  • 11. Data: 2006-01-05 19:58:18
    Temat: Re: paczka niedostarczona do domu tylko trzytmana na poczcie
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > Więc nie pisz, że nie warto, bo taką postawą tylko utrwalasz złe
    > praktyki. Jeżeli tylko możemy zareagować, to nie należy siedzieć
    > cicho, gdy jest coś nie tak. Taka moja teoria i taka krucjata
    > internetowa:)

    OK, tako zrobie :)

    Jak Ci sie chce to daj jakies namiary na ta "centrale" i jakiesp omocne
    informacje na priv.

    =^;^= [ k...@k...com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 12. Data: 2006-01-16 15:07:32
    Od: "Elvis" <n...@n...tpi.pl>

    > Czemu nie? Ja kiedyś siedziałam murem w domu, bo wiedziałam, że ma
    > przyjść przesyłka. Po południu wyjść już musiałam, a na dole okazało
    > się, że w skrzynce jest awizo.

    Miałem podobnie, proponuję przeczytać:
    http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.warszawa
    /browse_frm/thread/1502ffb632d5cbfa/81761e84010d467b
    ?lnk=st&q=%22skargi+malpa%22&rnum=2&hl=pl#81761e8401
    0d467b

    (Ten sam adres w formie skróconej: http://tiny.pl/xbwn )