  • 11. Data: 2020-10-30 18:06:27
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 16:09, Kviat pisze:

    > No pewnie, że nie.
    > Przecież normalni ludzie protestują siedząc w domu przed telewizorem z
    > butelką piwa. Kto to widział, żeby przeciwko opresyjnej władzy
    > protestować siadając na jezdni... to jakiś skandal.

    Sądzisz, że jakby sobie stanęły z tym transparentem na chodniku, to ów
    protest byłby mniej widoczny?

    > Trzeba to robić grzecznie. Zamiast "wypierdalać" trzeba mówić "proszę
    > wypierdalać".

    Aaaa! To racja.

    > Znajdź taki, który pozwala wjechać samochodem w protestujących
    > siedzących na jezdni.

    Jezdnia jest dla samochodów i jeżdżenie po niej nie jest przestępstwem
    ani wykroczeniem, to i żadnych kontratypów nikt do tego nie wymyśla, bo
    i po co. Przypominasz mi osoby domagające się uzyskania przez operatora
    drona zgody na przelot nad ich działką.

    Przyjmijmy, że kobieta miała problem z przejściem i on jej pomógł. W
    wojsku mawiają: Nie umiesz - nauczymy. Nie możesz - pomożemy. nie chcesz
    - zmusimy.

    > Moja matka dostała pałą po plecach od zomowca tylko dlatego, że był
    > ścisk w tramwaju i kierownik nie mógł drzwi zamknąć, więc jechał z
    > ludźmi z otwartymi drzwiami, a matka stała plecami do otwartych drzwi.
    > Taki pech, że tramwaj przejeżdżał w niewłaściwym miejscu i w
    > niewłaściwym czasie.
    > Ale oczywiście zaraz się dopierdolisz, że słusznie pałą dostała, bo
    > przecież złamała porządek publiczny jadąc do domu tramwajem z otwartymi
    > drzwiami.

    Toteż nie powinna dostać, ale nadal nie sądzę, by jej przychylkność dla
    PZP, czy też niezadowolenie z tych rządów miało tu jakiekolwiek
    znaczenie i o tym piszę.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2020-10-30 18:24:43
    Od: Kviat

    > Może i powinien, ale dokąd nie popełnia przestępstwa,m czy wykroczenia,
    > to ma też prawo sam działać. Jak jadąc drogą widzisz pijanego na jezdni,
    > też wzywasz Policję i przyglądasz się, jak następny w niego wjeżdża, czy
    > ściągasz idiotę z drogi w pierwszej kolejności?

    Jesteś idiotą? Co to ma wspólnego z tamtą sytuacją?

    > Gość udrożnił drogę dla
    > wszystkich kierowców i tyle. Pani się może trochę zdziwiła, ale teraz
    > będzie wiedziała, ze przez przejście dla pieszych przechodzi sie szybkim
    > i równomiernym krokiem, bo można dopstać "kopa w d...ę". Sądzę, ze to
    > było lepsze od pouczenia i mandatu razem wziętych.

    Czyli można udrażniać ruch kopem w dupę albo wjeżdżając w ludzi samochodem?
    I ty twierdzisz, że jesteś policjantem? Ale wszystkich oszukałeś... Szacun.
    Ale że ludzie na grupie dali się nabrać, to trochę dziwne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 13. Data: 2020-10-30 18:42:15
    Od: Kviat

    samochodem i miał przykładowo 15 minut do

    > Następny kawaler :-)

    Nie mam wpływu na twoje urojenia.

    > Nawet dzieci wiedzę, żer nie należy "mamusi"
    > wkurzać. Po za tym, to był przykład. Nie ważne, czemu chce przejechać.
    > Do ubikacji mu się spieszyło może.

    Bez wątpienia jesteś upośledzony umysłowo.

    Normalny człowiek wysiadłby z samochodu i powiedział, że potrzebuje
    szybko do WC. Albo, że jedzie do apteki za rogiem po lekarstwo dla
    dziecka/teściowej/małżonki, bo ma atak i jak nie dostanie lekarstwa to
    umrze, a właśnie w tej aptece to lekarstwo jest przygotowane.
    Mógł powiedzieć cokolwiek, co zrozumieliby normalni ludzie.

    Ale nie, jedyne na co takie debile jak ty wpadają w takiej sytuacji, to
    wysiąść z samochodu, przeczołgać kobietę po ulicy, wsiąść i wjechać w
    ludzi. Trzeba dać kopa w dupę, bo ludzie ulicę zablokowali...
    Poziom taktyki level master.

    > Ale to moja teściowa i moje oddzywanie.

    Widać dostałeś coś, na co zasłużyłeś.

    > Zauważ, ze gość to tak
    > rozwiązał, że przejechał i w nikogo nie wjechał. Po prostu rozmótł
    > oszołomów. Szacun dla taktyki i tyle.

    Jak widać nie masz bladego pojęcia o taktyce oszołomie.
    Trzeba mieś śmietnik zamiast mózgu żeby coś takiego, co odpierdolił ten
    koleś, nazywać taktyką. Kolesiowi nerwy puściły, a dla ciebie to jest
    taktyka...
    Ja pierdolę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 14. Data: 2020-10-30 19:08:17
    Od: Kviat

    > Sądzisz, że jakby sobie stanęły z tym transparentem na chodniku, to ów
    > protest byłby mniej widoczny?

    I co jeszcze? Mają przeprosić, że żyją?

    Sądzisz, że ktoś by się przejął gdyby protestujący ludzie siedzieli na
    ławkach w parku? Masz umysł dziecka, że zadajesz takie pytania?

> [...]
    > ani wykroczeniem, to i żadnych kontratypów nikt do tego nie wymyśla, bo
    > i po co. Przypominasz mi osoby domagające się uzyskania przez operatora

    Nie bredź. Dobrze wiesz co się dzieje i dlaczego ludzie wychodzą na ulice.

    Z jakimi znowu dronami? Rzuć to w cholerę, bo robi ci kisiel z mózgu.

    > Przyjmijmy, że kobieta miała problem z przejściem i on jej pomógł. W
    > wojsku mawiają: Nie umiesz - nauczymy. Nie możesz - pomożemy. nie chcesz
    > - zmusimy.

    Przestań brać to co bierzesz, bo to cię wykończy.

    > Toteż nie powinna dostać, ale nadal nie sądzę, by jej przychylkność dla
    > PZP, czy też niezadowolenie z tych rządów miało tu jakiekolwiek
    > znaczenie i o tym piszę.

    No oczywiście, bo zomowcy tam przechodzili przypadkiem, a nie dlatego,
    że ludzie byli nieprzychylni władzy. Taki nieszczęśliwy zbieg
    okoliczności... Po chuj z domu wychodziła, przez nią jakiś zomowiec
    niepotrzebnie się spocił, nie? To po pierwsze.

    A po drugie, jakoś przemilczałeś fakt, że jakiś umundurowany idiota sam
    z siebie wpadł na pomysł przypierdolić komuś pałą po plecach. Ot tak, a
    nie dlatego, że "złamał publiczny porządek". (Bo przecież to nie jest
    możliwe, żeby funkcjonariusz dostał rozkaz napierdalania pałą ludzi w
    przejeżdżającym tramwaju... Czy może jest możliwe?)

    Wiec przestań pierdolić, że zomowcy pilnowali prawa i porządku
    publicznego, bo nawet (bardziej od ciebie rozgarnięte) dzieci wiedzą, że
    tak nie było i nie są tak oderwane od rzeczywistości jak ty.
    I przestań udawać, że w obecnej milicji takich idiotów nie ma, a tylko
    pilnują porządku.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 15. Data: 2020-10-30 20:28:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Wytłumaczyłbym teściowej, że dzisiaj nie zeżre cebuli, bo ludzie na
    >ulicach protestują w słusznej sprawie i do sklepu nie dojechałem.

    >Ty to masz problemy... normalnie nie do rozwiązania.
    >Wjeżdżasz samochodem w ludzi z obawy, że teściowa nie będzie się do
    >ciebie przez tydzień odzywać? Gratuluję.

    Co racja to racja, tesciowa to kiepski przyklad, musi ma straszna ...
    i dobra, skoro tak na niej zalezy.
    Ale przeciez sa inne przyklady:

    -dla siebie chcial kupic chleb, a teraz bedzie glodny siedzial,

    -zonie wytlumacz, ze dzieci dzis kolacji nie dostana, bo sie
    feministkom protestowac zachcialo

    -na egzamin wazny jedziesz,

    -do banku pieniadze wplacic ... a np zadatku 10 tys przepada jak nie
    wplacisz.

    -czy tam glupie zlozenie oferty w przetargu na 100 mln, termin uplywa
    o 12:00 ...

    J.

  • 16. Data: 2020-10-30 20:49:12
    Od: Kviat

    W dniu 30.10.2020 o 20:28, J.F. pisze:
> [...]
    > dobra, skoro tak na niej zalezy.
    > Ale przeciez sa inne przyklady:
    >
    > -dla siebie chcial kupic chleb, a teraz bedzie glodny siedzial,

    No nie mów, że nie masz w domu torebki ryżu/maki/makaranu... żeby
    jednego wieczoru bez chleba nie dało się przeżyć.
    W Korei Płn. mieszkasz?
    W drugą stronę sklepy też pozamykane?

    > -zonie wytlumacz, ze dzieci dzis kolacji nie dostana, bo sie feministkom
    > protestowac zachcialo

    Masz dzieci, a zapas żarcia masz w domu na kilka godzin?
    To może nie powinieneś mieć dzieci.

    > -na egzamin wazny jedziesz,

    Wieczorem? No może... ale człowiek świadomy ogarnia, że właśnie dzieją
    się rzeczy ważniejsze. Można przystąpić do egzaminu następnym razem
    zamiast wjeżdżać w ludzi samochodem.

    > -do banku pieniadze wplacic ... a np zadatku 10 tys przepada jak nie
    > wplacisz.

    Straszne. Jedyny czynny bank wieczorem, to akurat ten za tymi ludźmi,
    których trzeba przejechać samochodem.
    Jak ktoś nie umie planować zarządzania pieniędzmi, to może lepiej żeby
    stracił te 10 tys., zamiast stracić więcej skoro nie umie.

    Zawsze to lepiej przeciągnąć po ulicy kobietę i wjechać samochodem w
    ludzi, niż im powiedzieć, że ma się ważną sprawę do załatwienia i bardzo
    się prosi o pozwolenie przejechania.

    > -czy tam glupie zlozenie oferty w przetargu na 100 mln, termin uplywa o
    > 12:00  ...

    A gdzie wieczorem składa się takie oferty?

    Zawsze możesz oszukać, że jedziesz do apteki po lekarstwo ratujące
    życie, zamiast napierdalać o jezdnię jakąś kobietę i wjeżdżać w ludzi
    samochodem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 17. Data: 2020-10-30 20:50:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Fri, 30 Oct 2020 13:24:01 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
    [...]
    >No to jeszcze opinia karnisty gorszego sortu na temat legalności
    >protestów.
    >https://wyborcza.pl/7,75398,26459902,czy-prokuratur
    a-moze-scigac-za-strajk-kobiet-karnista-to.html
> [...]

    >W rozporządzeniu rząd utrzymał całkowity zakaz organizowania
    >zgromadzeń
    >spontanicznych, a liczbę uczestników zgromadzeń zwykłych (trzeba o
    >nich
    >zawiadomić gminę) ograniczył do maksymalnie pięciu osób. Te
    >restrykcje
    >wprowadzono wbrew przepisom konstytucji. "Każdemu zapewnia się
    >wolność
    >organizowania pokojowych zgromadzeń i uczestniczenia w nich.
    >Ograniczenie
    >tej wolności może określać ustawa" - stwierdza art. 57 ustawy

    Na poczatku stoi
    Na podstawie art. 46a i art. 46b pkt 1-6 i 8-12 ustawy z dnia 5
    grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka-żeń i chorób
    zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239, z późn. zm.1)) zarządza
    się, co następuje

    I teraz szukajcie, czy ta ustawa pozwala czy nie pozwala ..

    Tylko moment - o ktorym rozporzadzeniu mowa ?
    w tym 23/9 pazdziernika, to ja nie znajduje nic o zgromadzeniach,

    >"Spontaniczne zgromadzenia pozostają pod ochroną art. 57 Konstytucji
    >i mogą
    >się odbywać w stanie epidemii" - komentuje Małecki. - To także
    >istotny
    >kontekst, gdy ustalamy, jakie zachowania zostały zakazane, a więc są
    >bezprawne. To, co jest legalne, nie może być karalne".

    Hm ... w ogole zgromadzenia sa pod ochrona konstytucji, a jednak
    uprawniony organ musi wyrazic zgode.

    Spontaniczne sa pod lepsza ochrona, czy to tylko wniosek z braku
    potrzeby zgody ?

    >Zdaniem karnisty cechy spontaniczności nie odbiera ostatnim protestom
    >kontaktowanie się ich uczestników, przekazywanie informacji o czasie
    >miejscu spotkania, formie protestu. "Mamy XXI wiek. Rzeczą zupełnie
    >normalną jest szybkie komunikowanie się ludzi za pomocą internetu,
    >skrzykiwanie się przez social media, deklarowanie udziału w
    >wydarzeniach
    >zdefiniowanych w mediach społecznościowych">>

    Niby tak, tylko ... co, wywalmy w ogole te ustawe o zgromadzeniach, bo
    po co organizatorzy maja sobie d* zawracac jakimis zgodami,
    wymaganiami, wnioskami, po co im to ... spontanicznie sie ludzie
    zbiora ..

    J.

  • 18. Data: 2020-10-30 21:01:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nie wiem, jak Ty, ale ja tamte czasy pamiętam. Byłem nastolatkiem,
    >ale
    >widziałem to. I nie pisz mi, że walili pałkami po głowach za
    >niezadowolenie z rządów PZPR. Jak polazłeś z tłumem przeciwników, to
    >mogłeś dostać przez plery, choćbyś był komunistą, bo nikt tego nie
    >badał.

    Mogles, ale po cholere szedles w tlumie przeciwnikow?
    Sam udzial dobrze demonstruje poglady.
    A wladzy ludowej moze i wszytko jedno jakie poglady miales, byles ich
    nie wyrazal, bo jeszcze sie okaze, ze nikt wladzy nie lubi.

    >Popatrz na te obecne demonstracje. Czemu policjanci nie walą po
    >głowie
    >organizatorów? Bo ich tam "na styku" nie ma.

    Raczej dlatego, ze mamy jakas tam praworzadnosc, kamery, telefony z
    kamerami - i policjant moze latwo wyleciec za takie walenie po glowie.
    A milicjant wylatywal za nie walenie :-P

    >Jak jeden niezadowolony
    >chciał zostać na proteście przedsiębiorców zatrzymany, to szarpiąc
    >się z
    >policjantami sam się wdarł do radiowozu i nie chciał go opuścić.

    A juz zapomniales, jak kolega kopal demonstranta pare lat temu ?
    No ale to wina Tuska ...

    J.

  • 19. Data: 2020-10-30 21:10:59
    Od: "Kubus Puchatek" <k...@k...org>

    W dniu 30.10.2020 o 20:49 <Kviat> pisze:

    > A gdzie wieczorem składa się takie oferty?

    U Szumowskiego?
    Kamil

  • 20. Data: 2020-10-30 21:26:00
    Od: Kviat

    W dniu 30.10.2020 o 21:10, Kubus Puchatek pisze:

    > U Szumowskiego?

    Racja, umknęło mi. Taka oferta jak najbardziej usprawiedliwia wjechanie
    w ludzi samochodem.

    Pozdrawiam
    Piotr