  • 161. Data: 2023-04-07 03:42:47
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-06, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Nie. Ja robię inaczej.

    No ja też. Są przynajmniej dwa inne sposoby, które są zaimplementowane
    w samym łotsapie. No chyba, że chodzi o te enigmatyczne logi?

    --
    Marcin

  • 162. Data: 2023-04-07 03:48:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No właśnie logi to to co bywa najbardziej interesujące.

    I co jest w tych logach z FB i łotsapa? Serio pytam? Osobliwie przy tym
    ostatnim wydawałoby się dziwne, że coś o jakiejś potencjalnej wartości
    dowodowej jest logowane, coś, co nie jest już logowane na poziomie
    systemu np.?

    > Ale już nie tych skasowanych. A roberta interesowała ten skasowany SMS.

    Ale SMS to nie FB, a też nie wiem skąd przypuszczenie, że i wiadomości
    tekstowe, i FB, i łotsapowe zachowują kopie skasowanych. Zachowują? Czy
    chodzi Ci raczej o to, że skasowane można odzyskać z nośnika o ile nie
    zostały nadpisane? To jest inna przecież zupełnie inna sprawa.

    --
    Marcin

  • 163. Data: 2023-04-07 06:42:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Opiszesz szerzej, co miałeś na myśli? Późno i być może już nie trybię,
    > ale kilka razy czytałem to zdanie i nie wiem.

    Na co kopiujesz apkę w androidzie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 164. Data: 2023-04-07 06:43:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie. Ja robię inaczej.

    No to się pytam jak.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 165. Data: 2023-04-07 06:44:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 22:36, J.F pisze:

    > A ten w warzywniaku ... nikogo nie chcial zabic, skoro ostrzegl.
    > Bylo sie ewakuowac.

    To tak jak ja - było nie biegać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 166. Data: 2023-04-07 06:55:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2023 o 02:08, J.F pisze:

    > Ale przeciez czytam calosc. Nie ma tu zadnych ograniczen.
    >
    > wiec co stoi na przeszkodzie odczytac protokoly przesluchan
    > oskarzonych, zlozonych w tym postepowaniu, gdy zeznawali jako
    > swiadkowie ?

    Tu akurat stoi "utrwalona linia orzecznictwa", że skoro świadekowi jeśli
    potem zostały mu postawione zarzuty przysługują inne prawa, więc
    zeznania nie mają wartości procesowej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 167. Data: 2023-04-07 07:00:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I co jest w tych logach z FB i łotsapa? Serio pytam?

    Na przykład że coś usunięto.

    > Osobliwie przy tym
    > ostatnim wydawałoby się dziwne, że coś o jakiejś potencjalnej wartości
    > dowodowej jest logowane, coś, co nie jest już logowane na poziomie
    > systemu np.?

    Dokłądnie - jak sądzę jeśli naprawdę chcą coś grzebać, to potrzebna jest
    pełna kopia cyfrowa pamięci i kart pamięci. No i spec od tego.

    > Ale SMS to nie FB, a też nie wiem skąd przypuszczenie, że i wiadomości
    > tekstowe, i FB, i łotsapowe zachowują kopie skasowanych. Zachowują?

    Myślę, że te co nie są jednorazowe - całkiem możliwe. Albo zostają "na
    dysku" tylko jest kasowany odnośnik do pliku, ale zawartość zostaje.
    Sądzę, że żeby ostro podziałać i coś z telefonu (poza widocznymi
    informacjami" wyciągnąć potrzeby jest najlepiej "oryginalny telefon" lub
    co najmniej jego pełna kopia cyfrowa (z cyfrową sygnaturą, że jest
    zgodnya, protokołem przekazania itd) a nie "roberk który skopiował
    łotsapa".

    > Czy
    > chodzi Ci raczej o to, że skasowane można odzyskać z nośnika o ile nie
    > zostały nadpisane? To jest inna przecież zupełnie inna sprawa.

    Między innymi o to. Generalnie o całość.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 168. Data: 2023-04-07 08:49:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Rzuć sobie przykładowo tu okiem: https://tiny.pl/w6j93

    --
    Robert Tomasik.

  • 169. Data: 2023-04-07 08:51:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2023 o 06:42, Shrek pisze:
    > Na co kopiujesz apkę w androidzie?
    Na nośnik. Przy czym nie tyle "apkę", co dane. Po co mmiałbym kopiować
    "apkę"?
    --
    Robert Tomasik

  • 170. Data: 2023-04-07 08:53:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No ja też. Są przynajmniej dwa inne sposoby, które są zaimplementowane
    > w samym łotsapie. No chyba, że chodzi o te enigmatyczne logi?
    Ja nigdy nie pisałem o logach WhatsApp. Ale dla AnyDesk przykładowo masz
    katalog zawierający dane "urządzenia - matki". Po co komu logi WhatsApp?
    --
    Robert Tomasik