  • 21. Data: 2009-01-03 16:27:38
    Temat: Re: oszustwo allegro 50zł
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
    > Miało być darmowo? - nie miało. To znaczy że zapłata przysługuje.

    wynagrodzenie przysługuje, ale za wykonaną pracę, a nie przyjęcie zlecenia,
    jak zleceniobioirca zobowiazuje się zbudować płot to zapłątę dostaje po
    wykonaniu zlecenia (a jak dostał wcześniej i roboty nie wykona to musi ją
    zwrócić)

    > Tu nie hAmeryka!

    tak, to sowieckie zadupie, to widać, słychać i czuć:O(

    p.s. a te wszystkie ustawy z 1964 roku to jacyś lizodupcy lenina czy stalina
    pisali?:O(

    > ...to lekko naciągane, "oczywiście 300 zł od oszusta się nie należało,
    > więc brak podstaw do stawiania zarzutu o niestaranność".

    faktycznie sie nie należało ale zawsze mozna wyciagnąć 1000zł odszkoidowania
    za straty moralne i powikłania zdrowotne czy jakoś tak i potraktować to jako
    wynagrodzenie:O)
    a z tego co wiem to przegrany w jakim kolwiek procesie płaci koszta sądowe,
    a przecież one też sie nie należą, wiec to też oszustwo?

    acha, no i co z tego wynika? znowu potwierdza sie ze żyjemy w bandyckim
    państwie z bandyckim prawem?:O(
    to zapodaj lepiej przy jakjiej wysokości szkodom w naszym kraju prawnikom
    zaczyna sie połaca pracować? albo inaczej: na jakie kwoty można bezkarnie w
    naszym kraju oszukiwać?

  • 22. Data: 2009-01-03 16:55:06
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "witek" napisał:
    > prowadzenie sprawy za procent z wygranej. Głowy nie dam, ale gdzies mi
    > kołata, że można za to wylecieć z korporacji.

    no i wszystko jasne, korporacja reguluje kto moze zostać prawnikiem (czy ma
    wpływowego tatusia) ile może zarabiać i kogo za brak popkory wywalić a
    wszystko dla dobra klienta żeby otrzymywał zawsze usługi na najwyższym
    poziomie i tym podobne głupie pierdoły i wiadomo o co chodzi:O(

  • 23. Data: 2009-01-03 18:36:39
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

> [...]
    > jak zleceniobioirca zobowiazuje się zbudować płot to zapłątę dostaje po
    > wykonaniu zlecenia (a jak dostał wcześniej i roboty nie wykona to musi ją

    trzeba było zostać prawnikiem

    > tak, to sowieckie zadupie, to widać, słychać i czuć:O(

    wyprowadź się na zachód - nikt na siłe nie trzyma.......

    > zawsze mozna wyciagnąć 1000zł odszkoidowania za straty moralne i
    > powikłania zdrowotne czy jakoś tak i potraktować to jako wynagrodzenie:O)

    coraz bardziej dochodzę do wniosku że z Anią od butów za 3 złote z kilku
    wątków wcześniej powinieneś założyć firmę......... zbijecie fortunę........

    > acha, no i co z tego wynika? znowu potwierdza sie ze żyjemy w bandyckim
    > państwie z bandyckim prawem?:O(

    jak pisałem - nic prostrzego niż się wyexportować - juz nikt z psami Cie na
    granicy zawracał nie będzie....... nie te lata........

    > to zapodaj lepiej przy jakjiej wysokości szkodom w naszym kraju prawnikom
    > zaczyna sie połaca pracować?

    a Tobie się opłaca pracować za 50 złotych? pracuj..............
    opłaca się im za tyle, za ile mają klientów.......

    Sebastian

  • 24. Data: 2009-01-03 18:38:33
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > no właśnie na tyle jestem rozgarnięty że myślę że na zgłoszeniu się to nie
    > skończy i przewiduję jakieś postępowanie czy siakoś tak,

    chyba jednak nie do końca wiesz gdzie dzwonią.......

    idź do prawnika - w czym masz problem -zadzwoń, spytaj ile za poradę, ile
    za wniosek i on Cie chętnie skasuje za Twoją niewiedzę.........

    Sebastian

  • 25. Data: 2009-01-03 21:51:32
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "basti78" napisał:
    > wyprowadź się na zachód - nikt na siłe nie trzyma.......

    a może ty wyprowadź sie na wschód? pewniue już tam nie raz byłeś?

    > jak pisałem - nic prostrzego niż się wyexportować - juz nikt z psami Cie
    > na granicy zawracał nie będzie....... nie te lata........

    a ciebie kto tu trzyma? na sybirze będziesz miał bliżej do putinowskiego
    tyłka

  • 26. Data: 2009-01-03 22:25:10
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > a może ty wyprowadź sie na wschód? pewniue już tam nie raz byłeś?

    > a ciebie kto tu trzyma? na sybirze będziesz miał bliżej do putinowskiego
    > tyłka

    widze ze w Twoim móżdżku jak się kończą agrumenty to zaczynają obelgi -
    gadaj zdrów

    nie wiem co do mnie pijesz, bo to nie mi tutaj tak źle - skoro to taki
    ciemnogród to sie nie mecz i nie zakladaj wątków o 50pln od ktorych sie
    normalnym ludziom flaki wywalają......... tylko jedź na zachód i zyj w
    demokracji

    Sebastian

  • 27. Data: 2009-01-04 00:04:18
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "basti78" napisał:
    > widze ze w Twoim móżdżku jak się kończą agrumenty to zaczynają obelgi -

    a jakie to niby dałeś argumenty? nie rozśmieszaj mnie.

> [...]
    > ciemnogród to sie nie mecz i nie zakladaj wątków o 50pln od ktorych sie
    > normalnym ludziom flaki wywalają......... tylko jedź na zachód i zyj w

    jak nie chcesz czytać to nie czytaj i dupy nie zawracaj, wyjedź do CCCP a
    tam takich bredni w konsomolskiej gaziecie nie piszą i wszystko wcześniej
    dla twojego bezpieczeństwa cenzurują.

  • 28. Data: 2009-01-04 00:11:09
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Wiesz co - weź te 50 zł, pochodź sobie po kancelariach i popytaj, ilu
    prawników zechce za taką sume poprowadzić sprawę. Pewnie cię poinformują o
    wysokości swoich stawek i skasują te 50 zł za poświęcony tobie czas (nie
    dłużej niż 10 min., bo więcej to już wyjdzie drożej).

  • 29. Data: 2009-01-04 06:38:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    basti78 pisze:

> [...]
    > ciemnogród to sie nie mecz i nie zakladaj wątków o 50pln od ktorych sie
    > normalnym ludziom flaki wywalają......... tylko jedź na zachód i zyj w

    Wybacz, ale to Ty zacząłeś pisać posty bez argumentów. Bo nie można
    nazwać argumentem "jak się podoba/nie podoba, to zostań prawnikiem".
    Bynajmniej nie świadczy to o tym, że obecny stan jest poprawny.

    Równie dobrze mógłbyś mówić "nie podoba ci się, że urzędnicy biorą
    łapówki? To sam zostań urzędnikiem", w miejsce zaproponowania systemu
    prawnego, który łapówki urzędników ukróci.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2009-01-04 08:51:03
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > jak nie chcesz czytać to nie czytaj i dupy nie zawracaj, wyjedź do CCCP a
    > tam takich bredni w konsomolskiej gaziecie nie piszą i wszystko wcześniej
    > dla twojego bezpieczeństwa cenzurują.

    gadasz bzdury i jeszcze szukasz w tym poparcia...........

    powtarzam -załóż firmę z Anią od butów- nie męcz się tutaj z nami, masz
    swoją wizję i ona Cie ocali.............

    Sebastian