  • 11. Data: 2006-11-27 13:47:01
    Temat: Re: paczka z allegro
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    scream napisał(a):
    > Chyba nie ma takiej usługi w cenniku PP :))

    Chyba jest... sprawdź sobie http://www.cennik.poczta.lublin.pl/ ,
    kliknij na "Przesyłka pobraniowa".

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-11-27 13:51:17
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    scream napisał(a):
    > Zaskoczyłeś mnie. Zawsze myślałem, że przesyłka pobraniowa to taka
    > przesyłka gdzie odbiorca płaci kiedy odbiera przesyłkę.

    Owszem, ale teraz można - za dodatkowe 5 zł - wybrać opcję "Sprawdzenie
    zawartości przesyłki pobraniowej przez odbiorcę". Zresztą nie tak dawno
    był straszny galimatias związany ze zmianą wzorów druków na paczki... a
    to nowych nie było, a to panie nie wiedziały jak je wypełniać... Teraz
    już pewnie wszystko wróciło do normy (poza strajkiem ;) ).

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-11-27 13:56:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 14:51:17 +0100, Tomek napisał(a):

    > Owszem, ale teraz można - za dodatkowe 5 zł - wybrać opcję "Sprawdzenie
    > zawartości przesyłki pobraniowej przez odbiorcę".

    Rzeczywiście, zwracam honor, mój błąd. Kiedy ja wysyłałem taką paczkę to
    nie było jeszcze takiej możliwości...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2006-11-27 16:38:05
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości

    > Co nie zmienia faktu, że za przesyłkę *najpierw* trzeba zapłacić.

    Nie mniej jednak, jesli beda w niej przyslowiowe ziemniaki, to wprawdzie
    kasy nie dostaniesz zaraz z powrotem, ale nie dostanie jej rowniez zlodziej,
    gdyz zablokuje to Policja!
    Po zakonczeniu postepowania byc moze odzyskasz swoja kase szybciej (a wrecz
    wogole odzyskasz) niz gdybys zaplacil przed wyslaniem!

    Pozdrawiam
    SDD

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2006-11-27 18:53:34
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 17:38:05 +0100, SDD napisał(a):

> [...]
    > Po zakonczeniu postepowania byc moze odzyskasz swoja kase szybciej (a wrecz
    > wogole odzyskasz) niz gdybys zaplacil przed wyslaniem!

    Dokładnie przez duże "D" :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 16. Data: 2006-11-30 12:00:33
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości

    > Co nie zmienia faktu, że za przesyłkę *najpierw* trzeba zapłacić.

    ja na szczęście mam znajomego listonosza i jak towar za pobraniem może być niepewny
    otwieram przy nim i lukam co w środku,
    gdybym trafił na ziemniaka to zaklejam a listonosz pisze że nie odebrałem i idzie
    spowrotem do naciągacza

  • 17. Data: 2006-11-30 13:18:37
    Od: m...@g...com

    blur wrote:

> [...]
    > niepewny otwieram przy nim i lukam co w środku, gdybym trafił na ziemniaka
    > to zaklejam a listonosz pisze że nie odebrałem i idzie spowrotem do

    A ślady otwierania się same magicznie zrastają?

    p. m.

  • 18. Data: 2006-11-30 15:24:43
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A ślady otwierania się same magicznie zrastają?

    po otwarciu dzwonie do gościa że w przesyłce jest kartofel i idę z tym na policję
    albo przesyłka idzie spowrotem

  • 19. Data: 2006-12-06 12:39:32
    Od: "nowy" <p...@g...com>

    > "nowy" <p...@g...com> wrote in message
    >
    > A kto ci da paczkę do ręki przed podpisaniem odbioru paczki.
    > Coś ściemniasz, albo masz wyjątkowo mało inteligentne panie na swojej
    > poczcie.

    A kto ci powiedział że ja ją otwieram-otwiera pracownik poczty!!!!!!!!!

  • 20. Data: 2006-12-07 09:29:38
    Od: "nowy" <p...@g...com>

> [...]
    > Dnia Mon, 27 Nov 2006 13:31:01 +0100, nowy napisał(a):
    > Co nie zmienia faktu, że za przesyłkę *najpierw* trzeba zapłacić.

    Nie pisałem o paczce pobraniowej tylko zapłaconej z góry-przelewem!!!!!!!