  • 101. Data: 2020-11-08 10:59:21
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Kviat

    > W dniu 07.11.2020 o 14:40, Kviat pisze:
    >
    > Normalnie aż się zdziwiłem. Skąd Tyś ten cytat wziął? Czemu próbujesz mi
    > to przypisywać?

    Nie próbuję.
    Specjalnie zostawiłem, żeby było widać kto był autorem tego fragmentu:
    "W dniu 07.11.2020 o 03:24, Marcin Debowski pisze:"

    Twój czytnik nie oznacza poziomów cytowania?

    Zostawiłem to zdanie Marcina, żeby dwa razy nie pisać i żeby było widać
    kontekst.
    Poniżej było już tylko twoje, co jednoznacznie wynika z oznaczeń
    poziomów cytowania.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 102. Data: 2020-11-08 11:58:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2020 o 12:27, Shrek pisze:

    > Jest to jakieś rozwiązanie;)

    Hehe - właśnie sobie narodowcy gola strzelili. Marsz niepodległości
    został wpisany jako "zgromadzenie cykluczne" żeby sobie na ten dzień
    warszawę zawłaszczyć. No tylko głupio wyszło, bo teraz nie da się z tego
    zrobić spontanicznego;)

    --
    Shrek

  • 103. Data: 2020-11-08 13:00:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem czy wiesz, ale blokowanie ruchu to dość popularny sposób
    > protestów w polsce.

    Głosowania na pis też są dość popularne, wychodzi nawet, że
    dominujące... no i?

    > To chyba jej się popierdoliła przyczyna i skutek - co jest zresztą
    > typowe dla kulsonów - im nie przeszkadzają generalnie sprawcy, bo
    > sprawców i kusoni to rozdzielne zbiory, przy odrobinie szczęścia nigdy
    > się nie spotkające. Im przeszkadzają obywatele co kulsona nękają
    > zgłoszeniami i przeszkadzają tym w drodze do emki, srając w statystyki.
    > Kto kto winny, że kulson dupę musi ruszyć - obywatel co się uprał zeby
    > zgłoszenia dokonać?

    E... to po prostu taka nieco bardziej wyszukana wersja "a u was biją
    murzynów",

    > A w tym konkretnym przypadku to dziennikarka pytała, nie kierowcy:P

    No ale kontekst taki, że trzymała ich stronę. Ba, może sama kierowca,
    mimo, że powinna siedzieć i gotować przyszłym pokoleniom narodowców.

    --
    Marcin

  • 104. Data: 2020-11-08 14:51:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Głosowania na pis też są dość popularne, wychodzi nawet, że
    > dominujące... no i?

    No i tyle - taka tradycja - jak nie zablokujesz miasta, to twój proces
    jest postrzegany jako gówniany.

    > E... to po prostu taka nieco bardziej wyszukana wersja "a u was biją
    > murzynów",

    Nie sondzę:P To zbyt skomplikowane zagadnienie. Po prostu kulsona dotyka
    nie sam fakt że ktoścoś tam popełnił, a to że obywatel zgłosił. Nawet
    (wiem nie dasz się wciągnąć) u naszego daje się zauważyć rozumowanie
    "1000 powodów, żeby uzasadnić, że wykroczenia nie było". Ale to jak ktoś
    przychodzi do nich po prośbie o interwencję. Jak sami widzą
    przechodzącego na czerwonym przez pustą jezdnię to będą ci tłumaczyli,
    że to tak jakbyś układ warszawski zaatakował.

    --
    Shrek

  • 105. Data: 2020-11-08 16:42:07
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.11.2020 o 11:58, Shrek pisze:

> [...]
    > został wpisany jako "zgromadzenie cykluczne" żeby sobie na ten dzień
    > warszawę zawłaszczyć. No tylko głupio wyszło, bo teraz nie da się z tego

    Da sie.

  • 106. Data: 2020-11-09 00:35:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No i tyle - taka tradycja - jak nie zablokujesz miasta, to twój proces
    > jest postrzegany jako gówniany.

    No nie wiem. O tych pasach to wiem z tej grupy a o tej części bardziej
    masowej to ze wszystkich mediów, które darzę swoją atencją.

    > Nie sondzę:P To zbyt skomplikowane zagadnienie. Po prostu kulsona dotyka
    > nie sam fakt że ktoścoś tam popełnił, a to że obywatel zgłosił. Nawet

    No tak. I "obroną" przed tym jest zwód jajami, czyli odciągnięcie uwagi
    przekierowaniem na obrzydliwców, którzy przekraczają ciągłe linie.

> [...]
    > przechodzącego na czerwonym przez pustą jezdnię to będą ci tłumaczyli,
    > że to tak jakbyś układ warszawski zaatakował.

    A mówiłem juz, że nie dam się wciągnąć? :)

    --
    Marcin

  • 107. Data: 2020-11-09 06:55:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No nie wiem.

    Więc tłumaczę. Tak się przyjęło i już. Protest ma być zauważaliny a jest
    tym bardziej zauważalny im większe są z jego powodu utrudnienia.
    Oczywiście można tłumaczyć - idzcie pod pralament - napewno się
    przejmą;) mati poszedł o krok dalej - protestójcie w internecie;)

    > O tych pasach to wiem z tej grupy a o tej części bardziej
    > masowej to ze wszystkich mediów, które darzę swoją atencją.

    Taa - to znajdź z _poniedziałkowych_ protestów w warszawie coś
    ciekwaszego niż, że zablokowali stolicę.

    > A mówiłem juz, że nie dam się wciągnąć? :)

    To zamiast roberta podstaw sobie kulsona zbycha. I zastanów się co mu
    tak naprawdę przeszkadza - że seba pije pod trzepakiem i drze ryja, czy
    że pani grażyna dzwoni że seba drze rysja, a jak kulson zbyszek nic z
    tym nie robi to nawet skargę na jego bezczynność napisze? No sam
    rozumiesz, że przeciwko sebie kulson nic nie ma, bo w czym mu on
    przeszkadza, a grażyna go wkurwia bo same problemy przez nią.

    --
    Shrek

  • 108. Data: 2020-11-10 16:56:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >został wpisany jako "zgromadzenie cykluczne" żeby sobie na ten dzień
    >warszawę zawłaszczyć. No tylko głupio wyszło, bo teraz nie da się z

    Dlaczego nie ? Organizatorzy nic nie zrobia, bo zgromadzenie zakazane,
    a ludzie przyjada spontanicznie :-)

    J.

  • 109. Data: 2020-11-10 17:56:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2020 o 16:56, J.F. pisze:

    > Dlaczego nie ? Organizatorzy nic nie zrobia, bo zgromadzenie zakazane, a
    > ludzie przyjada spontanicznie :-)

    W sumie czemu nie...

    --
    Shrek