  • 11. Data: 2012-07-23 09:42:11
    Temat: Re: oszustwo orange - okradziony za pomocą halogranie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 21 Jul 2012 17:10:30 +0200, RadoslawF wrote:

    > Tematem nie jest cokolwiek a startery tej firmy, jak znam życie to
    > rozdawane za darmo.

    A czym mają się różnić "startery tej firmy" od czegokolwiek innego? Jest
    w PT jakiś zakaz? Jakiś inny przepis ograniczający obrót tymi dobrami?
    Wymaga to uzyskania koncesji, zezwolenia? Licencji? A może chociaż
    nabywca startera zobowiązuje się umownie, że go nie będzie odsprzedawał?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 12. Data: 2012-07-23 11:13:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Jul 2012, Bydlę wrote:

    > ???
    > Raczej za domem, w miejscu nieodwiedzanym lub trudnodostępnym.
    > I nie pizzy, bo ta mogłaby zapachem (od razu czy potem) zdradzić swą
    > obecność.

    Z zastrzeżeniem iż niniejsza uwaga dotyczy *wyłącznie* argumentacji,
    to co by Ci jako uszczęśliwionemu niezamówioną pizzą przyszło
    z faktu "zdradzenia obecności"?
    Brałbyś na własny koszt taksówkę żeby odwieźć czy jechałbyś rowerem? ;)

    > Tylko tu jest zastanawiająca rzekoma strata na - jak rozumiem - nieużywanych
    > starterach.

    W sprawie merytorycznej z wątku, nie chce mi się czytać regulaminów,
    ale nie jest IMO pewne, że nie ma furtki która pozwalałaby na taki
    manewr.
    Być może kupujący godzi się na takie warunki.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2012-07-30 21:19:26
    Od: b...@o...pl

    Co do Halo Granie dodam, że aktywacja usługi mogła nastąpić automatycznie w ramach
    kampanii promocyjnej, którą prowadzi, co jakiś czas sieć. Zawsze w takiej akcji
    jeżeli usługa jest włączona np. na okres 1 miesiąca bezpłatnie otrzymuje dany nr.
    SMS-a z informacji, że po tym okresie możesz wyłączyć usługę wysyłając bezpłatnego
    smsa. Dodatkowo usługa Halo Granie, Halo Ton oraz SMS-y do zarządzania usługą są
    zawsze bezpłatne.

  • 14. Data: 2012-07-30 21:41:47
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-30 21:19, b...@o...pl pisze:
> [...]
    smsa. Dodatkowo usługa Halo Granie, Halo Ton oraz SMS-y do zarządzania usługą są

    Czyli:
    "Miesiąc temu zostawiliśmy Ci pizzę koło śmietnika. Kosztowała 30zł.
    Jeśli nie chcesz za nią płacić, to wypełnij formularz, który był do niej
    dołączony i odeślij go nam na nasz koszt."

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 15. Data: 2012-07-31 07:42:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-30 21:41, Użytkownik SQLwiel napisał:

> [...]
    > Jeśli nie chcesz za nią płacić, to wypełnij formularz, który był do niej
    > dołączony i odeślij go nam na nasz koszt."

    Menele spod śmietnika mają swobodny dostęp do zawartości twojego
    telefonu ? to gratulacje.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2012-08-11 18:16:22
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    > orange bez mojej zgody, włączył usługę halogranie
    > za którą później zaczął pobierać opłatę 2zł miesięcznie
    > efektem na starterze 5zł zostało 1zł
    >
    > jako że akceptuję płatność doładowaniem
    > mam kilkadziesiąt takich starterów
    > okradziono mnie na kilkaset złotych
    >
    > myślę nad zgłoszeniem tego do UOKiK
    > sądzę że okradzionych przez operatora tą metodą jest wiele osób

    1. UOKIK zgłoszono
    2. UKE zgłoszono
    3. DI także zgłosiło: http://di.com.pl/firmy/p,46209,0.html

    erator/