rozumiem, że na komendzie to jest standard, ale niewinna młodzież jednak
    była zaszokowana rzucaniem o ziemię i wleczeniem po asfalcie. Nie każdy
    miał styczność z milicją i jej specyficznymi normami moralnymi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 45. Data: 2020-11-02 12:36:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-11-01, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Moja prywatna teoria jest taka, że noszenie jakiegokolwiek munduru
    > nieodwaracalnie niszczy psychikę. Masz słuchać bez oznak przemyśleń
    > tego [...]

    >Nie chcę kolejnej zadymy w okół Roberta :)
    >Ale zobacz, że nawet w tej chwili, przy strajku kobiet, zdarzają się
    >policjanci otwarcie trzymający stronę protestujących, choć po
    >prawdzie
    >chyba niewielu.

    niewielu otwarcie ?

    >Wydaje się, że dominują jednak działania bierne lub wręcz opresyjne.

    Opresyjne w stosunku do kontrmanifestantow ?

    No coz - sporo tych policjantow jest z Warszawy, a wiadomo jaki tam
    byl wynik wyborow :-)
    Co prawda Shrek mowi, ze sporo przyjezdnych :)

    Z drugiej strony komendanta mianuje minister ... ale widac czegos sie
    jednak boja :)

    J.

  • 46. Data: 2020-11-02 15:50:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2020 o 10:32, J.F. pisze:

    > Teraz to "od tygodnia wiadomo" , a tydzien temu ?
    > No i kiedy te protesty sa ?

    O każdych protestach w warszawie trąbią co najmniej od rana tego dnia.
    Tamte OIDP to w poniedziałek były - było mówione co najmniej w piątek,
    że w pon będzie blokada warszawy. BTW - dzisiaj za 10 minut się zaczyna
    - nawet powiedzieli co zablokują.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2020-11-02 15:56:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2020 o 10:22, J.F. pisze:

    > Ale po lbie nie walili.

    Chyba akurat nie. Ale nie brakuje historii jak i po łbach walili.
    Oczywiście mogą być zmyślone, ale dla mnie każdy przypadek kiedy nagle
    psuje się monitoring oznacza, że kulsony kłamią.

    > Jednego juz jednak w sluzbie nie ma, drugi tez pochwaly nie dostal.

    Pierwszy sam odszedł, drugi - nosz kurwa - straszna kara - nie dostał
    pochwały. Powinien dostać kopa w dupę jak nie potrafi panować nad sobą
    bo do policji się nie nadaje.

    > Ja tam nie wiem, ale ponoc jednak walą.

    Tak walą, że nie mogą etatów zapełnić i jest coraz gorzej:

    https://nszzp.pl/aktualnosci/jak-zmienia-sie-sytuacj
    a-kadrowa-polskiej-policji-w-2020-roku/

    Brakuje prawie ośmiu tysi na jakieś sto tysi ogółem...

    --
    Shrek

  • 48. Data: 2020-11-02 16:02:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2020 o 12:36, J.F. pisze:

    > No coz - sporo tych policjantow jest z Warszawy, a wiadomo jaki tam byl
    > wynik wyborow :-)
    > Co prawda Shrek mowi, ze sporo przyjezdnych :)

    Shrek mówi, że na samym marszu policji nie było praktycznie wcale - tyle
    co drogówka i stali na przykład na świętokrzyskiej żeby ludzie się
    nikomu do dudy nie dobrali, ale nie było żadnych interakcji. A no i
    śmigłowcem sobie latali.

    Pilnowali jedynie kościołów - kuriozalna sytuacja - na schodach
    "obrońcy", przed nimi policja, przed żandarmeria - razem jakieś 300
    luda. Ulica którą normalnie jeźdzą autobusy a po drugiej stronie...
    jakieś radiomaryjne szury z megafonami się modlą... razem z "obrońcami;).

    No i oczywiście pod pustym kurnikiem kaczelnika, ale tam to nie wiem
    skąd byli;)

    --
    Shrek

  • 49. Data: 2020-11-02 16:04:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2020 o 10:28, J.F. pisze:

    > Mogli tez pojsc pod palac prezydenta, czy pod wille Prezesa.

    Pod kurnik regularnie chodzą. Ostatnio też byli i całe miasto
    zablokowane, bo jednak ludzi w... powiedzmy, że dużo.

    > A tu wersja taka, ze albo "wszyscy" ich popieraja i chetnie w korku
    > postoja, albo jednak nie tak wszyscy, i przypomna sobie przy urnie i
    > jednych i drugich.

    Tak już to wymyślone, że jak nie zrobisz szumu to cię nie zauważą...

    > Willa prezesa lepsza, bo jak policja zablokuje ulice, to okoliczni
    > mieszkancy beda winic policje i rzad :-)

    Pod willą prezesa to regularnie cuda się dzieją - ludzie spacerują,
    kulsony po godzinach skrzynek pocztowych pilnują, bo takie mają hobby...

    --
    Shrek

  • 50. Data: 2020-11-03 00:58:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nieprawda - bardziej medialne są marsze po 100 tysi. Pod domem kaczki co
    > chwila spacerują.

    Ale te wszystkie radiowozy, takie ładne i ustawione też ładnie... No i
    marsze to nie blokowanie pasów. Marsze po 100k są jak najbardziej
    słuszne.

    > Ale to dotyczy wszelkich kulsonów, trepów... nawet strażaków w
    > mniejszej, ale zauważalnej mierze. Niestety, jest to moim zdaniem
    > znaczący problem.

    Nie mam wystarczającej próbki aby ocenić. Trzebab by się z nimi gdzies
    upić na gruncie neutralnym czy coś.

    > Prawdę mówiąc - w warszawie oprócz domu kaczelnika w zasadzie ich nie
    > było - przynajmniej w mundurach. Zresztą jest to tradycja na protestach
    > "opozycji". Prawda jest taka, że tych marszach nie "dymią".

    Teraz tylko jest taki problem, że od 2ch dni jest tylko po te 15-17tys
    zachorowań, więc jakby spadło. Jesli ta niebezpieczna tendecja utrzyma
    się z tydzień to nie będzie na kogo zwalić nadciągającej katastrofy. No
    ale zawsze będzie mozna powiedzieć, ze pomimo, za to dzieki olbrzymiej
    pracy rządu i wiecepre ds bezpieczeństwa. Koniec roku nadciąga, na
    premie się zasłuży.

    --
    Marcin