  • 11. Data: 2006-01-16 23:56:00
    Temat: Re: [ot] poczta polska - doręczanie przesyłek na osiedle zamknięte
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    PiotRek wrote:

    > "Identyfikatory są wydawane w biurze Wspólnoty Mieszkaniowej
    > (budynek C, parter) od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-13.30.
    > Uprzejmie prosimy członków zastępu gaśniczego PSP o zgłoszenie się
    > w podanym wyżej terminie. Po dopełnieniu stosownych formalności
    > nie będzie problemu z wjazdem wozu bojowego na teren osiedla".
    > ;-)

    "Panowie prosza o przepustke jednorazowa na wjazd do pozaru z piatku dwa
    tygodnie temu, czy tez miesieczny karnet?"

    ;)

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 12. Data: 2006-01-17 08:38:50
    Od: "Elvis" <n...@n...tpi.pl>

    > Napisałeś, że jest domofon, więc moim zdaniem powinieneś w sprawie tego
    > listonosza interweniować u naczelnika poczty.

    Skargę już napisałem (do Dyrekcji Generalnej Poczty Polskiej). Listonosz
    tłumaczy się, że nie doręcza paczek, bo nie może wjechać na osiedle. Ma
    rację?

    Chodzi mi o jakiś przepis, paragraf na potwierdzenie tego, że listonosz
    działa niezgodnie z prawem (regulaminem poczty, rozporządzeniem ministra,
    itd.).

    Całą sprawę opisuję na
    06

  • 13. Data: 2006-01-17 09:56:38
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dqg8f8$m4e$1@nemesis.news.tpi.pl>, Elvis wrote:

    > zamknięte a brama otwierana na pilota (domofon jest przy bramie). Listonosz
    > rozwozi samochodem przesyłki i nie ma jak wjechać na osiedle, a nie chce
    > zostawiać samochodu na ulicy. Czy takie działanie poczty jest zgodne z

    Zapytaj, gdzie zostawia samochód na osiedlu niezamkniętym.

    Renata

  • 14. Data: 2006-01-17 13:22:58
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > "Panowie prosza o przepustke jednorazowa na wjazd do pozaru z piatku dwa
    > tygodnie temu, czy tez miesieczny karnet?"

    - Jozek! Dawaj kurna te karte! Tam sa ludzie!
    - Zaraz, czekaj... ktora to byla...
    (do ochroniarza)
    - Ty cieciu s........ jeden otwieraj te bramke!
    - Nie ma takiej opcji, bez stosownego upowaznienia w formie karty chipowej
    nie jest pan uprawniony do...
    - Jozek, masz te karte?!
    - Zaraz, przejrzalem dopiero 20 sztuk, jeszcze nie znalazlem.
    (dziewczyna wyskakuje z okna)
    - Aaaaaaaa.... Ugh!... (plask)

    Imho to osiedla zamkniete sa jak getta i co jakis czas powinien ktos je
    dodatkowo zamykac (np. zaspawywac albo zamykac solidnym lancuchem na duza
    klodke bramy wjazdowe), zeby troszke sie bezpieczniej poczuli.

    Pozdrawiam,

    Tiger