  • 21. Data: 2011-08-13 19:10:59
    Temat: Re: palenie papierosów na balkonie
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-13 20:02, wromek pisze:

    > Ich balkon, ich teren/własność ale palic nie mogą, bo to wbrew regulaminowi.
    > a ja sie zamykam w swoim mieszkakniu i siedze ;)

    A może tak maseczka na twarz? ;-) :-)

    Natomiast jeśli chodzi o korytarze to jest już ustalone, że nie wolno
    palić papierosów.

    --
    animka

  • 22. Data: 2011-08-15 14:03:21
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > To wróćmy do spółdzielcy palącego przy otwartym oknie, przy otwartych
    > drzwaich balkonowych, wietrzącego mieszkanie po paleniu i palącego na
    > balkonie.
    > IMHO nie ma różnicy dla sąsiadów.
    > A jeśli zgodzisz się z powyższym, to wtedy będziemy mogli ocenić przepis,
    > który jest... idiotyczny.

    wlos mozna zawsze podzielic na czworo. dlatego ja sklaniam sie ku
    zamieszkiwaniu w domku niz w blokach, bo nigdy nie wiadomo na jakich
    sasiadow sie trafi.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 23. Data: 2011-08-15 17:53:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-15 16:03:21 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

    > wlos mozna zawsze podzielic na czworo.

    Ale ustalanie bzdurnego przepisu ni e poprawia sytuacji.
    :-)

    > dlatego ja sklaniam sie ku
    > zamieszkiwaniu w domku niz w blokach, bo nigdy nie wiadomo na jakich
    > sasiadow sie trafi.

    Ta zasada działa wszędzie.
    NIGDY nie wiesz, kogo będziesz mieć za sąsiada.
    :-)))

    --
    Bydlę