  • 21. Data: 2006-12-07 09:30:08
    Temat: Re: paczka z allegro
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > A kto ci powiedział że ja ją otwieram-otwiera pracownik poczty!!!!!!!!!

    Wyobraz sobie , ze jesli czesto odbierasz jakies paczki i ew wysylasz i
    znaja CIe na poczcie, to jest mozliwe;) Kupilem kiedys licznik na allegro do
    samochodu - taki ktorych jest maloi sa w cenie bo czesto leca... wiec nie
    wiedzialem czy taki sam jak moj nie przyszedl.
    Pozwolili mi podlaczyc go do samochodu pod drzwiami poczty;) Fakt, ze
    poprosilem sprzedawce zeby napisal na paczce ze moge go podlaczyc i
    sprawdzic, ale ogolnie dało sie.
    pozdrawiam
    michal