  • 1. Data: 2009-01-02 16:56:55
    Temat: oszustwo allegro 50zł
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    taka sytuacja: sprzedawca na allegro oszukał mnie na kwotę 50zł:O(

    może znajdzie się jakiś prawnik chcący trochę dorobić po świątecznych
    wydatkach i zainteresował by się sprawą?

  • 2. Data: 2009-01-02 17:26:06
    Temat: Re: oszustwo allegro 50zł
    Od: Niepoprawny <n...@n...no>

    gargamel wrote:
    > taka sytuacja: sprzedawca na allegro oszukał mnie na kwotę 50zł:O(
    >
    > może znajdzie się jakiś prawnik chcący trochę dorobić po świątecznych
    > wydatkach i zainteresował by się sprawą?

    za 50 zl to prawnik nie poda Ci reki.

  • 3. Data: 2009-01-02 17:36:35
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    gargamel pisze:

    > taka sytuacja: sprzedawca na allegro oszukał mnie na kwotę 50zł:O(

    > może znajdzie się jakiś prawnik chcący trochę dorobić po świątecznych
    > wydatkach i zainteresował by się sprawą?

    A po co Ci prawnik?
    Wszystko masz opisane w zakładce "program ochrony kupujących na allegro"
    - czy jakoś tak

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 4. Data: 2009-01-02 18:29:23
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    nie strzelaj z armaty do muchy........

    Sebastian

  • 5. Data: 2009-01-02 19:37:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gargamel wrote:
    > taka sytuacja: sprzedawca na allegro oszukał mnie na kwotę 50zł:O(
    >
    > może znajdzie się jakiś prawnik chcący trochę dorobić po świątecznych
    > wydatkach i zainteresował by się sprawą?

    nie ma sprawy, na początek podrzuć 300 zł na drobne wydatki.

  • 6. Data: 2009-01-02 19:51:43
    Od: "LemonR" <L...@g...pl>

    > nie ma sprawy, na początek podrzuć 300 zł na drobne wydatki.

    Po czym natychmiast zostaniesz pouczony przez ów prawnika, że nie ma sensu.
    Oczywiście 300zł przepada.
    To optymistyczna wersja bo możesz trafić na takiego co niby pociągnie sprawe
    przy okazji kasując kolejne kilka stówek po czym cię pouczy że...
    Witamy w Polsce
    pozdr
    LemonR

  • 7. Data: 2009-01-02 19:59:44
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    gargamel pisze:
    > taka sytuacja: sprzedawca na allegro oszukał mnie na kwotę 50zł:O(
    >
    > może znajdzie się jakiś prawnik chcący trochę dorobić po świątecznych
    > wydatkach i zainteresował by się sprawą?

    Wystaw negatywny komentarz.

  • 8. Data: 2009-01-02 21:21:08
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Flo" napisał:
    > A po co Ci prawnik?
    > Wszystko masz opisane w zakładce "program ochrony kupujących na allegro" -
    > czy jakoś tak

    tam jakos tak jest napisane że muszę oszustwo zgłosic na policję, czy
    prokuraturę, wiec myślę ze prawnik konieczny:O)

  • 9. Data: 2009-01-02 21:28:29
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "witek" napisał:
    > nie ma sprawy, na początek podrzuć 300 zł na drobne wydatki.

    może dogadajmy sie tak że jak wygrasz sprawę (odzyskam moje 50zł +
    ewentualne odszkodowanie za straty moralne) a tyu sobie te 300 zł + kolejne
    premie (koszty sądowe, procesowe czy jakoś tak) weźmiesz od przegranego
    oszusta?:O)

    a jak przegrasz to znaczy że olałes robote, opierniczałeś się i zapłata ci
    sie nie należy, to chyba uczciwe warunki?:O)

  • 10. Data: 2009-01-02 21:40:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gargamel wrote:

> [...]
    >
    > a jak przegrasz to znaczy że olałes robote, opierniczałeś się i zapłata
    > ci sie nie należy, to chyba uczciwe warunki?:O)

    zdaje się, że to nawet jest zabronione.