  • 31. Data: 2020-11-01 12:32:02
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sądzisz, że jakby sobie stanęły z tym transparentem na chodniku, to ów
    > protest byłby mniej widoczny?

    Ty jakiś ułomny jesteś, czy serio pytasz?

    > Aaaa! To racja.

    Powinno być "uprzejmie prosimy oddalić się w podskokach!!!"

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2020-11-01 13:47:08
    Od: Kviat

    W dniu 01.11.2020 o 12:32, Shrek pisze:

    > Powinno być "uprzejmie prosimy oddalić się w podskokach!!!"

    Można też subtelniej:
    https://www.facebook.com/SekcjaGimnastyczna/posts/17
    83651911802474

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 33. Data: 2020-11-01 14:25:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Skoro udało się im ściągnąć na protesty tyle ludzi, że naczelny kulson
    > skamlał w tv że protestyujących jest ponad cztery razy więcej niż on ma
    > kulsonów i w związku z tym utracił możliwość skutecznego działania to
    > znaczy że... forma dobra. Bądźmy realistami - mogli sobie pójść
    > protestować do lasu, tylko po co?

    Sasinów, Terleckich, Kurskich, Glińskich, Godków, Jędraszewskich i innych
    mało? A radiowozów mniej niż respiratorów. Byłyby moralne dylematy.

    > No cóż - niespodzianki nie ma - robert zawsze z kolegami - zomo nie było
    > przecież takie złe, a gdyby obywatele nie dymili to by pałą nie dostali...

    E, no nie łapię skąd takie poglądy. Pokolenie (w sensie -25 lat)
    starsze, owszem, uwarunkowane komunizmem przez większośc swojego życia,
    ale to nie ten przypadek.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2020-11-01 15:14:37
    Od: Kviat

    > E, no nie łapię skąd takie poglądy.

    Od kiedy nieuctwo, albo wręcz bezczelne kłamstwa, nazywamy poglądami?
    Z poglądami można się zgadać, albo nie, a ten koleś bezczelnie pieprzy
    bzdury. Nic go nie usprawiedliwia, nawet to, że nie pamięta jak było,
    przecież jest już dorosły i potrafi czytać.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 35. Data: 2020-11-01 18:19:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sasinów, Terleckich, Kurskich, Glińskich, Godków, Jędraszewskich i innych
    > mało? A radiowozów mniej niż respiratorów. Byłyby moralne dylematy.

    Nie byłoby - dla nich radiowozów starczyło - w czasie przeszłym i
    dokonanym. Dla obywateli zabrakło. Nie - nie żartuje. A tak masz
    protesty których nawet tvpis nie przeoczyło. Dziewczyny odwaliły kawał
    dobrej roboty.

    > E, no nie łapię skąd takie poglądy. Pokolenie (w sensie -25 lat)
    > starsze, owszem, uwarunkowane komunizmem przez większośc swojego życia,
    > ale to nie ten przypadek.

    Moja prywatna teoria jest taka, że noszenie jakiegokolwiek munduru
    nieodwaracalnie niszczy psychikę. Masz słuchać bez oznak przemyśleń tego
    wyżej, który nie oszukujmy się nie jest tam zwykle bo jest geniuszem,
    tylko był większym kutasem niż inni i zostało to docenione. Po jakimś
    czasie racjonalzujesz sobie, że "takie jest prawo" i jesteś po stronie
    słusznej, bo inaczej musiałbyś przed sobą przyznać, że jesteś najemnym
    chujem gnębiącym ludzi lepszych od siebie, którzy mają rację - a tego
    nikt nie lubi poza jakimiś socjopatami. No więc jak kogoś pałujesz to
    znaczy, że to jego wina - co nie? Do tego dołóż, że selekcja do policji
    jest raczej negatywna, jak ktoś się wybija to raczej go na ulicy nie
    spotkasz - efekt jest taki jak widzisz:( Nawet jak są tam wybitni ludzie
    to raczej ich nie spotkasz...

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2020-11-01 18:20:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2020 o 15:14, Kviat pisze:

> [...]
    > bzdury. Nic go nie usprawiedliwia, nawet to, że nie pamięta jak było,
    > przecież jest już dorosły i potrafi czytać.

    Jeśli jest tym za kogo się podaje to powinien co nieco pamiętać.

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2020-11-01 18:23:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2020 o 13:47, Kviat pisze:

    > Można też subtelniej:
    > https://www.facebook.com/SekcjaGimnastyczna/posts/17
    83651911802474

    ;)

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2020-11-02 03:07:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dokonanym. Dla obywateli zabrakło. Nie - nie żartuje. A tak masz
    > protesty których nawet tvpis nie przeoczyło. Dziewczyny odwaliły kawał

    No nie dało się przeoczyć nawet tvpisowi, ale zobacz jak medialna jest
    sama okupacja Kaczyńskiego, duzo bardziej niż akcje z blokowaniem ruchu
    MZ.

> [...]
    > jest raczej negatywna, jak ktoś się wybija to raczej go na ulicy nie
    > spotkasz - efekt jest taki jak widzisz:( Nawet jak są tam wybitni ludzie

    Nie chcę kolejnej zadymy w okół Roberta :)
    Ale zobacz, że nawet w tej chwili, przy strajku kobiet, zdarzają się
    policjanci otwarcie trzymający stronę protestujących, choć po prawdzie
    chyba niewielu. Wydaje się, że dominują jednak działania bierne lub
    wręcz opresyjne. Co to był za numer na samym poczatku strajków chyba z
    jakimś apelem związkowców, gdzie starano się jeszcze przy tej okazji
    ugrać podwyżki?

    --
    Marcin

  • 39. Data: 2020-11-02 06:38:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No nie dało się przeoczyć nawet tvpisowi, ale zobacz jak medialna jest
    > sama okupacja Kaczyńskiego, duzo bardziej niż akcje z blokowaniem ruchu
    > MZ.

    Nieprawda - bardziej medialne są marsze po 100 tysi. Pod domem kaczki co
    chwila spacerują.

    > Nie chcę kolejnej zadymy w okół Roberta :)

    Ale to dotyczy wszelkich kulsonów, trepów... nawet strażaków w
    mniejszej, ale zauważalnej mierze. Niestety, jest to moim zdaniem
    znaczący problem.

> [...]
    > policjanci otwarcie trzymający stronę protestujących, choć po prawdzie
    > chyba niewielu. Wydaje się, że dominują jednak działania bierne lub

    Prawdę mówiąc - w warszawie oprócz domu kaczelnika w zasadzie ich nie
    było - przynajmniej w mundurach. Zresztą jest to tradycja na protestach
    "opozycji". Prawda jest taka, że tych marszach nie "dymią".

    > Co to był za numer na samym poczatku strajków chyba z
    > jakimś apelem związkowców, gdzie starano się jeszcze przy tej okazji
    > ugrać podwyżki?

    To co za każdym razem. Czekamy na psią grypę przed marszem niepodległości?

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2020-11-02 10:22:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 30.10.2020 o 21:01, J.F. pisze:

    >Z tym łatwo, to przesadziłeś. Żeby policjant wyleciał, to musi
    >srooogo przegiąć. Miałeś ostatnio - nagrało się jak bez żadengo
    >wyraźnego powodu kolesia zglebili i kask jak rasowemu psychopacie mu
    >założyli. I co - i

    Ale po lbie nie walili.

    >_postępowanie_ warunkowo umorzono. Żeby tylko mu w papiery nie
    >nasrać, wyrokiem choćby w zawiasach bo musieliby go wypierdolić ze
    >służby.

    Jednego juz jednak w sluzbie nie ma, drugi tez pochwaly nie dostal.

    >Powody są dwa - po pierwsze solidarność zawodowa, po drugie...
    >policja ma braki - to jest tak naprawdę dość chujowy pracodawca i
    >ludzie drzwiami i oknami do nich nie walą,

    Ja tam nie wiem, ale ponoc jednak walą.

    >a ci co przychodzą są delikatnie mówiąc raczej poniżej średniej -
    >inaczej by sobie normalną robotę znaleźli. Jedyna pociecha to emka.
    >Ale... a może wcale nie będzie - jednych już wychujali z emek,
    >cholera wie czy następcy nie będą sprzątać również w nadgorliwych
    >formacjach jak leci i ciąć przy samej ziemi?

    Jak beda przeginac, to oczywiscie tak sie skonczy :-)

    J.