eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopaczka inpost problem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 36

  • 31. Data: 2018-01-11 09:05:40
    Temat: Re: paczka inpost problem
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 stycznia 2018 11:08:49 UTC+1 użytkownik m napisał:
    > W dniu 10.01.2018 o 10:25, menu pisze:
    > > W dniu 2018-01-09 o 19:54, RadoslawF pisze:
    > >> W dniu 2018-01-09 o 18:09, menu pisze:
    > >>
    > >>>> No to zgadnij mądralo co to jest i gdzie to znalazłem
    > >>>
    > >>> NAPISAŁEM ŻEBY BYŁEM W DOMU !!!
    > >>
    > >> A kurier napisał że cię nie było.
    > >> Teraz możesz się już kopać z koniem.
    > >>
    > >>
    > > Akurat na domu mam kamery i bez problemy udowodnie że go nie było
    > >
    >
    > No to możesz się kopać z koniem i uzyskać odszkodowanie. czyli:
    > "za opóźnienie w doręczeniu Przesyłki pocztowej w stosunku do
    > gwarantowanego terminu doręczenia - w wysokości nie przekraczającej
    > dwukrotności opłaty za usługę;"

    I to chyba nadawca ew może się obiegać o takie odszkodowanie a nie odbiorca.


  • 32. Data: 2018-01-11 09:08:04
    Temat: Re: paczka inpost problem
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 11.01.2018 o 09:05, Kris pisze:
    > W dniu środa, 10 stycznia 2018 11:08:49 UTC+1 użytkownik m napisał:
    >> W dniu 10.01.2018 o 10:25, menu pisze:
    >> > W dniu 2018-01-09 o 19:54, RadoslawF pisze:
    >> >> W dniu 2018-01-09 o 18:09, menu pisze:
    >> >>
    >> >>>> No to zgadnij mądralo co to jest i gdzie to znalazłem
    >> >>>
    >> >>> NAPISAŁEM ŻEBY BYŁEM W DOMU !!!
    >> >>
    >> >> A kurier napisał że cię nie było.
    >> >> Teraz możesz się już kopać z koniem.
    >> >>
    >> >>
    >> > Akurat na domu mam kamery i bez problemy udowodnie że go nie było
    >> >
    >>
    >> No to możesz się kopać z koniem i uzyskać odszkodowanie. czyli:
    >> "za opóźnienie w doręczeniu Przesyłki pocztowej w stosunku do
    >> gwarantowanego terminu doręczenia - w wysokości nie przekraczającej
    >> dwukrotności opłaty za usługę;"
    >
    > I to chyba nadawca ew może się obiegać o takie odszkodowanie a nie odbiorca.
    >

    Jak najbardziej odbiorca. Wg KC to odbiorca jest klientem kuriera a nie
    nadawca. Co jest bez sensu, bo często nie ma wpływu na wybór kuriera,
    nie on płaci, jego wpływ na wykonanie usługi jest znikomy.

    p. m.


  • 33. Data: 2018-01-11 09:21:23
    Temat: Re: paczka inpost problem
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 stycznia 2018 09:08:06 UTC+1 użytkownik m napisał:
    > W dniu 11.01.2018 o 09:05, Kris pisze:
    > > W dniu środa, 10 stycznia 2018 11:08:49 UTC+1 użytkownik m napisał:
    > >> W dniu 10.01.2018 o 10:25, menu pisze:
    > >> > W dniu 2018-01-09 o 19:54, RadoslawF pisze:
    > >> >> W dniu 2018-01-09 o 18:09, menu pisze:
    > >> >>
    > >> >>>> No to zgadnij mądralo co to jest i gdzie to znalazłem
    > >> >>>
    > >> >>> NAPISAŁEM ŻEBY BYŁEM W DOMU !!!
    > >> >>
    > >> >> A kurier napisał że cię nie było.
    > >> >> Teraz możesz się już kopać z koniem.
    > >> >>
    > >> >>
    > >> > Akurat na domu mam kamery i bez problemy udowodnie że go nie było
    > >> >
    > >>
    > >> No to możesz się kopać z koniem i uzyskać odszkodowanie. czyli:
    > >> "za opóźnienie w doręczeniu Przesyłki pocztowej w stosunku do
    > >> gwarantowanego terminu doręczenia - w wysokości nie przekraczającej
    > >> dwukrotności opłaty za usługę;"
    > >
    > > I to chyba nadawca ew może się obiegać o takie odszkodowanie a nie odbiorca.
    > >
    >
    > Jak najbardziej odbiorca. Wg KC to odbiorca jest klientem kuriera a nie
    > nadawca.
    Skoro tak piszesz to pewnie tak jest aczkolwiek kilka miesięcy temu jak składałem
    reklamację na poczcie bo zaginęła przesyłka to dostałem od nich informacjhe ze
    reklamację może składać nadawca

    A zresztą patrz tu:
    http://blog.poczta-polska.pl/2013/05/16/co-kiedy-i-j
    ak-reklamowac-na-poczcie/
    "Należy natomiast pamiętać, że prawo wniesienia reklamacji przysługuje przede
    wszystkim nadawcy. Adresatowi z kolei w przypadku, gdy nadawca zrzeknie się na jego
    rzecz prawa dochodzenia roszczeń, albo gdy przesyłka lub kwota pieniężna określona w
    przekazie pocztowym zostanie doręczona adresatowi."


  • 34. Data: 2018-01-11 09:30:33
    Temat: Re: paczka inpost problem
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 11.01.2018 o 09:21, Kris pisze:
    > W dniu czwartek, 11 stycznia 2018 09:08:06 UTC+1 użytkownik m
    > napisał:
    >> W dniu 11.01.2018 o 09:05, Kris pisze:
    >>> W dniu środa, 10 stycznia 2018 11:08:49 UTC+1 użytkownik m
    >>> napisał:
    >>>> W dniu 10.01.2018 o 10:25, menu pisze:
    >>>>> W dniu 2018-01-09 o 19:54, RadoslawF pisze:
    >>>>>> W dniu 2018-01-09 o 18:09, menu pisze:
    >>>>>>
    >>>>>>>> No to zgadnij mądralo co to jest i gdzie to znalazłem
    >>>>>>>
    >>>>>>> NAPISAŁEM ŻEBY BYŁEM W DOMU !!!
    >>>>>>
    >>>>>> A kurier napisał że cię nie było. Teraz możesz się już
    >>>>>> kopać z koniem.
    >>>>>>
    >>>>>>
    >>>>> Akurat na domu mam kamery i bez problemy udowodnie że go nie
    >>>>> było
    >>>>>
    >>>>
    >>>> No to możesz się kopać z koniem i uzyskać odszkodowanie.
    >>>> czyli: "za opóźnienie w doręczeniu Przesyłki pocztowej w
    >>>> stosunku do gwarantowanego terminu doręczenia - w wysokości nie
    >>>> przekraczającej dwukrotności opłaty za usługę;"
    >>>
    >>> I to chyba nadawca ew może się obiegać o takie odszkodowanie a
    >>> nie odbiorca.
    >>>
    >>
    >> Jak najbardziej odbiorca. Wg KC to odbiorca jest klientem kuriera a
    >> nie nadawca.
    > Skoro tak piszesz to pewnie tak jest aczkolwiek kilka miesięcy temu
    > jak składałem reklamację na poczcie bo zaginęła przesyłka to dostałem
    > od nich informacjhe ze reklamację może składać nadawca
    >
    > A zresztą patrz tu:
    > http://blog.poczta-polska.pl/2013/05/16/co-kiedy-i-j
    ak-reklamowac-na-poczcie/
    >
    >
    "Należy natomiast pamiętać, że prawo wniesienia reklamacji przysługuje
    przede wszystkim nadawcy. Adresatowi z kolei w przypadku, gdy nadawca
    zrzeknie się na jego rzecz prawa dochodzenia roszczeń, albo gdy
    przesyłka lub kwota pieniężna określona w przekazie pocztowym zostanie
    doręczona adresatowi."
    >

    Rzeczywiście trochę znadinterpretowałem. W KC Art. 544 i dalsze, mówią o
    tym że rzecz jest wydana w momencie przekazania jej przewoźnikowi (czyli
    w tym przypadku jest to InPost). Robi się głupia sytuacja, bo reklamację
    może składać nadawca, on decyduje o tym komu wydaje przesyłkę, ale w
    momencie kiedy nadał on jest czysty, to jest już sprawa przewoźnika i
    odbiorcy :).

    p. m.


  • 35. Data: 2018-01-11 16:53:22
    Temat: Re: paczka inpost problem
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-01-18 o 06:38, cef pisze:

    >>> --A co właściwie chcesz osiągnąć?
    >>> jedyne co moze osiagnac to powtorne doreczenie
    >> Ukaranie kuriera. Kurier się dowie, że mieszka tam "upierdliwy" klient i
    >> na przyszłość -choćby dla świętego spokoju - będzie normalnie doręczał.
    > Kurier za miesiac będzie inny i on o tym wie :-)

    Wie.Mienił się, a paczki docierają niezmiennie.


  • 36. Data: 2018-01-11 17:48:39
    Temat: Re: paczka inpost problem
    Od: karwafak <k...@g...com>

    teraz sa jaja (inny nick bo pisze z zony kompa)
    przyszedł mail że ...paczka dostarczona :))) a paczki ani widu ani
    słychu :)) szok :) dzwoniłem to oni nie wiedza, w ciagu 24 godzin ma byc
    cos wyjasnione, tylko tak mi mowi za kazdym razem
    chce spotkac tego kuriera ...

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1