  • 11. Data: 2002-06-17 08:24:55
    Temat: Re: [ot] rotfl
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Magbet <m...@n...pl> wrote:

    > Nie o to chodzi. Tylko o to ze ten jegomosc juz dal sie poznac w polskim
    > usenecie i jak widac spelnia swoje _grozby_ .

    Spełnia co najwyżej swoje głupie wypowiedzi. Do gróźb to daleko. I
    rozśmiesza wszystkich wokoło.

    > RTF Posty.

    Tak tak. Tłumacz mi jeszcze kto to AB :/

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2002-06-17 09:44:37
    Od: "leinad" <leinad<SPAM>@master.pl>

    : dla poprawy humoru wszystkich czytelników news :))
    :
    : > http://fun.from.hell.pl/2002-06-15/buzdygan.jpg
    :
    : dokument jest autentyczny :))

    To z pl.comp.lang.c ?
    No to się doigrałeś !
    ;))))))))))))))

    Pozdrawiam
    leinad

  • 13. Data: 2002-06-17 12:27:49
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Jun 2002, Przemysław Maciuszko wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Spełnia co najwyżej swoje głupie wypowiedzi. Do gróźb to daleko.

    Nie wiem któren to (nie śledziłem wątku) - czy chodzi o AB czy EX :>
    O ile mi wiadomo to po usenecie krązy plotka że "kogoś zwolnił".
    I zapewniam cię, że *próbuje* (wysyłać skargi itp. do kogo może).
    Wyobrażam sobie że w szczególnych przypadkach to mógłby być pretekst
    dla szefa (mającego z pracownikiem na pieńku z przyczyn różnych).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2002-06-17 12:54:16
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> ihn
    anpol.com.pl: takh
    oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Nie wiem któren to (nie śledzilem wątku) - czy chodzi o AB czy EX

    Arnold B. rzecz jasna.

    > O ile mi wiadomo to po usenecie krązy plotka ze "kogoś zwolnil".

    Nie jest to plotka. Rzeczywiscie mial spoory udzial w zwolnieniu
    jednej osoby i bardzo staral sie doprowadzic do zwolnienia kilku
    innych, ale ze srednim skutkiem. Ba, dopuscil sie nawet falszerstwa
    zmieniajac naglowki postow przedstawianych jako "dowod przestepstwa".

    > Wyobrazam sobie ze w szczególnych przypadkach to móglby byc
    > pretekst dla szefa (mającego z pracownikiem na pienku z przyczyn
    > róznych).

    Owszem, zwlaszcza dla szefa, ktory nie ma pojecia ani o Usenecie, ani
    o prawie. W tym momencie taki koles moze kogos wywalic z pracy dla
    swietego spokoju. Niestety...

    PMM