  • 21. Data: 2011-01-28 20:50:57
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja - ważne!
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-28 21:20, allegrowy żuczek pisze:

    > ty pisałeś że zamkną ze względu braku dowodów, a oni zamknęli z powodu
    > braku
    > uzasadnienia podejrzenia, widzisz różnicę?

    A co to za dowody co nawet nie wystarczają na 'uzasadnione podejrzenie'?

    --
    spp

  • 22. Data: 2011-01-28 21:22:37
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał:

    > Czy ktoś jeszcze temu trollowi chce odpowiadać?

    ty trolu odpowiadasz, ale nikt cię tu nie chce!

  • 23. Data: 2011-01-28 22:18:10
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > ty pisałeś że zamkną ze względu braku >dowodów, a oni zamknęli z powodu
    > braku
    > uzasadnienia podejrzenia, widzisz różnicę?

    A czym się uzadania podejrzenie? Dowodami. NIekoniecznie na winę, ale
    chociaż na podejrzenie.

  • 24. Data: 2011-01-28 22:31:51
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > po kiego wprowadzasz do zdania wstawkę
    > "w chwili zawarcia transakcji"?

    Bo to jest kwintesencja oszustwa w sensie karnym. Żadne inne utyskiwanie się
    nie łapie na kk. Gdybyś właśnie _to_ zrozumiał, nie pisałbyś bzdur. Widzę,
    że nic do Ciebie nie dociera.
    Koniec dyskusji.

  • 25. Data: 2011-01-28 23:02:58
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:

    > Bo to jest kwintesencja oszustwa w sensie karnym Żadne inne utyskiwanie
    > się nie łapie na kk. Gdybyś właśnie _to_ zrozumiał, nie pisałbyś bzdur.

    mógłbyś to twoje twierdzenie podeprzeć jakimś paragrafem z KK?
    na koniec dodam że tylko że sprzedawca sam się przyznał że wiedział o
    wysłaniu towaru niezgodnego z umową już w chwili zawarcia transakcji, ale
    tobie będzie mało, teraz wymyślisz jakiś inny absurdalny i bardziej
    niemożliwy do wykazania wymóg, widzę że ci tutejsi pomagierzy tak mają,

    allegrowy żuczek.