  • 11. Data: 2004-12-02 23:26:44
    Temat: Re: oszustwo kredytowe
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Wojciech Czaplicki napisał:

    > Jeśli jest faktycznie tak jak piszesz to natychmiast powiadom o tym "Fakt"
    > i "Superexpres" - oni lubią takie kawałki, i jest to praktycznie jedyna droga,
    > żeby wstrzymać egzekucję.

    ROTFL nr 1

    > Poza tym możesz złożyć skargę na czynności komornika
    > do Sądu Rejonowego, ale po pierwsze to kosztuje, po drugie komornik może
    > wyprzedać za bezcen Twój majątek zanim Sąd rozpatrzy skargę (zależy to od
    > miejscowości).

    ROTFL nr 2

    > Jeśli nastąpiła przypadkowa zbieżność nazwisk (to możliwe bo
    > komornicy są zbyt leniwi, żeby sprawdzić imę ojca czy Pesel i czasami losują
    > sobie dłużników z książki telefonicznej) to napisz na priv,

    ROTFL nr 3

    > podam Ci namiary na
    > takiego innego nieszczęśnika, wymienicie sobie doświadczenia.

    ROTFL nr 4

    > Jeśli któraś z
    > tych gazet opisze Twój przypadek, to skseruj ten artykuł i noś go zawsze przy
    > sobie, być może uratuje Cię on w przyszłości przed aresztowaniem (taki

    ROTFL nr 5

    > Możliwe, że w Twojej sprawie jest tak samo - jakiś gościu nabrał kredytów,
    > narobił długów i zniknął a nazywa się tak samo jak Ty.

    ROTFL nr 6

    > Jakaś pinda z banku zadzwoniła do biura numerów i podała Twój adres.

    ??? ROTFL nr 7

    > Postępowanie nakazowe odbywa się bez udziału stron,

    ROTFL nr 8

    > więc bank ma już nakaz i

    Bystrzacha

    > skierował do komornika wniosek o egzekucję, a komornik nie sprawdził Twojego
    > Pesela, bo nie musi.

    ROTFL nr 9

    > Jeśli ten oszust dalej działa (co jest bardzo możliwe) to
    > w niedługim czasie przyjdą do Ciebie smutni panowie w celu wiadomym.

    ROTFL nr 10

    > Radzę
    > przygotować wcześniej dwa zestawy obowiązkowe, zawierające tytoń i szczoteczkę
    > do zębów (jeden zestaw na 48 godzin i drugi na 3 miesiące, bo funkcjonariusze

    ROTFL nr 11

    > Prawdopodobnie Twoje dane zostały już umieszczone w *Krajowym Rejestrze Dłużników*

    ROTFL nr 12

    > więc o jakimś kredycie w przyszłości możesz zapomnieć.

    ROTFL nr 13

    A co do zawodnika z problemem, przeczytaj jeszcze raz odpowiedź
    Rodriga i działaj !

    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200
    Wejdź i *nakarm głodne dziecko* !=> www.pajacyk.pl/

  • 12. Data: 2004-12-02 23:33:15
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "cafe" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Od komornika dostałam pismo informujące mnie o zajeciu mojego
    wynagrodzenia za
    > pracę z powodu nie spłacania kredytu w Lukas Banku...którego nigdy nie
    wzięłam!
    > Nie mam pojecia co mam zrobić, egzekucje komornik może zawiesić na wniosek
    > wierzyciela, którym jest bank tylko w jaki sposób mam udowodnic,że nie
    brzałam
    > żadnrgo kredytu. Właściwie dlaczego to ja mam udawadniać,że nie brałam.
    Prosze
    > o pomoc bo nie wiem co mam robić.napisałam do banku aby przesłali mi kopię
    > umowy przeciez ktoś ją podpisał, ktos odebrał pieniadze!
    > Przecież obowiązkiem pracownika, który reprezentuje bank, jest sprawdzić
    komu
    > udziela kredytu... nie wiem co robić!!!

    Kolejna ofiara sitwy

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 13. Data: 2004-12-03 08:29:04
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Rodrig pisze:

    > Dwie pierwsze raty spłaca się po to, by nie mozna było bioracemu kredyt
    > zarzucić że wziął kredyt nie mając zamiaru spłaty.
    Z tym, że nie spłacenie żadnej raty nie przesądza, iż kredytobiorca
    nie miał zamiaru spłaty.

    Wskazane byłoby przyśpieszenie sprawy, aby bank szybko to dostarczył.
    Np poprzez pełnomocnika - radcę prawnego, czasem samo jego pojawienie
    się posuwa sprawę do przodu.

    > Jak otrzymasz kopię umowy, idź z nią na poczatek na policję zgłosić
    > popełnienie przestępstwa. A potem postępuj zaleznie od tego, co wyniknie.
    Można spróbować powiadomić wierzyciela, że zgłoszono na policję
    fakt popełnienia przestępstwa. Jednocześnie prosić o zawieszenie
    egzekucji komorniczej. Uzasadnić "nie dokonywałam z bankiem żadnej
    czynności bankowej, popełniono przestępstwo o czym niezwłocznie
    powiadomiłam policję, wspomnieć, że prawdopodobnie ktoś nie dopełnił
    obowiązków służbowych podczas weryfikacji dokumentów".

    Istnieje szansa, że bank przychyli się do takiej prośby i zawiesi
    egzekucję do czasu wyjaśnienia sprawy.