  • 1. Data: 2004-02-05 19:47:17
    Temat: [ot] pieniadze
    Od: "adam" <a...@w...pl>

    czy moglby mi ktos powiedziec czy moge swoje wlasne pieniadze trzymane w
    "skarpecie" np 100 tys pln wplacic na konto firmy ktorej jestem wlascicielem
    ?

    pozdrawiam

    adam

  • 2. Data: 2004-02-05 21:23:25
    Temat: Re: [ot] pieniadze
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Oczywiście. Co najwyżej Urząd Skarbowy zapyta skąd je wziąłeś. No i mogą
    Ci różne urzędy imputować proceder prania brudnych pieniędzy. Ale co do
    zasady nie jest to samo w sobie zabronione.

  • 3. Data: 2004-02-10 10:29:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Feb 2004, Robert Tomasik wrote:

    >+ Użytkownik "adam" <a...@w...pl> [...]
    >+
    >+ Oczywiście. Co najwyżej Urząd Skarbowy zapyta skąd je wziąłeś.

    ??
    Może np. do swojej S.A. wpłacić pieniądze "tak po prostu", bez
    płacenia PCC od podwyższenia kapitału itp ?
    Adam nie powiedział że "prowadzi DG OF", tylko że "jest
    właścicielem"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-02-10 14:23:06
    Od: "MG" <t...@p...onet.pl>

    > Może np. do swojej S.A. wpłacić pieniądze "tak po prostu", bez
    > płacenia PCC od podwyższenia kapitału itp ?
    > Adam nie powiedział że "prowadzi DG OF", tylko że "jest
    > właścicielem"...

    No i to juz sporo wyjasnia (to ze napisal ze jest wlascicielem). Wiadomo np.
    ze nie chodzi o spolke akcyjna, ani zoo ani zadna inna spolke prawa
    handlowego, bo te, jako osoby prawne / ulomne osoby prawne nie maja przeciez
    wlascicieli lecz wspolnikow (akcjonariuszy, komandytariuszy,
    komplementariuszy... jakkolwiek). Oczywiscie wniosek taki jest o tyle sluszny
    o ile Adam uzyl prawidlowo slowa wlasciciel...

    Pozdrawiam

    MG