  • 21. Data: 2005-08-23 09:20:12
    Temat: Re: osy w cukierni
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie wiem co ma zrobic, jest wiele metod. Sa np. specjalne lampy
    > przyciagajace owady. Natomiast ten wlasciciel nie robi nic. Dla Was moze
    > temat jest smieszny, ale dla mnie nie. Wolalbym uslyszec jakas bardziej
    > racjonalna odpowiedz, jak rozwiazac ten temat...

    znajdz inny sklep lub kup takie urzadzonko do peiczenia chleba, w tv
    markecie reklamuja, fajna sprawa

    P.

  • 22. Data: 2005-08-24 08:49:00
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba sie nie zrozumierlismy... alergik ukaszony przez owady pokroju
    > osa/pszczola moze zemdlec lub miec inne problemy z tego tytulu (wszystko
    > zalezy gdzie ukasi i jak duzo tego...).

    Panie alergik chcesz ukarac wlasciciela (czytaj osy) to nie laz dotego
    sklapu a utarg bedzie mniejszy.
    Zloz Pan przy okazji zazalenie na pylenie do wydzialu ochrony srodowuska
    urzedu gminy lub miasta ....

    >To raz. Dwa, to wie, ze sa np.
    > specjalne lampy, do ktorych osy leca i gina. Gdy bylem w tym roku na
    > wakacjach, to nawet na wioskach byly takie rzeczy poinstalowane. A tutaj
    > mowa o dosc duzym miescie powiatowym.

    To po co nam d... trujesz idz Pan do wlasciciela i mu powiedz .....
    Moze o problemie nie wie nawet!
    A tak zamkna ci sklep i gdzie bedziesz kupowal jedzonko?

    > Tam jest tego bardzo wiele, ale widze, ze Wam to nie przeszkadza. Nie
    mowimy
    > o 1 czy 2 osach, tylko dziesiatkach os.

    Liczyles?

    >Nikt nie kaze chemia ich wyganiac,

    Pan wlasnie usilujesz cos zrobic zeby ktos je kazal wytruc

    > ale jednak w jednej piekarni os nie ma i potrafia sobie poradzic, a w
    > drugiej sa.

    To idz Pan tam gdzie ich nie ma .....
    Jakby sie Panu nie podobala np lysa sprzedawczyni to poradzilbym to samo

    >I na szczescie wiecej jest tych bez os (szkoda ze moja okolica
    > ma tylko ta jedna piekarnie...).

    Czas zalozyc dzialalnosc i otworzyc swoja ....

    > I szkoda, ze nie dostalem zadnej sensownej odpowiedzi, bo trudno episkopat
    > czy kolko rozancowe za taka uznac...

    Mam nadzieje ze moja jest dla Pana sensowan
    TB

  • 23. Data: 2005-08-24 08:57:14
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Sa lampy "odstraszajace", jednak ich skutecznosc w ciagu dnia jest
    > niska (bo to nie lampy uv). O takich, do ktorych osy leca i gina, nie
    > slyszalem, ale tez moga istniec.

    gina i wpadaja jako nadzienie w koloczki :-)

    >Skuteczne tez bylyby zapewne nawiewy
    > w drzwiach wejsciowych oraz klimatyzacja wewnatrz lokalu (niska
    > temperatura). Jednak sa to koszty dla wlasciciela, i nie sadze aby byl
    > on sklonny je poniesc, na skutek skargi jednego klienta. Prawda jest,
    > ze ja w Krakowie rowniez obserwuje, ze w niektorych cukierniach osy
    > sa, a w niektorych ich nie ma, pomimo braku ich "trupow"

    trupy zjedzone w koloczkach

    Jak mialem gniazdo os na strychu to tez ich pelno latalo np po dworze a i do
    mieszkania zdazalo sie jakiejs wleciec

    >czy tez
    > widocznych urzadzen mogacych miec na ich nieobecnosc wplyw. Moze to
    > takze jest kwestia okolicy, ilosci zieleni itp. kwestii ?
    >
    > Z pomyslow, ktore podales, jedyne mozliwe rozwiazanie to ewentualnie
    > donos do Sanepidu. Jesli przyjda na kontrole i bedzie tych owadow
    > sporo, prawdopodobnie wlasciciel otrzyma mandat. I tyle.

    a na drugi dzien bedzie podwyzka cen pieczywa :-)
    napisz donos
    TB

  • 24. Data: 2005-08-24 09:59:13
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
> [...]
    > temat jest smieszny, ale dla mnie nie. Wolalbym uslyszec jakas bardziej
    > racjonalna odpowiedz, jak rozwiazac ten temat...

    A byles Pan u wlasciciela i rozmawiales Pan z nim Panie racjonalny?
    Pytasz sie jak uwalic wlasciciela czy jak rozwiazac problem?
    Czyzby wlasciciel stanowil tu konkurencje dla Pana?
    TB