  • 11. Data: 2006-02-17 20:25:27
    Temat: Re: osoba z "żóltymi papierami"
    Od: Maciek<p...@i...pl>

    > wiem, ale nie ma

    > tzn co jest nie tak??
    >
    > Niy --
    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Niedostałbyś tej katerogii gdbyś był całkiem zrowy jakieś uzasadnienie musił
    być s

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2006-02-17 20:37:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2006 20:25:27 +0000 (UTC), Maciek napisał(a):

    > Niedostałbyś tej katerogii gdbyś był całkiem zrowy jakieś uzasadnienie musił
    > być

    Nie napisalem ze jestem calkiem zdrowy. A uzasadnienia nie ma. Jak nie
    wierzysz, to zrobie fotke książeczki i Ci wyślę :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-02-18 22:08:55
    Temat: Re: osoba z
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Obywatel Polski <p...@p...pl> napisał(a):

    > Czy jest to naprzykład gdzieś wpisane w dowodzie osobistym że dana osoba
    > takie posiada? Jak to sprawdzić. Zatrudniam czasem dorywczo ludzi i
    > chciałbym akurat takich unikać.

    Nie ma w nszym prawie czegoś takiego, jak "żółte papiery".