  • 1. Data: 2003-07-23 12:26:52
    Temat: oświadczenie pomocy!
    Od: "Bono" <b...@g...pl>

    Niedawno zostałem studentem I roku informatyki.
    Składając wniosek o przyznanie stypendium socjalnego musze podpisac takie
    oświadczenie "Oświadczam iż moja rodzina składa się z ..... drugostronnie
    wymienionych osób pozostajacych we wspólnym gospodarstwie domowym"
    Jak mam rozumieć pojecie gospodarstwo domowe?
    W lokalu gdzie mieszkam jest 5 osób (ja dwie siostry i rodzice) z czego
    zameldowane są 3. Siostra przyrodnia i macocha zameldowane są w innym
    mieszkaniu.
    Czy jeśli podam w oświadczeniu że moje gosp. dom. składa się z 3 osób
    skłamie?
    z góry dzięki za pomoc Bono

  • 2. Data: 2003-07-23 13:25:38
    Temat: Re: oświadczenie pomocy!
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Bono" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak mam rozumieć pojecie gospodarstwo domowe?

    Osoby, które łożą pieniądze na wspólne utrzymanie i osoby od nich zależne.
    jeżeli twoja macocha i twój ojciec wspólnie utrzymują resztę to w sumie jest
    was piątka we wspólnym gospodarstwie.

    A tak naprawdę chodzi o to, żeby policzyć ile wychodzi na głowę. Wydaje mi
    się, że jak policzysz całą piątkę to będzie to dla ciebie nawet
    korzystniejsze. No chyba, że twoja macocha zarabia lepiej od ojca.
    Możesz spróbować wpisać trzy, ale jak się okaże, że skłamałeś to stypendium
    będzie do zwrotu, gdyby się okazało, że wówczas byś go nie dostał.

  • 3. Data: 2003-07-24 04:52:03
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    stypendium
    > będzie do zwrotu, gdyby się okazało, że wówczas byś go nie dostał.

    Co to znaczy "okaże się, że skłamałeś" ???

    Tomek

  • 4. Data: 2003-07-24 07:56:36
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stawarz"
    [...]

    > Co to znaczy "okaże się, że skłamałeś" ???

    No, ze wyszloby na jaw iz "poswiadczyl nieprawde",
    czyli napisal w oswiadczeniu ze trzy a jest piec...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-07-24 09:36:22
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bfo389$2h0$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Użytkownik "Tomasz Stawarz"
    > [...]
    > >

    > No, ze wyszloby na jaw iz "poswiadczyl nieprawde",
    > czyli napisal w oswiadczeniu ze trzy a jest piec...

    Jak to udowodnisz, to jest niedoudowodnienia.

    PS
    Na kazdego czlowieka mozna znalezc paragraf.

  • 6. Data: 2003-07-24 09:46:10
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:bfo389$2h0$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Jak to udowodnisz, to jest niedoudowodnienia.

    Czasek ktos moze sam udowodnic....
    Np rodzice moga zlozyc mlzenski PIT
    w ktorym stwierdza ze sa we wspolnym gospodarstwie.....

    Boguslaw