  • 1. Data: 2008-04-15 18:47:16
    Temat: palenie w pracy
    Od: dante <d...@p...onet>

    witam,

    na jakie artykuly sie powolac w rozmowie z prezesem firmy w ktorej
    wszyscy pala gdzie popadnie? chce wymusic wprowadzenie zakazu palenia w
    budynkach firmy.
    kobiety w ciazy, ludzie niepalacy, wszyscy musza znosic to ze w firmie
    mozna bez krepacji palic gdzie kto chce. prosby nie dzialaja, trzeba
    uzyc mocniejszych argumentow.

    bede wdzieczny za sugestie i rady

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-16 20:02:39
    Temat: Re: palenie w pracy
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    dante pisze:
> [...]
    >
    > na jakie artykuly sie powolac w rozmowie z prezesem firmy w ktorej
    > wszyscy pala gdzie popadnie? chce wymusic wprowadzenie zakazu palenia w

    Sugestia: Powinieneś zdecydować się na jakąś wersję. Bo jeśli "wszyscy
    pala gdzie popadnie" to w czym problem? Jesteś spoza firmy i przeszkadza
    ci to? No to znajdź inną firmę.

    AW

  • 3. Data: 2008-04-17 07:05:15
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Sugestia: Powinieneś zdecydować się na jakąś wersję. Bo jeśli "wszyscy pala
    > gdzie popadnie" to w czym problem? Jesteś spoza firmy i przeszkadza ci to? No
    > to znajdź inną firmę.

    Jaaasne. Ach, jakia to typowa nasza polska wypowiedź!
    Na takiej zasadzie można tolerować wszystko: Molestowanie pracownic przez szefa,
    bo "zawsze tak robił i przecież żadna nie protestuje"; polski styl jazdy
    samochodem, "bo wszyscy tak jeżdżą i jeśli tak nie jeździsz, to jesteś frajer";
    łapówkarstwo "bo przecież wszyscy biorą i jest to wpisane w system". A jak sie
    komuś nie podoba, to niech wyjeżdża z kraju.

    --
    Lukasz

  • 4. Data: 2008-04-17 09:34:06
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    dante pisze:
> [...]
    > kobiety w ciazy, ludzie niepalacy, wszyscy musza znosic to ze w firmie
    > mozna bez krepacji palic gdzie kto chce. prosby nie dzialaja, trzeba

    Zrób tak:
    http://pl.youtube.com/watch?v=PNLNRWKby_g

  • 5. Data: 2008-04-17 09:34:52
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    AW pisze:
    > Sugestia: Powinieneś zdecydować się na jakąś wersję. Bo jeśli "wszyscy
    > pala gdzie popadnie" to w czym problem? Jesteś spoza firmy i przeszkadza
    > ci to? No to znajdź inną firmę.

    To niech palacze zmienią pracę. Czego zatruwają innych? W stanach bym takiego
    pozwał na 5 mln.

  • 6. Data: 2008-04-17 10:05:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    qwerty napisał(a):

    [...]

    > To niech palacze zmienią pracę. Czego zatruwają innych? W stanach bym takiego
    > pozwał na 5 mln.

    Słonia w karafce też w domu masz? ;P

    j.

  • 7. Data: 2008-04-17 11:55:17
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    http://www.atest.com.pl/article.php?id=lr0206_1

  • 8. Data: 2008-04-17 18:11:39
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    LukaszS pisze:

> [...]
    > jeździsz, to jesteś frajer"; łapówkarstwo "bo przecież wszyscy biorą i
    > jest to wpisane w system". A jak sie komuś nie podoba, to niech wyjeżdża

    Kolego. Masz problemy z czytaniem, moja wypowiedź podkreśla jedynie brak
    logiki w pierwszym poście.
    I nie wycieraj sobie gęby Polakami bo ja też do nich należę. Twoje
    argumenty są denne.
    EOT

    --
    AW

  • 9. Data: 2008-04-20 00:32:06
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik AW napisał:

    > Sugestia: Powinieneś zdecydować się na jakąś wersję. Bo jeśli "wszyscy
    > pala gdzie popadnie" to w czym problem? Jesteś spoza firmy i przeszkadza
    > ci to? No to znajdź inną firmę.

    nie jestem spoza firmy. tam pracuje i mi to przeszkadza i nie mam
    zamiaru szukac innej firmy.
    jesli masz zamiar dawac mi podobnie madre rady, proponuje poprosic
    kolegow zeby pierdzieli ci przez osiem godzin do ucha.

  • 10. Data: 2008-04-20 00:45:41
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik AW napisał:

    > Kolego. Masz problemy z czytaniem, moja wypowiedź podkreśla jedynie brak
    > logiki w pierwszym poście.
    > I nie wycieraj sobie gęby Polakami bo ja też do nich należę. Twoje
    > argumenty są denne.

    twoim zdaniem mozna palic w budynkach uzytecznosci publicznej? nic tego
    nie zakazuje? a co z pracodawca, ktory dopuszcza do tego, ze wszysscy
    sobie pala w pokojach, biurach itd? nie ma na to zadnego przepisu? czy
    wszyscy maja zmienic firme?
    i kto tu ma problemy z czytaniem?
    co do braku logiki: wszyscy (w domysle: PALĄCY) palą gdzie popadnie.
    widziałeś kiedys gdziekolwiek osoby niepalące "zazywające dymu tytoniowego"?
    gratuluję logiki